OBD2 Vgate iCar PRO Bluetooth 4.0
Najnowsza wersja z ulepszonym procesorem
+ w zestawie instrukcja w języku polskim
Jedyny interfejs w pełni wspierający standard 2.1
Interfejs iCar PRO Vgate Bluetooth 4.0 to obecnie nowość na rynku , przeznaczony jest do diagnostyki wszystkich pojazdów wyposażonych w standardowe złącze komunikacyjne OBD2.
Urządzenie posiada wbudowany auto wyłącznik (30min) ,dzięki czemu nie rozładowuje akumulatora oraz funkcję AutoWakeUp (w około 80% samochodach sam zaczyna pracę po włączeniu silnika)
Zasilany z gniazda OBDII, nie wymaga baterii.
INTERFEJS FABRYCZNIE NOWY ZAPAKOWANY W PUDEŁKO
Czym jest interfejs icar Pro:
- Interfejs iCar Pro ELM327 jest obecnie jednym z najnowszych interfejsów diagnostycznych, a jego zaletą jest to że łączy się z większością silników aut osobowych.
- To profesjonalne rozwiązanie dla tych, którzy chcą mięć pełną kontrolę nad swoim samochodem.
- Interfejs pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich aut z protokołem OBD2, nie potrzebuje żadnych dodatkowych sterowników.
- Uniwersalny bezprzewodowy nano-interfejs do diagnostyki samochodów za pomocą PC, laptopa, telefonu lub tabletu!
- Udoskonalony z nowym szybszym procesorem!
- Jeszcze mniejszy od popularnej wersji MICRO!
Dlaczego iCar PRO to najlepszy wybór ?:
- do 10x mniejszy pobór energii w stosunku do poprzednich wersji interfejsu iCar,
- Usprawniona funkcja automatycznego usypiania i wybudzania AutoWakeUp,
- Jeszcze szybsze przesyłanie informacji z systemu OBD2 w porównaniu z poprzednim modelem
Zalety iCara:
- Nie wymaga baterii interfejs jest zasilanie z wtyku OBD II,
- Mały rozmiar i zwarta konstrukcja,
- Stabilne i szybkie bezprzewodowe połączenie,
- Wbudowany auto-wyłącznik po 30 min bezczynności (nie rozładowuje akumulatora jak zwykły tani interfejs ),
- Funkcja "AutoWakeUp" automatycznie wyzwala interfejs.
Interfejs współpracuje z wszystkimi urządzeniami na systemach operacyjnych:
- Android
- Windows
- Symbian
- IOS (iphone,ipad )
Co możesz robić pracując z interfejsem:
- Odczyt i skasowanie błędów OBD-II - wszystkie protokoły
- Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali
- Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL
- Odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych producenta
- Odczyt parametrów online
- Kasowanie lampki CHECK ENGINE
- Podgląd zamrożonych ramek - FREEZE FRAMES
- Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
- Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
- Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h
- Pomiar mocy silnika (KM).
Z jakimi modelami aut współpracuje interfejs:
- Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2001r benzynowe i od 2004r diesle
- Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników
- Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
- Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.
UWAGA! Sprzedawane w Europie to znaczy WERSJE EUROPEJSKIE aut producentów zarówno z Europy jak i z USA, Japonii, Korei itd. Niektórzy producenci aut z USA (np.FORD), Korei (np.HYUNDAI) czy UE (np.VOLVO) sprzedają w Europie auta z systemem OBD2 już od starszych roczników. Jeżeli nie jesteś pewien czy Twoje auto jest zgodne z OBD2 ZAPYTAJ PRZED ZAKUPEM!
