Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2000,00 zł
- Wał korbowy Isuzu 2.8D 4JB1 Trooper Monterey
- 2022 zł z dostawą
- 24 500,00 zł
- Isuzu Trooper 3,5 LPG 4x4 2000r
- 820,00 zł
- Sprzęgło kpl. Isuzu Trooper I (UBS) 2,8 TD 4JB1
- 840 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1992
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Napęd
- 4x4 (dołączany ręcznie)
- Lakier
- Matowy
- Wyposażenie - komfort
- Regulowane zawieszenie, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - pozostałe
- Hak
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Terenowy
- Moc [KM]
- 125
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 280000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2800
Opis
Witam serdecznie!
Zapadła dla mnie bardzo trudna decyzja, z racji powiększającej się rodziny i konieczności zakupienia bardziej "cywilnego" auta muszę rozstać się z moim oczkiem w głowie... Jestem właścicielem tego auta ładnych parę lat, nie jestem żadnych handlarzem! Trooper użytkowany na weekendowe wyjazdy ze znajomymi w teren, zgodnie z przeznaczeniem ;) Jest to auto które przez 5 lat u mnie zrobiło może 15000-17000km i nigdy nie wróciło na lawecie, zawsze o własnych siłach pomimo że nigdy tak na prawdę go nie oszczędzałem, trooper przygotowany do off-roadu, ciężko wymienić wszystko co było w nim robione/przerobione ale postaram się przybliżyć historię przeróbek w skrócie. Najważniejsze zmiany to opony-kopia simex (mają 2 lata),
- amortyzatory przód również dwu letnie, żółte-twardsze od serii,
- fotele przód kubełki Ford escort XR3,
- tylna kanapa wywalona na jej miejscu fotel jedno osobowy również jakiś ford,
- sprzęgiełka piast zmienione na manualne,
- wymieniona skrzynia biegów na skrzynie bez żadnych luzów oczywiście zalana dobrym olejem 10W40,
- oleje w dyfrach, silniku i reduktorze wymieniane na bierząco,
- rezem ze skrzynią wymienione sprzęgło kpl z dociskiem i łożyskiem oporowym SACHS,
- chłodnica nowa dedykowana do mercedesa,
- visco wymienione, jak również termostat.
- Rozrząd dwa lata temu z rolką i pompą wody.
- Silnik w idealnej kondycji, bez wycieków (nie myty żeby było jasne), pali od przysłowiowego kopa czy zimny czy ciepły nie bierze oleju i nie kopci!
- Resory tył założone od "longa" (mają lepiej podparte główne pióro).
- Na pace zrobiona skrzynia na "graty" potrzebne w terenie ;)
Isuzu oryginalnie było granatowe, czarny mat to dzieło poprzedniego właściciela, cała podłoga w aucie wyspawana 3 lata temu od tamtej pory co jakiś czas konserwowana i łatana na bieżąco gdzie tam się coś pojawiało, wykładziny z podłogi wywalone (żeby nie nasiąkały wodą), rama również gdzie coś się działo łatana na bieżąco. Ogólnie auto trzyma się przysłowiowej kupy :) W zasadzie wszystko w samochodzie działa, może poza hamulcem ręcznym i miesiąc temu zerwała się linka od licznika, nie wymieniałem bo w terenie mi nie potrzebna a Isuzu od urodzenia się dziecka praktycznie nie mam czasu jeździć... Jeżdżę nim czasem do pracy żeby go przepalić i to w zasadzie wszystko, szkoda żeby auto stało i rdzewiało. Ogólnie Troopek ma już swój wiek i nie jest idealny, żeby wszystko było jasne i nikt nie jechał na darmo szukając auta w stanie idealnym za 5tyś zł powtarzam jeszcze raz że samochód był używany zgodnie z przeznaczeniem i nie raz oparłem się nim o drzewo w lesie czy przejeżdżałem przez rzekę ;) Auto w terenie sprawdza się znakomicie, na asfalcie prowadzi się dość topornie z racji dość twardego zawieszenia i simexów... Wydaje mi się że wszystko opisałem dość rzetelnie, żeby oszczędzić swój czas i kupujących. Uprzedzając pytania typu: "czy auto dojedzie 100, 200, 300km...?" tak dojedzie! I pewnie przejedzie dużo więcej jak wcześniej wspomniałem mnie nigdy nie zawiodło. Jednak ma już swój wiek i wszystko może się zdarzyć, jazda na simexach też do najprzyjemniejszych nie należy więc na dłuższą trasę trzeba mieć dużo samozaparcia :p Chociaż nasze wypady terenowe mają zazwyczaj ok 100km i to z reguły tylko 20% po asfalcie :)
Link do filmiku z udziałem troopera nakręcony jakiś czas temu jeszcze przed większością przeróbek: https://www.youtube.com/watch?v=FnLh2HkzusE&t=36s
Co do spalania silnik pomimo pojemności pali 9l na 100km czy to w terenie czy w mieście, więc apetyt ma skromny. Wydaje mi się że napisałem już wszystko, zapraszam do oglądania auta na miejscu w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wszelkim teoretykom kupującym auta przez telefon z góry dziękuje, negocjacji przez telefon nie uznaję, chcesz negocjować? Przyjedź! Zobacz! I wtedy ewentualnie negocjuj cenę... Cena jest do niewielkiej negocjacji ;) Szukasz auta idealnego na wyjazdy w niedzielę do kościoła albo z żoną na zakupy? To nie to auto! Szanujmy swój czas. Samochód idealny dla początkującego fana off roadu, tani w eksplatacji, części zamienne łatwo dostępne a co ciekawe wiele pasuje od opla frontery. Jak już wspomniałem trooper nie jest idealny, był nie raz spawany i jeżdżąc takim autem trzeba umieć spawać albo chociaż mieć wujka Mietka z migomatem :p Ale to samochód dający na prawdę dużo radości w terenie i własnie do tego był budowany. Na chwile obecną auto jest sprawne z przeglądem i opłacone. OC świeżo opłacone od 01.05.2017r a przegląd do końca czerwca. Kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub telefon 791575142
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.