Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 110,00 zł
- ESIM Internet Mobilny Wielka Brytania UK+UE eSIM 12GB
- 110 zł z dostawą
- 3 osoby kupiły
- 110,00 zł
- eSIM-Internet Mobilny Unia Europejska eSIM UE 12GB
- 110 zł z dostawą
- 2 osoby kupiły
- 110,00 zł
- ESIM Internet Mobilny Hiszpania eSIM 12GB
- 110 zł z dostawą
Internet Mobilny PLUS iPLUS LTE 12,15 GB -120dni (5373255066)
Sprzedający koliber910
poleca 100,00%
|
29
Opis
Witam
Przedmiotem aukcji jest
karta SIM
w sieci PLUS
w taryfie Plus Internet na kartę
na której znajduje się 12,15 GB transferu danych
do wykorzystania na połączenia internetowe.
UWAGA - Stan konta głównego na połączenia wynosi od 1 do 63 gr - jeżeli zostanie wykonane połączenie, które spowoduje wyzerowanie stanu konta to internet przestanie działać, aby ponownie móc korzystać z internetu należy zasilić konto za minimum 5 zł (konto główne musi być dodatnie)
szybki internet bez zobowiązań - do 150 Mb/s w technologii LTE
obsługiwane technologie
LTE
HSPA+ DC, HSDPA, UMTS,
EDGE LUB GPRS
(w zależności od dostępnego zasięgu operatora sieci)
Transfer, który znajduje się na karcie ważny jest od 110 do 120 dni
(liczony od daty wysyłki, karty zazwyczaj są aktywowane w dniu wysłania)
Karty są w formacie 2 w 1 Standard SIM / Micro SIM
(możliwość wyłamania micro sim)
na życzenie docinamy do nano SIM
Jeżeli nie wiesz jaka kartę SIM obsługuje Twoje urządzenie po zakupie napisz w "wiadomości dla sprzedającego" model jaki posiadasz - wyślemy odpowiednią kartę
Karty wysyłane są codziennie najczęściej następnego dnia po zakupie karta jest u Ciebie
Możliwość wystawienia rachunku (wysyłka na e-mail), nie ma możliwości wystawienia f-vat
Kontakt
tel. 691284273
w godzinach 9-12:30 lub 15-21 ( w zależności od zmiany w pracy)
GG 25705138
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy kartę można zasilać i dzwonić z niej
TAK jest to normalna karta sim z aktywnym pakietem danych, można ją normalnie doładować i wykonywać połączenia, opłata zgodnie z taryfą operatora - SPRAWDŹ!
2. Posiadam urządzenie, które nie obsługuje technologii LTE, czy karta będzie z nim współpracować?
Karta współpracuje z każdym urządzeniem, które wyposażone jest w czytnik kart SIM i będzie pracować w takiej technologii na jaką pozwala posiadany sprzęt
3. Jak sprawdzić dostępny pakiet danych ?
- krótkim kodem, wpisując w telefonie *121#, sprawdzenie jest bezpłatne
- na stronie plusa (kliknij aby się zalogować), w celu zalogowania podajecie państwo numer telefonu oraz hasło. W ofercie prepaid hasłem są 4 ostatnie cyfry kodu PUK. Numer telefonu jak i kod PUK widnieje na ramce z której wyłamuje się kartę SIM.
4. Po odebraniu przesyłki karta nie działa ?
Przed wykonaniem jakiejkolwiek czynności sprawdź czy masz aktywny pakiet danych kodem *121# lub na stronie plusa
Sprawdź czy masz poprawnie skonfigurowany dostęp APN kliknij (zakładka konfiguracja ręczna)
Pod żadnym pozorem nie zmieniaj taryfy - pakiet przyznany jest jako bonus, po zmianie taryfy przepada nieodwracalnie.
Jeżeli na karcie jest aktywny pakiet danych, urządzenie loguje się do sieci, ustawienia są poprawnie skonfigurowane a internet dalej nie działa prawdopodobnie operator ma awarię w takim wypadku proszę najpierw skontaktować się z BOK kliknij
Jeżeli karta działała i nagle zniknął ci transfer kontaktuj się z BOK kliknij
Jeżeli powyższe informacje nie rozwiązały problemu - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
Zapraszamy na pozostałe aukcje na których znajdziecie Państwo inne limity danych na różne okresy czasowe
NASZE KOMENTARZE
|
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.