Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 5000,00 zł
- ISUZU D-MAX 2020- FULL LEDY LEWY I PRAWY
- 5030 zł z dostawą
- 549,00 zł
- PÓŁOŚ LEWA PRAWA ISUZU D-MAX II 2.5 CRDi 4x4 NOWA
- 561,99 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 2014
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (dołączany ręcznie)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła LED, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Komputer pokładowy, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
- Nadwozie
- Pick-up
- Moc [KM]
- 163
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Homologacja ciężarowa, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Beżowy
- Przebieg [km]
- 31000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2500
Opis
Witam.
Proponuję Państwu solidny i niezawodny Japoński pick-up ISUZU D-MAX LSX z nowoczesnym i niezniszczalnym silnikiem diesla 2,5L 163 KM z rewelacyjnym momentem obrotowym aż 400 Nm!, podwójną kabiną (5 miejsc) w najbogatszej wersji wyposażenia Prime (m.in. automatyczna skrzynia biegów z możliwością ręcznej ich zmiany, skórzana tapicerka, podgrzewane przednie fotele + elektrycznie sterowany fotel kierowcy, airbagi czołowe + boczne + kurtyny dla obu rzędów siedzeń, lakier metalik, napęd 4x4 + reduktor terenowy, radioodtwarzacz z CD, MP3, USB, Bluetooth z obsługą telefonu oraz systemem głośników live surround, elektrycznie sterowane wszystkie szyby, automatyczną klimatyzację, tempomat, tylny radar parkowania, elektrycznie regulowane i podgrzewane oraz składane lusterka, reflektory projekcyjne, tylne światła LED, odłączalne ESP z kontrolą trakcji, halogeny, światła do jazdy dziennej, aluminiowe felgi 17 cali z oponami szosowo-terenowymi 255/65/17R Bridgestone Dualer AT, mocowania fotelika Isofix itp. - pewnie jeszcze o wielu rzeczach zapomniałem:) Dodatkowo auto ma kamerę cofania i akcesoryjną nawigację Blow, którą bez problemu można uaktualniać lub zainstalować coś innego oraz demontowalną nadbudowę typu sport niemieckiej firmy Road Ranger z zamykaną klapą.
Nie posiada od nowości haka holowniczego, w związku z tym nie było zarzynane bo nie ciągało żadnych ciężkich ładunków (chociaż teoretycznie może holować przyczepę do 3500 kg i samo ma ładowność 1008 kg, a więc jest idealne do tych celów:)
Auto jest wyprodukowane w 2014 roku (ale pierwsza rejestracja nastąpiła w styczniu 2015 r.), kupione w lokalnym salonie ISUZU i tam cały czas serwisowane. Następne badanie techniczne dopiero w styczniu 2018 r.
ISUZU jest NA GWARANCJI fabrycznej jeszcze 3 lata! (do 13.01.2020 r.) - a więc kupujesz pewne auto!
Mimo iż producent zaleca serwis co 20.000 km, ja robię zawsze w swoich autach dodatkowe wymiany oleju silnikowego i filtra co 10.000 km zgodnie z zasadą, że kto smaruje ten jedzie:) Oczywiście wszystkie wymiany w ASO.
Aktualnie ISUZU ma przebieg lekko ponad 30.000 km i jest w ciągłej eksploatacji, a więc miało 3 razy wymieniony olej silnikowy z filtrem - supernowoczesny w pełni syntetyczny Mobil Delvac XHP ESP (API CJ4).
Cała historia serwisowa jest do sprawdzenia w ASO i tam również można sobie sprawdzić auto przed zakupem – jest w doskonałej kondycji. Ostatnio wymieniono też filtr kabinowy i filtr paliwa oraz wykonano przegląd powłoki lakierniczej z odpowiednimi adnotacjami w książce gwarancyjnej.
Samochód jest absolutnie bezwypadkowy i w świetnej kondycji – praktycznie JAK NOWY zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Nie ma żadnych luzów w zawieszeniu, wycieków, wszystko sprawne, działające i nie zniszczone.
Praktycznie nie nosi śladów użytkowania oprócz kilku delikatnych rysek na lakierze i małej delikatnej wgniotki w okolicy tylnych lewych drzwi, która wyglada jak fabryczne przetłoczenie i nie widać jej na fotkach – trzeba się uważnie przyjrzeć i wiedzieć, że ona tam jest, dlatego nie ma sensu tego naprawiać - normalne zjawiska parkingowe...
