√ Opis produktu
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM 327 OBD2 Z KABLEM USB
NOWA WERSJA ELEKTRONIKI
Uniwersalny przewodowy interfejs do diagnostyki samochodów w domu lub warsztacie za pomocą komputera.
Najnowsza wersja elektroniki i chipsetu bez błędów obsługi protokołów diagnostycznych!
Urządzenie pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBD2 lub EOBD czyli:
- Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2001r benzynowe i od 2004r diesle
- Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników
- Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
- Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.
UWAGA! Sprzedawane w Europie to znaczy WERSJE EUROPEJSKIE aut producentów zarówno z Europy jak i z USA, Japonii, Korei itd. Niektórzy producenci aut z USA (np.FORD), Korei (np.HYUNDAI) czy UE (np.VOLVO) sprzedają w Europie auta z systemem OBD2 już od starszych roczników. Jeżeli nie jesteś pewien czy Twoje auto jest zgodne z OBD2 ZAPYTAJ PRZED ZAKUPEM!
JAK TO DZIALA?
Podłączasz ELM 327 do gniazda OBD2 w aucie, uruchamiasz program diagnostyczny na komputerze przez kabel USB I łączysz się ze swoim samochodem.
FUNKCJE:
- Odczyt i kasowanie błędów OBD II - wszystkie protokoły
- Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
- Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE
- Odczyt i kasowanie błędów oczekujących (kiedy kontrolka jeszcze się nie zapaliła)
- Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie kontrolki MIL
- Odczyt błędów ogólnych i charakterystycznych dla konkretnego producenta
- Podgląd zamrożonych ramek (Freeze Frames)
- Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (Live Data)
- Odczyt parametrów na bieżąco (Online)
- Pomiar mocy silnika (KM)
- Pomiar parametrów takich jak przyspieszenie od 0 do 100 km/h
NOWA WERSJA PLYTY GLOWNEJ
Interfejs wyposażony jest w NAJNOWSZY CHIP oraz NAJNOWSZĄ POPRAWIONĄ WERSJĘ PLYTY GŁÓWNEJ bez błędów z poprzedniej wersji.
DANE TECHNINCZNE
1. Interfejs działa na każdej wersji Windows zarówno 32-bit jak i 64-bit
2. Wymaga portu USB w komputerze i gniazda OBD2 w aucie
3. Obsługuje wszystkie typy protokołów komunikacji w samochodach:
- 1. SAE J1850 PWM (41.6Kbaud)
- 2. SAE J1850 VPW (10.4Kbaud)
- 3. ISO9141-2 (5 bajtów inicjujących, 10.4Kbaud)
- 4. ISO14230-4 KWP (5 bitów, 10,4 Kbaud)
- 5. ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 Kbaud)
- 6. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
- 7. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
- 8. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)
- 9. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)
- A.SAE J1939 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 * Kbaud)
- B.USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud)
- C.USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * Kbaud)
4. Współpracuje z oprogramowaniem diagnostycznym:
- Scantool.net
- Engine Check ( bardzo dobry do diagnozowania starszych samochodów )
- GM Mode 22 Scan Tool by Terry
- OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters
- OBD Logger by Jonathan Senkerik
- OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij (ScanMaster 3.52 - local copy)
- OBD2crazy
- OBD2 Scantool by Ivan Andrzejewski
- OBDII for ELM322 by David Huffman
- pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
- RDDTC by Pete Calinski
- Real Scan by Brent Harris
- ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser
- wOBD by WDT
- Easy OBD
- DigiMoto
- PCMSCAN (umożliwia m.in. pomiar mocy i czasów)