Zapraszamy do zakupu oryginalnego interfejsu HEX-V2, współpracującego z oprogramowaniem VCDS.
Ross-Tech® HEX-V2 to następca znanego i uznanego interfejsu HEX-USB+CAN. W połączeniu z oprogramowaniem VCDS (dawniej pod nazwą VAG-COM), dorównuje (a w niektórych przypadkach nawet przewyższa!) możliwości testerów diagnostycznych, używanych w autoryzowanych serwisach. Interfejs HEX-V2 wraz z programem VCDS pozwala na komputerową diagnostykę pojazdów VW, AUDI, SEAT, SKODA, produkowanych w latach 1990-2022. Obsługa modeli wyprodukowanych przed rokiem 1995 wymaga zastosowania adaptera OBD-I/2x2. Zakup interfejsu HEX-V2 umożliwia legalne korzystanie z programu VCDS (interfejs jest kluczem sprzętowym i jednocześnie dedykowanym interfejsem diagnostycznym do oprogramowania VCDS).
Główne zalety interfejsu HEX-V2:
- Interfejs HEX-V2 jest kluczem sprzętowym do oprogramowania VCDS (bezproblemowa i szybka aktywacja programu - nawet na wielu komputerach).
- Obsługa modeli VAG produkowanych latach 1990 - 2022.
- O wiele szybsze skanowanie pojazdów bazujących na CAN w porównaniu z urządzeniem poprzedniej generacji.
- Nowy, przeprojektowany wtyk OBD-II (większa odporność na uszkodzenia).
- Nowy, wzmocniony przewód USB ze śrubą mocującą oraz możliwością odłączania.
- Kompletnie przeprojektowana elektronika wraz z nowym procesorem "na pokładzie", umożliwiającym rozbudowanie możliwości urządzenia w przyszłości.
- Sygnalizacja trybu pracy urządzenia w formie pasków LED, umieszczonych na tylnej części interfejsu (w celu lepszej widoczności).
Ważne fakty:
- Interfejs HEX-V2 nie obsługuje niektórych silników TDI, występujących w pojazdach marki Audi, produkowanych w latach 1991 - 1994 (komunikujących się z prędkością 240 bps)
- Interfejs HEX-V2 nie obsługuje modelu VW Routan.
HEX-V2 występuje w 3 wariantach:
1. Profesjonalnej, przeznaczonej dla zawodowców (obsługującej nieograniczoną liczbę pojazdów VAG).
2. Amatorskiej (10VIN), przeznaczonej dla amatorów i hobbystów (obsługującej 10 wybranych pojazdów koncernu VAG).
3. Amatorskiej (3VIN), przeznaczonej dla amatorów i hobbystów (obsługującej 3 wybrane pojazdy koncernu VAG).
Na tej stronie kupujesz urządzenie PROFESJONALNE z możliwością obsługi nieograniczonej liczby pojazdów. Pozostałe wersje znajdziesz klikając na "Wyświetl inne przedmioty użytkownika".
Co jest potrzebne aby korzystać z oferowanego przez nas sprzętu?
Potrzebny jest przede wszystkim komputer. Może to być laptop lub komputer stacjonarny – w jednym i w drugim przypadku – minimum procesor z zegarem 1,5 GHz, minimum "dual core" oraz przynajmniej jedno wolne gniazdo USB (2.0 lub 'wyżej'). Wymagany system operacyjny to Windows 7 lub nowszy (dotyczy programu VCDS).
Windows RT nie jest obsługiwany. Windows uruchomiony na Virtual Machine - np. na urządzeniach Mac - nie jest również obsługiwany. Windows 10 i 11 S (wersja "Student") nie jest obsługiwany, gdyż wersje "S" pozwalają na instalację oprogramowania wyłącznie ze sklepu Microsoft (dotyczy programu VCDS).
Komputery z procesorami ARM nie są obecnie wspierane (dotyczy polskiej wersji programu VCDS). Angielska wersja programu VCDS działa już z komputerami wyposażonymi w procesory ARM (Windows 10 i 11).
Oprogramowanie:
Interfejs HEX-V2 współpracuje z najnowszą wersją oprogramowania VCDS, dostępną na stronie firmowej ADAKO.
