DO SPRZEDANIA JEDYNA TAKA OKAZJA
DWA INTERFEJSY JEDEN, KTÓREGO NIE TRZEBA OPISYWAĆ ADS OD NERWUSA PRACUJĄCEGO NA PORCIE COM RS232 BARDZO STABILNIE
ORAZ DRUGI INTERFEJS
INTERFEJS BMW USB K+DCAN INPA DIS OBD2 PRZEŁĄCZNIK
OPISZĘ W SKRÓCIE OBYDWA
PIERWSZY INTERFEJS ADS NIE KUPISZ GO JUŻ NA RYNKU POLSKI PRODUKT
OD FANATYKA MARKI BMW , KTÓRY SAM GO STWORZYŁ I WPROWADZIŁ NA RUNEK
OD NERWUSA
(PROSZE POPATRZEĆ CZŁOWIEK WIEDZA BMW JAK ENCYKLOPEDIA DO DZIŚ DORADZA POMAGA NA WIĘKSZOŚCI FORACH BMW)
KAŻDY ZNAWCA TEMATU WIE CO TO ZA SPRZĘT. NIE KUPISZ JUŻ TAKIEGO SPRAWNY W 100% ZAKUPIONY NA WŁASNY UŻYTEK I NIGDY MNIE NIE ZAWIÓDŁ ŁĄCZY SIĘ BEZ PROBLEMOWO
INTERFEJS ADS dla BMW od 1988 do 2007 roku
(w zależności od opcji).
Obsługiwane auta: BMW E30, E31, E32, E34, E36, E38, E39, E46,E90,E92,E60,E65,E70.
Interfejs bezproblemowo współpracuje z programami pakietu Ediabas
(INPA, NCS Expert, WinKFP, Tool32) oraz z DISem,TiS,SSS Progman. Działa tylko i wyłącznie pod fizycznym
portem COM1 (RS232), który działa w zakresie wejść i wyjść: "03F8-03FF" IRQ 4.
Żadne przejściówki typu USB->RS232 nie są w stanie obsłużyć auta BMW na tym interfejsie.
Interfejsem można:
-czytać i kasować błędy,
-kasować adaptacje,
-podglądać na żywo parametry "live data" np: obroty silnika, prędkość pojazdu,
napięcie ładowania akumulatora, napięcia sondy lambda, temperatury powietrza i płynów,
ilości powietrza przechodzącego przez przepływomierz, ciśnienie doładowania,
kąty vanosów, korekty wtryskiwaczy itp. (w zależności co oferuje dany sterownik silnika)
-kasować inspekcję serwisową,
-kodować np: włączenie świateł do jazdy dziennej, miganie kierunkami podczas
zamykania i otwierania, zmiana języka i wyświetlania jednostek zegarów oraz komputerów
pokładowych, zmiana czasu inspekcji serwisowej, itp. (w zależności co oferuje dany sterownik)
-aktualizować software modułów
DRUGI INTERFEJS K+DCAN USB
Interfejs diagnostyczny USB BMW K+DCAN we wtyku OBD2 16PIN z przełącznikiem
z obsługą CAN do samochodów marki BMW wbudowany we wtyk OBD2 16pin. Jest to wersja profesjonalna z wbudowanym przełącznikiem. umożliwia poprawną diagnostykę po linii K zarówno na pinie 7 jak i pinie 8.
Interfejs współpracuje z takimi programami, jak:
- INPA EDIABAS,
- NCS EXPERT,
- DIS,
- TIS,
- SSS Progman
Interfejs podłączany jest do komputera poprzez port USB. Nie trzeba mieć komputera ze starym złączem COM! Współpracuje także z systemamiWindows: XP / VISTA / 7 / 8 / 10.
Obsługiwane protokoły
- High-speed D-CAN i PT-CAN (500 kbit/s)
- Low-speed K-CAN (100 kbit/s)
- Standard BMW ports (BMW-OBD-interface)
Obsługiwane modele BMW
- E38
- E39
- E46
- E60, E61
- E83, E81, E87
- E90, E91, E92, E93
- E70 (nowy X5)
- R56 (MINI)
Interfejs KDCAN obsługuje również BMW z CAN od 2007 roku. Dla modeli wyprodukowanych przed 2000 rokiem jest wymagany adapter z gniazda OBD2 na wtyk BMW 20 PIN (okrągły).
Obsługiwane moduły
Interfejs obsługuje praktycznie wszystkie systemy między innymi:
- Silnik;
- Automatyczna skrzynia biegów;
- Poduszki powietrzne AIRBAG;
- ABS;
- Cruise system ASC, DSC;
- Klimatyzacja;
- EWS;
- LKE;
- CAS;
- Liczniki, Wskaźniki;
- Moduł komfortu;
- Centralny Zamek;
- Moduł Świateł;
- Moduł Siedzeń;
- Immobilizer;
- Tempomat;
- Czujnik deszczu i Zmierzchu;
- Szyberdach;
- Zawieszenie;
- Ciśnienie w oponach;
- Radio;
- Instalacja Audio;
- Lusterka;
- Sterowanie kierownicy;
i wiele innych...
Oprócz tego, za pomocą interfejsu wykonasz:
- Odczyt parametrów LIVE DATA podczas pracy pojazdu zadanych i oczekiwanych, takich jak np: vanos, sondy, ciśnienia dawki pompy, ciśnienia doładowania turbo, płynność pracy poszczególnych cylindrów, przepływomierz itp.;
- Testy elementów wykonawczych (np. uruchomienie za pomocą programu wentylatora w celu sprawdzenia poprawności działania);
- Programowanie;
- Adaptacje, synchronizacje;
- Auto kodowanie i programowanie: silnika, skrzyni biegów, poduszek powietrznych, systemu kontroli świateł, systemów przed kradzieżą i wiele innych...;
- Regulację świateł xenonowych;
- Aktywację świateł dziennych - funkcję świateł do jazdy dziennej przejmują żarówki świateł drogowych, pracując z około 20% mocą;
- Aktywację kierunkowskazów przy zamykaniu;
- Zamykanie centralnego zamka podczas jazdy;
- Tempomat;
- Ustawienie PDC (asystent parkowania);
- Kasowanie inspekcji serwisowej OIL SERVICE, INSP1, INSP2;
- Kasowanie / zmiana wskazań czasu inspekcji oleju, płynu hamulcowego itp.;
- Aktywację ukrytych funkcji - w BMW jest wiele ciekawych opcji, które nie zostały uaktywnione w salonie.
Współpraca z programem DIS
Interfejs współpracuje z programem DIS, który umożliwia diagnozę wszystkich możliwych systemów Twojego BMW
PRZED KUPNEM PROSZĘ O OBOWIĄZKOWY KONTAKT TELEFONICZNY
więcej informacji telefonicznie