“JABO Classic 350” Aluminiowy jacht motorowy
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu luksusowy jacht aluminiowy JABO Classic 350. Został on zaprojektowany przez zewnętrzne biuro projektowe na specjalne zlecenie stoczni jachtowej JABO. Jest to najnowszy produkt naszej stoczni, po raz pierwszy wyprodukowany z przeznaczeniem na rynek zewnętrzny. Od początku tego projektu założeniem było stworzenie komfortowego, łatwego w prowadzeniu, klasycznego jachtu, ale przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych.
Kadłub tego 35 stopowego modelu został zbudowany w 100% ze stopu aluminium odpornego na warunki morskie. Klasyczna i elegancka sylwetka łodzi, otwarty słoneczny kokpit oraz wygodna platforma rufowa doskonale ze sobą współgrają, tworząc jednolity, tradycyjny styl. Niska wyporność na poziomie 6,70 ton, oraz małe zanurzenie (0,6 m) sprawiają, że zastosowane dwa silniki Volvo Penta D2 75KM zapewniają optymalny komfort podczas podróży oraz daleki zasięg. Użyte silniki spowodują, że podróż będzie nie tylko miła, ale także ekonomiczna i niezwykle cicha.
Dzięki swoim parametrom łódź umożliwia żeglugę śródlądową po płytkich i wąskich kanałach, takich miast jak: Wenecja czy Amsterdam oraz żeglugę morską przybrzeżną.
Do wykończenia przestronnego wnętrza jachtu JABO Classic 350 zastosowano najwyższej klasy drewno egzotyczne koto, czeczotka oraz mahoń. Przestrzeń życiową zaprojektowano funkcjonalnie z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. W pełni ręcznie wykonane wnętrze i meble podkreślają klasyczny charakter jachtu oraz jego unikatowość. Dwie duże przeszklone rozsuwane luki w sterówce pozwalają na wpuszczenie świeżego powietrza oraz większej ilości promieni słonecznych. Pokład i kokpit w całości został pokryty drewnem teakowym.
JABO Classic 350 to doskonała propozycja dla osób, chcących posiadać nieszablonowy, luksusowy jacht motorowy. Wykorzystanie do jego budowy najwyższej jakości trwałych materiałów spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Wymiary Główne:
- Długość na linii wodnej: 9,85 m
- Szerokość: 3,15 m
- Zanurzenie: 0,60 m
- Wyporność: 6,70 t
- Zbiorniki paliwa : 400 l
- Zbiornik wody: 250 l
- Prędkość: 14 w
Charakterystyka:
- Tradycyjna stylistyka,
- Otwarty słoneczny kokpit, możliwość zamówienia dodatkowego zadaszenia,
- Wygodna platforma rufowa,
- Parametry łodzi umożliwiają zarówno żeglugę morską, przybrzeżną oraz śródlądową,
- Kadłub łodzi wykonany w 100% ze stopu aluminium odpornego na warunki morskie.
Wyposażenie:
Kadłub i pokład.
- Kadłub w pełni spawany ze stopu aluminium odpornego na warunki morskie, malowany w dowolnej kolorystyce,
- Okucia pokładowe ze stali nierdzewnej polerowanej,
- Relingi ze stali nierdzewnej,
- Kosz dziobowy ze stali nierdzewnej polerowany,
- Luki przeszklone 2x w sterówce, 3x w kabinach,
- Cześć nadwodna kadłuba całkowicie izolowana wełną mineralną,
- W maszynowni izolacja dźwiękoszczelna,
- Dwupunktowe oświetlenie kokpitu otwartego,
- Światła nawigacyjne zgodne z obowiązującymi przepisami,
- Wszystkie okna w ramach aluminiowych, w sterówce 2x rozsuwane,
- Odbojnica drewniana z listwą ze stali nierdzewnej,
- Odbijacze 4 sztuki,
- Maszt aluminiowy,
- Wycieraczki szyb przednich w sterówce,
- Kotwica nierdzewna z łańcuchem kotwicznym,
- Magazynek bosmański w dziobie (dostęp z pokładu),
- Wykończenie podłogi w kokpicie i platformy rufowej drewnem “TEAK”.
Kokpit:
- Drzwi dostępowe do platformy rufowej aluminiowe 1 sztuka,
- Pokrywa luku do przestrzeni maszynowej otwierana ręcznie,
- Dwie otwierane bakisty,
- Dodatkowe gniazdko 12v,
- Wlew paliwa ze stali nierdzewnej,
- Kanapy na rufie otwierane (tapicerowane, poduchy zdejmowane),
- Schowki w burcie kokpitu.