Wszystkie interfejsy sprzedawane przez firmę ADAKO, dostarczane są z pełną i legalną wersją programu VCDS. Naszym klientom przysługuje również prawo do BEZPŁATNYCH* aktualizacji oprogramowania przez Internet. Oferowane przez nas oprogramowanie VCDS działa TYLKO z oryginalnymi interfejsami pochodzącymi z firmy ADAKO - zabezpieczenie w formie klucza sprzętowego. Oprogramowanie - w celu pełnej aktywacji - wymaga dodatkowej rejestracji z poziomu samego programu VCDS. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie firmowej ADAKO.
*Gwarantowany okres bezpłatnych aktualizacji - rok czasu od daty zakupu.
Dodatkowe informacje:
Program VCDS służy do komputerowej diagnostyki pojazdów następujących marek: VW, Audi, Seat, Skoda - produkowanych w latach 1990 - 2022. Oprogramowanie VCDS wcześniej było znane pod nazwą VAG-COM. Od początku powstania programu - tj. od roku 2000 - posiadaczom licencji przysługują bezpłatne aktualizacje programu. Z oczywistych względów gwarantujemy bezpłatne aktualizacje "jedynie" przez okres 1 roku od momentu zakupu licencji. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest to, że "poruszamy się w materii", gdzie nie wszystko zależy od nas i wychodzimy z założenia, że zawsze mogą pojawić się okoliczności, które zmuszą nas do wprowadzenia płatnych aktualizacji. Stąd z góry określony czas gwarantowanych, bezpłatnych aktualizacji. Niemniej jednak dążymy do tego, aby aktualizacje pozostały bezpłatne tak długo, jak to będzie możliwe... i udaje się to już od ponad 22 lat (pomimo gwarantowanego okresu wynoszącego 1 rok).
Firma ADAKO nie sprzedaje oprogramowania VCDS "na wersje". Nie sprzedajemy żadnej konkretnej wersji programu VCDS. Sprzedajemy dedykowany interfejs diagnostyczny, będący kluczem sprzętowym do oprogramowania VCDS. Posiadacz takiego zestawu ma prawo do korzystania zawsze z najnowszej wersji, jaka została opublikowana do dnia dzisiejszego. Aktualne wersje programu są publikowane na naszej stronie Internetowej (obecnie dostępna jest wersja 22.3.1). Sprzęt zakupiony w firmie ADAKO (a więc również i na tej aukcji) pozwala na korzystanie zarówno z polskich, jak i z angielskich wersji programu VCDS. Dodatkowo można korzystać z najnowszych wersji testowych "Beta" (o ile takowe istnieją w danym momencie).
Ilość funkcji, jakie oferuje oprogramowanie VCDS względem pojazdów koncernu Volkswagen zależy oczywiście od tego, z jakim pojazdem będziemy mieli do czynienia. Nowe i najnowsze pojazdy - z racji tego, iż są wyposażone w wiele systemów sterowanych elektronicznie - pozwalają na znacznie większy stopień modyfikacji od strony programowej i tym samym oferują znacznie więcej funkcji dostępnych dla posiadacza naszego oprogramowania, niż pojazdy sprzed kilku lat. Przykładowo: tegoroczne modele Audi (w zależności od wyposażenia) mogą posiadać ponad 50 sterowników podlegających komputerowej diagnostyce. Podczas gdy modele sprzed kilku lat posiadają zwykle nie więcej, niż 10 - 20 sterowników podlegających diagnostyce. Bardzo podobnie wygląda sytuacja na poziomie samych sterowników: w nowych i najnowszych pojazdach sterowniki oferują znacznie więcej funkcji (np. tzw. kodowanie długie), niż ma to miejsce w starszych modelach.
Opisanie wszystkich możliwości oprogramowania VCDS względem pojazdów koncernu VW jest bardzo trudne, dlatego poniżej podajemy jedynie przysłowiową "kroplę w morzu" przykładów zastosowania programu VCDS:
Kasowanie inspekcji serwisowej.
Regeneracja (serwisowa) filtra cząstek stałych.
Wymiana okładzin hamulcowych (obsługa elektromechanicznego hamulca postojowego).
Wymiana i kodowanie akumulatora pojazdu.
Kodowanie i personalizacja oświetlenia pojazdu.
Personalizacja funkcjonowania wielu innych podzespołów pojazdu - np. spryskiwaczy reflektorów, ustawień zawieszenia, ustawień wspomagania kierownicy, systemu Start-Stop, dodatkowego ogrzewania itp., itd....
Przedmiotem dostawy są:
Interfejs - klucz sprzętowy HEX-V2 Pro.
Walizka firmowa ADAKO.