Interfejs obsługuje wszystkie protokoły protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 500kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4kbaud)
- SAE J1939 CAN (29 bit ID,250 kbaud)
- USER1 CAN(11 *bit ID,125* Kbaud)
- USER2 CAN(11 *bit ID,50* Kbaud)
- *do ustawienia przez użytkownika
Interfejs jako jedyny wspiera w pełni standard 2.1
Obsługiwane programy:
Interfejs współpracuje z takimi programami jak:
- Program TORQUE: najpopularniejszy program do użytku z interfejsem,
- Program Dashcommand: drugi najpopularniejszy program do użytku z interfejsem,
- Program PISTON: bardzo ceniony, POLSKI i darmowy program,
- Program ScanToolnet PL: Interfejs pozwala na diagnostykę auta z poziomu obd, obsługuje również auta amerykańskie od 1996 rok do dziś, auta japońskie od 1996 rok do dziś, europejskie benzyna od 2001 rok do dziś oraz europejskie diesel od 2003/04 do dziś,
- Program OPELtestPL: Program pozwala diagnozować: silnik, ABS, IMMO, skrzynie biegów w Oplach od 1996 do 2004 oraz dodatkowo w dieslach Renault np. 1.9 dCi 2.2 dCi,
- Program MultiEcuScan PL: Wersja darmowa programu + ELM327 pozwala zdiagnozować: silnik, AirBag oraz wykasować inspekcję serwisową w ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Wersja płatna ma dużo większe możliwości,
- Program MaxiEcu v2 PL: Interfejs diagnozuje samochody marki: PEUGEOT, CITROEN, OPEL, MERCEDES, RENAULT, NISSAN i FORD. Interfejs diagnozuje: silnik, ABS, AirBag, licznik, skrzynię biegów,
- Program SDPROG PL: Interfejs umożliwia odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL, uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy, kasowanie kodów usterek.
Zestaw zawiera :
- interfejs Icar Pro Bluetooth 4.0
- instrukcję obsługi w j.angielskim
- instrukcję w j.polskim
- oryginalne opakowanie
Z które oprogramowanie wykorzystamy zależy od użytkownika. Na rynku jest wiele darmowego jak i płatnego oprogramowania pozwalającego na testowanie samochodów za pośrednictwem adaptera Bluetooth OBD2.
Nic nie stoi na przeszkodzie aby przetestować urządzenie na kilku różnych programach i zdecydować, który odpowiada nam najbardziej.
Z naszej strony polecamy aplikację DashCommand , Piston , Torque na którym testowaliśmy urządzenie, bardzo rozbudowaną, a zarazem prostą w obsłudze aplikację.
Przykładowe zrzuty ekranu z aplikacji:
Aplikację można także uruchomić na tablecie:
LISTA OBSŁUGIWANYCH SAMOCHODÓW
Europejskie osobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku:
Alfa Romeo:147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon
Audi (od 2005r):A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8
BMW:seria 1 116, 118, 120, 130, seria 3 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6 630, 635, 645, 650, seria 7 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8 840, 850, MPower M3, M5, M6 ,Z4 M, X-seria X3, X5, Z-seria Z3, Z4, Z8
Citroen: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso
Dacia: Logan, Pick up
Fiat: Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse
Ford: Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus,Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit,
Jaguar: Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR
Lancia: Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta
Land Rover: Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport
Mercedes Benz: A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito
Mini: Cooper, Cooper S, ONE
Opel: Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira
Peugeot: 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner
Porsche: 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman
Renault: (Tylko nowe modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis
Rover: 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827
Saab: 9-3, 9-5, 9-7X
Seat (od 2005r): Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo
Skoda(od 2005r): Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb
Smart: Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster
Volvo: 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90
Volkswagen (od 2005r): Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento
Amerykańskie osobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku:
Buick: Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark
Cadillac: Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR
Chevrolet: 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture
Chrysler: 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager
Corvette: C3, C4, C5, C6
Dodge: Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper
GMC: Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon Hummer: H1, H2, H3
Jeep: Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler
Lincoln: Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car
Oldsmobile: Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado
Pontiac: 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe
Japońskie i Azjatyckie osobowe, terenowe i dostawcze od 1996 roku:
Acura: MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX
Daewoo: Estero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico
Daihatsu: Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV
Honda: Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000
Hyundai: Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350
Infiniti: FX, G35, Q45, QX56
Isuzu: Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper
Kia: Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage
Lexus: GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430
Mazda: 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos
Mitsubishi: 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion,
Nissan: 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial
SsangYong: Family, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius
Suzuki: Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X90
Toyota: 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris
Oraz wiele innych, niewymienionych tutaj samochodów. Wszystkie samochody które obsługują protokół OBD 2, są kompatybilne z tym urządzeniem.
ZASTRZEGAMY MOŻLIWOŚĆ BŁĘDU W POWYŻSZEJ LIŚCIE