IVECO DAILY 3,0 HPI 35S15 V
PIERWSZY WŁAŚCICIEL / SALON POLSKA
rok prod . 2015 / zakup wrzesień 2015
przebieg 72800 km
pojemność silnika 2998
cena 65000,00 netto / 79950,00 brutto
FAKTURA VAT / KPL. DOKUMENTÓW
Wyposażenie dodatkowe:
- zbiornik paliwa o pojemności 100 l.
- EcoSwitch
- zawieszenie o podwyższonej sztywności
- podłoga przestrzeni ładunkowej wyłożona sklejką
- hak holowniczy
- kamera cofania
- klimatyzacja automatyczna
- tempomat
Wymiary przestrzeni ładunkowej:
Długość: 4 680 mm
Szerokość: 1 740 mm
Wysokość 1 900 mm
Kubatura: 16 m3
Wymiary drzwi:
- boczne (szer. x wys.) 1260 x 1800 mm
- tylne (szer. x wys.) 1530 x 1800 mm
Szerokość między nadkolami 1320 mm
Samochód zakupiony w autoryzowanym salonie Iveco w Poznaniu , jestem pierwszym użytkownikiem od nowości .
Przebieg 72 tys km , autko służyło jako reklama lub kilka wyjazdów w roku na Targi itp .
Przestrzeń ładunkowa nie zniszczona .
Samochód posiada kilka drobnych uszkodzeń ( zdjęcia doślę na żądanie ) ;
- wgniecenie na pokrywie silnika
- przytarcie dwie plastikowe listwy + delikatnie nadkole
- małe pęknięcie zderzak tylny
- odprysk na tylnej lampie
- pęknięcie lampki na lusterku
Specyfikacja techniczna - z mojej karty zamówienia
Iveco Daily 35S15V – furgon
Pojemność skokowa 2998 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka 95,8x 104 mm
Moc maksymalna (CEE) 146 KM (107 KW) przy 3500obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350Nm przy 1400obr/min
Układ jezdny: 4x2, napęd na tylną oś
Dopuszczalna masa całkowita: 3 500 kg
Masa własna samochodu: 2 354 kg
Ładowność samochodu: 1 146 kg
Rozstaw osi: 4 100
Kolor kabiny: biały
Silnik
Diesel 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC z elektronicznym wtryskiem bez-pośrednim typu
"Common Rail". EDC, turbosprężarka z zaworem upustowym i z dodatkowym chłodzeniem powietrza
doładowującego "Intercooler"; chodzony cieczą. Wentylator włączany elektromagnetycznie, układ
recyrkulacji spalin EGR; pułapka cząstek stałych jako standard. Spełnia wymogi Normy Czystości Spalin
EURO 5+.
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia biegów o 6 biegach do przodu i jednym wstecznym.
Sprzęgło
Jednotarczowe, suche, wspomagane hydraulicznie, okładzina bezazbestowa.
Układ napędowy
Napęd na tylne koła - 4 x 2
Rama
Podłużnice ze stalowych profili „C” połączone rurowymi poprzecznicami.
Zawieszenie
Przednie - niezależne zawieszenie kół na podwójnych wahaczach poprzecznych z odbojami i poprzecznym
piórem resoru. Hydrauliczne, teleskopowe amortyzatory dwustronnego działania. Tylne - sztywna belka
tylnej osi, resory paraboliczne. Drążek stabilizatora. Hydrauliczne, teleskopowe amortyzatory dwustronnego
działania.
Koła i ogumienie
Pojedyncze na obu osiach, 225/65R16. Obręcze stalowe o rozmiarze 6JK 16H Pełnowymiarowe koło
zapasowe.
Układ kierowniczy
Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, blokada koła kierownicy. Pojazd przystosowany do ruchu
prawostronnego.
Układ hamulcowy
Hamulce tarczowe obu osi. Przednie tarcze wentylowane
Wymiary tarcz Przód Tył
Średnica/grubość [mm] 300/28 296/16
Dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem podciśnieniowym. Elektr. wskaźnik
zużycia okładzin ciernych. Jako standard: ESP 9 zawierające min. ABS, ASR, LAC (wszystkie funkcje
wspomagające prowadzenie pojazdu), Hill Holder
Hamulec postojowy realizowany przez zaciski tylnej osi.
6
Wentylacja i ogrzewanie
Wymuszony nawiew powietrza z możliwością ustawienia 5 kierunków i 4 prędkości. Płynna regulacja
temperatury oraz obiegu wewnętrznego. Nagrzewnica połączona z układem chłodzenia silnika. W opcji
dostępne niezależne ogrzewanie postojowe oraz klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłkowym.
Kabina
Kabina z wysuniętą komorą silnika i wejściem za osią, 3 miejsca: kierowcy + 2 pasażerów. Furgon
modułowy, w całości ze stali dla wszystkich wysokości dachu. Mocowanie do podwozia za pomocą
elastycznych łączników. Zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia kataforezą i cynkowaniem. Materiał
chroniący przed uszkodzeniami dolnej części nadwozia, nadkoli, komory silnikowej. Przednie błotniki
przykręcane do nadwozia. Boczny pas ochronny z tworzywa sztucznego. Szyby atermiczne i przyciemniane.
Przednia szyba panoramiczna, laminowana, klejona. Drzwi kabiny z szybami opuszczanymi elektrycznie.
Drzwi tylne dwuskrzydłowe bez okien, kąt otwarcia 270°, stopień wejściowy na całej szerokości drzwi. Drzwi
boczne prawe przesuwne z wewnętrznym stopniem. Ścianka działowa między kabiną i przedziałem
bagażowym. Fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach, przednia ławka dla pasażerów dwumiejscowa,
stała. Fotele pokryte materiałem z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa (dla fotela srodkowego z pasami
dwupunktowymi) z pirotechnicznymi napinaczami i zagłówkami. Regulowana w pionie kolumna kierownicy.
Poduszka powietrzna kierowcy. Zewnętrzne lusterka szerokokątne z zespolonym kierunkowskazem. 4
głośniki z anteną radiową. Gniazdo połączeniowe przyrządów diagnostycznych (E.A.SY.).
Wskaźniki i urządzenia na tablicy rozdzielczej
- prędkościomierz i obrotomierz
- komputer pokładowy
- licznik kilometrów zintegrowany z wyświetlaczem
- zegarek zintegrowany z wyświetlaczem
- 3 otwory DIN
- schowki na desce rozdzielczej uchwyty na puszki
- kieszenie na butelki w drzwiach
Wyposażenie samochodu – Pakiet Standard:
- instalacja radiowa z głośnikami
- centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
- ESP 9 (ABS 9 +ASR + EBD)
- poduszka powietrzna kierowcy
- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach,
- podwójna ławka pasażerów
- zbiornik paliwa 70 l
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby boczne
- immobiliser fabryczny
- podgrzewana odma silnika
- konstrukcja ramowa
- koła pojedyncze na osi przedniej i tylnej
- koło zapasowe
- drzwi tylne otwierane o kąt 270 st.
- wyłożenie tylnej ściany kabiny
Pakiet Daily TOP
- schowek nad szybą
- klimatyzacja automatyczna
- radio CD + MP3 + Bluetooth
- światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
- podwójna ławka pasażerów z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa
- tempomat
- fotel kierowcy na zawieszeniu sprężynowym
7
- wzbogacona deska rozdzielcza