Interfejs ELM327 Bluetooth 3.0 + oprogramowanie
Produkt pochodzi ze zwrotu konsumeckiego, natomiast jest w pełni prawny.
Oryginalny, nowy, elegancko zapakowany interfejs diagnostyczny OBDII stosowany w znacznej większości aut europejskich, amerykańskich oraz japońskich. Wyposażony został w moduł bluetooth 3.0 umożliwiający bezprzewodowe podłączenie i przeprowadzenie diagnozy przy użyciu smartphone'a, laptopa, bądź tabletu
Zestaw zawiera:
- Interfejs
- Płyta CD
- Instrukcja PL
- Eleganckie opakowanie
Zalety interfejsu:
- Automatyczne wykrywanie języka używanego w telefonie
- Automatyczny wyłącznik 30 min. nie rozładuje akumulatora jeżeli pozostanie w gnieździe samochodu.
- Funkcja AutoWakeUp, interfejs sam się włączy po uruchomieniu samochodu, funkcja dostępna w niektórych modelach samochodów
- Bluetooth 3.0 stabilny.
- Diody sygnalizujące: napięcie, połączenie Bluetooth, oraz transmisję danych.
- Hermetyczna obudowa z gumowanym puchwytem
Czy ten interfejs będzie działał z moim samochodem?
Interfejs OBDII jest urządzeniem uniwersalnym wyposażony i współpracuje niemal ze wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBDII.
Orientacyjne daty wprowadzania systemu OBDII na świecie:
- USA i Azja samochody z silniki benzynowe oraz diesla od 1996 roku
- Europa i pozostałe samochody z silnikiem benzynowym od 2001 roku, oraz od 2003 roku samochody z silnikiem diesla.
Jak połączyć się z interfejsem?
- Należy zainstalować dowolną aplikację ze sklepu Google Play, po czym podłączyć interfejs do gniazda OBDII. Włączamy Bluetooth w telefonie, ustawiamy widoczność oraz wyszukujemy na liście urządzenie. Łączymy się z nim wpisując standardowy kod 1234. Dopiero po tym kroku włączamy aplikację i łączymy się z interfejsem.
Obsługiwane protokoły :
- 1. SAE J1850 PWM (41,6 kbaud)
- 2. SAE J1850 VPW (10,4 kbaud)
- 3. ISO9141-2 (5 bodów init, 10,4 kbaud)
- 4. ISO14230-4 KWP (5 bodów init, 10,4 kbaud)
- 5. ISO14230-4 KWP (szybka inicjalizacja, 10,4 Kbaud)
- 6. ISO15765-4 CAN (11bit ID, 500 Kbaud)
- 7. ISO15765-4 CAN (29bit ID, 500 Kbaud)
- 8. ISO15765-4 CAN (11bit ID, 250 Kbaud)
- 9. ISO15765 -4 CAN (29bit ID, 250 Kbaud)
Wymagania sprzętowe :
- Smartphone, tablet, laptop bądź inne urządzenie posiadające moduł bluetooth oraz systemem operacyjnym Android, Windows, Windows Mobile
Przykładowe funkcje interfejsu:
- Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie kontrolki MIL
- Pomiar mocy silnika (KM)
- Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE
- Odczyt i kasowanie błędów OBD II - wszystkie protokoły
- Odczyt i kasowanie błędów oczekujących (kiedy kontrolka jeszcze się nie zapaliła)
- Pomiar parametrów takich jak przyspieszenie od 0 do 100 km/h
- Odczyt błędów ogólnych i charakterystycznych dla konkretnego producenta
- Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
- Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (Live Data)
- Odczyt parametrów na bieżąco (Online)
- Podgląd zamrożonych ramek (Freeze Frames)
- Wypalanie DPF - dla OPEL aplikacja OPL DPF
- Wypalanie DPF - dla grupy VW aplikacja VAG DPF