ISUZU jest solidną Japońską marką i robi niezawodne i bardzo trwałe auta, które potrafią pracować w ekstremalnych warunkach – wystarczy poczytać bardzo pozytywne opinie na portalach motoryzacyjnych, np. przykładowe linki:
http://autosalonpomorski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=476&Itemid=50
http://autokult.pl/7247,isuzu-d-max-25-td-lsx-at-do-roboty-testautokult-pl,all
http://moto.onet.pl/testy-nowe/isuzu-d-max-w-tescie-dlugodystansowym/btsvc
ISUZU jest największym na świecie producentem silników Diesla do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych (np. dla marki Catepillar), łodzi i jachtów (np. dla marki Mercury), samochodów osobowych (np. dla General Motors – większość najlepszych i najoszczędniejszych diesli w Oplu to właśnie te ISUZU:)
Automatyczna skrzynia biegów D-MAX'a jest to klasyczne trwałe rozwiązanie hydrauliczne (a nie jakieś baziewie DSG, które rozsypuje się po 100 tys. km) japońskiej produkcji Aisin Warner, czyli najlepszej na świecie firmy produkującej klasyczne automaty. Ma bardzo dobrze dobrane przełożenia i reakcję na kick-down, czyli wciśnięcie gazu w podłogę (może niektórych w osobówkach zaskoczyć przyspieszeniem... głównie jest to zaleta bardzo dużego momentu obrotowego dostępnego przy niskich obrotach).
Spalanie ON jest dość niskie (jak na tak duże auto z automatem): ok. 7-8 L/100 km w trasie i ok. 9-10 L/100 km w mieście. Średnio można się zmieścić w 8,5 L/100 km, oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy, bo można spokojnie zejść poniżej tych wartości jeśli nie obce są komuś zasady eco-drivingu lub powyżej – jak ktoś używa gazu zero-jedynkowo...
Isuzu jest komfortowe jak na pick-up'a (ma też dużo miejsca w kabinie również w 2-gim rzędzie siedzeń) i bardzo dzielne w terenie (głęboki śnieg, błoto lub strome podjazdy) bo można w nim zablokować napęd 4x4 (50:50) i dodatkowo włączyć reduktor z przełożeniami terenowymi.
Samochód sprawdza się u mnie zarówno do jazdy na co dzień oraz jako rodzinny (zaskakuje komfortem w trasie), poza tym jest idealny np. na wypady na ryby, do lasu, na narty i w ogole do aktywnego wypoczynku (na pakę można wrzucić sporo ekwipunku wakacyjnego, różnego sprzętu, wozić tam dużego psa itp., a po łatwym zdemontowaniu nadbudowy można przewozić wyższe ładunki np. quada, łódkę itp.)
Cena podana w ogłoszeniu dotyczy odstępnego (cesji leasingu) 69.700 zł netto z fakturą VAT 23%.
Do spłaty pozostało jeszcze 17 rat po 1168,24 zł netto (razem ok. 19.860 zł netto) + wykup końcowy 380 zł netto. Raty podaję już z uwzględnionymi odsetkami z tytułu leasingu a nie jak niektórzy sam kapitał.
Razem do spłaty w leasingu (licząc od marca 2017 r.) zostało: 20.240 zł netto.
Razem ze spłaconym leasingiem dla potencjalnego klienta całkowity końcowy koszt mego auta to ok. 89.900 zł netto + 23%VAT.
Oczywiście mogę wcześniej wykupić auto z leasingu, wtedy cena na fakturze: 91.000 zł netto + 23% VAT.
Auto ma homologację ciężarową, dlatego można odliczyć cały VAT od faktury i rat leasingowych po odpowiednim zgłoszeniu go do US.
Nowe ISUZU D-MAX z wyprzedaży rocznika 2016 (w tej wersji wyposażenia z automatem) kosztuje obecnie w salonie w promocji 118.400 zł netto i praktycznie niczym się nie różni od mego auta, które jeszcze jest 3 lata na gwarancji a ja dodatkowo jeszcze dorzucam gratis komplet opon zimowych i akcesoryjną nawigację z kamerą cofania:)
Auto jest użytkowane głównie na trasie (mieszkam poza miastem) i jestem z niego bardzo zadowolony, a sprzedaję bo muszę kupić do firmy nowe trochę innego typu. Nie jestem handlarzem aut i nie interesuje mnie zamiana.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zakupu tego naprawdę fajnego i bezawaryjnego pickupa.
P.S. Auto jest w ciągłej eksploatacji, a więc przebieg systematycznie rośnie a raty leasingowe maleją i proporcjonalnie wzrasta kwota odstępnego. Poprzednio podałem błędnie okres gwarancji bo źle spojrzałem w książkę gwarancyjną:) W celu obejrzenia Isuzu proszę o odpowiednio wcześniejszy kontakt telefoniczny: 603 705 571
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.