Sterówka:
- Wykończenie podłogi sklejka wodoodporna (pasiak) lakierowana,
- Wykończenie ścian sklejka (koto, czeczotka, buk, jesion),
- Wykończenie sufitu panele tapicerowane białe, listwy drewniane,
- Oświetlenie punktowe,
- Meble wykonane ze sklejki wodoodpornej,
- Dwa stoły drewniane na nogach ze stali nierdzewnej,
- Fotel tapicerowany na nodze ze stali nierdzewnej, regulowane,
- Wyposażenie konsoli do sterowania i wyposażenie nawigacyjne wg wymagań zamawiającego.
Wyposażenie kabin:
- Podłoga w kabinach wykonana ze sklejki,
- Sufity w kabinach wykonane z paneli tapicerowanych oświetlenie punktowe, dodatkowe lampki nocne,
- Kanapa tapicerowana, stół w salonie na nodze drewnianej,
- Meble w kabinie wykonane ze sklejki, lakierowane,
- Wyposażenie podstawowe kambuza: zlewozmywak, kuchenka gazowa, lodówka, wyciąg powietrza
wydzielony blok sanitarny, wykończenie wnętrza z materiału wodoodpornego (kafelki), umywalka, prysznic, wc z pompką elektryczną,
- Wyposażenie sypialni: koje z materacami, szafki nocne, szafki ubraniowe wykonane ze sklejki.
Wyposażenie ogólne:
- Pompa zęzowa z czujnikiem poziomu,
- Instalacja elektryczna 12V/podłączenie zewnętrzne 220V (prostownik/inwerter),
- Zbiorniki paliwa, wody słodkiej ze stali nierdzewnej, hydrofor,
- Zbiornik ściekowy ze stali nierdzewnej z czujnikiem poziomu, wyposażony w instalację oddawania ścieków z pompą elektryczną.
Napęd:
- 2x D2-75 VOLVO PENTA z Przekładnią morską, wałem napędowym i śrubą o skoku stałym.
Zapraszamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty cenowej !
Zapraszamy do skorzystania z atrakcyjnej oferty cenowej !
Redaktor Naczelny
Dziennik „FAKT”
Pan
Grzegorz Jankowski
Domaniewska 52
02 – 672 Warszawa
Żądanie sprostowania
W związku z ukazaniem się w dniu 21 marca 2012 roku artykułu autorstwa Tomasza Nowocińskiego, pt.: „Urzędnicy kupili za szerokie statki” w wydaniu dziennika „FAKT” oraz w wydaniu internetowym dziennika „FAKT.pl”, zgodnie z art. 31 pkt. 1 Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo Prasowe, żądam zamieszczenia sprostowania (w tym samym miejscu, czcionką tej samej wielkości oraz w wydaniu internetowym „FAKT.pl”) o następującej treści:
„W związku z ukazaniem się w dniu 21 marca 2012 r. roku artykułu Tomasza Nowocińskiego, pt.: ‘Urzędnicy kupili za szerokie statki’ w wydaniu dziennika ‘FAKT’ oraz w wydaniu internetowym ‘FAKT.pl’, oświadczam, że prawie wszystkie informacje dotyczące Przedsiębiorstwa Usługowego JABO Jan Wierzchowski są kłamstwem, w szczególności:
- Nieprawdą jest, że statki zbudowane przez Przedsiębiorstwo Usługowe JABO Jan Wierzchowski toną.
- Nieprawdą jest, że statki zbudowane przez Przedsiębiorstwo Usługowe JABO Jan Wierzchowski zostały zbudowane wadliwie lub niezgodnie z zamówieniem podmiotu publicznego;
- Nieprawdą jest, że statki zbudowane przez Przedsiębiorstwo Usługowe JABO Jan Wierzchowski podczas wodowania stały się niestabilne;
- Nieprawdą jest, że statki zbudowane przez Przedsiębiorstwo Usługowe JABO Jan Wierzchowski nie przeszły próby obciążeniowej i zaczęły tonąć;
- Nieprawdą jest, że nikt z Przedsiębiorstwa Usługowego JABO Jan Wierzchowski nie chciał rozmawiać z dziennikarzami dziennika FAKT.”
W przypadku braku sprostowania wskazanego artykułu przez dziennik FAKT zmuszeni będziemy rozważyć konieczność wystąpienia przeciwko dziennikowi FAKT na drogę sądową, w celu ochrony dobrego imienia Przedsiębiorstwa Usługowego JABO Jan Wierzchowski.
Jan Wierzchowski