Interfejs diagnostyczny ELM 327 USB najnowsza wersja v.2.1 ![]()
Uniwersalne narzędzie do diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych dla profesjonalistów oraz majsterkowiczów. Informacje o interfejsie: W zestawie interfejs ELM 327 najnowsza wersja 2,1 bazująca na układzie PIC18F2480 Niezawodny, perfekcyjnie wykonany, stabilny, sprawdzony przez wielu zadowolonych użytkowników. Nie jest to tania Chińska podróbka, która ma problemy z komunikacją. Bez wahania dajemy na ten interfejs pięcioletnią gwarancję. Często na Allegro i w sklepach internetowych można znaleźć ciekawe opisy takich interfejsów, jakie mają szerokie zastosowani, i „nieograniczone możliwości”. Prawda jest taka że wszystko zależy od tego jakiego oprogramowania użyjemy do współpracy z interfejsem. Do zakupionego interfejsu dodajemy GRATIS licencję na oprogramowanie MaxiEcu 2.0 wersja OBD2, które umożliwia łatwe dokonanie diagnostyki niemal każdego nowoczesnego silnika. Istnieje możliwość późniejszego rozszerzenia możliwości oprogramowania, nawet dłuższy czas po zakupieniu u nas interfejsu diagnostycznego. Używając interfejsu ELM327, po rozszerzeniu programu MaxiEcu 2.0 do wybranej marki, lub wersji FULL można zwiększyć zakres diagnostyki, co pozwoli diagnozować: Silnik Automatyczna skrzynia biegów AirBag ABS ESP BCM Zawieszenie Sterownik pompy paliwa | Immobiliser Drzwi Deska rozdzielcza Klimatyzacja Moduł‚ kontroli nadwozia Oświetlenie przednie Moduł podłączenia przyczepy Systemy dachowe (kabriolet) | System parkingowy Układ kierowniczy Ciśnienie w oponach Dodatkowy stacjonarny moduł grzewczy Central gateway Pozyskiwanie danych sygnału i modułu sterowania Górny panel sterowania Zamek centralny |
Obsługiwane protokóły: SAE J1850 PWM(41.6Kbaud) SAE J1850 VPW(10.4Kbaud) ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud) ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud) ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud) ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud) ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud) ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud) ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud) SAE J1939 CAN(29bit ID,250* Kbaud) USER1 CAN(11* bit ID,125* Kbaud) USER2 CAN(11* bit ID,50* kbaud) Często zadawane pytania: Co zrobić jeżeli program nie współpracuje z moim autem, a auto jest na liście obsługiwanych samochodów przez MaxiEcu? Odpowiedź: Aby zdiagnozować problem z brakiem komunikacji, w programie jest specjalna funkcja wysyłania logów, instrukcja zapisywania logów znajduje się na CD z programem. Pliki wysyłamy z strony programu, zakładka "kontakt". W większości przypadków okazuje się że problem jest po stronie interfejsu lub samochodu. Dział techniczny naszej firmy pomaga w rozwiązaniu problemu. Czy można odstąpić od zakupu i zwrócić oprogramowanie MaxiEcu? Odpowiedź: Program można zwrócić do momentu wygenerowania klucza. Po wygenerowaniu klucza i przesłaniu do kupującego zwrot jest niemożliwy. Po upływie dziesięciu dni od dostarczenia MaxiEcu, zwrot programu jest niemożliwy. Czym różni się diagnostyka OBD2 od diagnostyki serwisowej? Odpowiedź: Diagnostyka OBD2 ogranicza się do diagnostyki silnika, jest to odrębny system diagnostyczny. W diagnostyce OBD2 możemy diagnozować w silniku to co udostępnił producent samochodu. Diagnostyka serwisowa jak sama nazwa wskazuje przeznaczona jest dla warsztatów serwisowych, generalnie nie ma żadnych ograniczeń, mamy dostęp do całej elektroniki w samochodzie, silnik, ABS, ESP, AirBag, Immo, Klimatyzacja, itp.. Czy posiadając MaxiEcu 2.0 w wersji OBD2 oraz interfejs MPM-COM lub ELM327 połącze się ze sterownikiem systemu ABS i skasuje w nim błąd? Odpowiedź: Diagnostyka OBD2 ogranicza się do diagnostyki silnika, Do diagnostyki innych układów potrzebny będzie program MaxiEcu o rozszerzonych możliwościach, np. do Renault Megane, potrzebny będzie program MaxiEcu 2.0 w wersji Renault, lub MaxiEcu 2.0 full, lub MaxiEcu 2.0 full + VAG.
JEŚLI NIE JESTEŚ PEWIEN- NAJLEPIEJ ZAPYTAJ SPRZEDAWCE CZY TWOJE AUTO BEDZIE OBSŁUGIWANE W zestawie: Interfejs diagnostyczny ELM 327, wersja 2.1 USB z pięcioletnią gwarancją Licencja na oprogramowanie MaxiEcu wersja OBD2
Diagnoza wszystkich samochodów zgodnych z OBD2/EOBD
- Diagnostyka OBD2 to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach możnarównież diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000 roku w samochodach benzynowych, natomiast od 2004 roku w dieselach. Samochody amerykańskie jak również modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański posiadają system OBD2 od 1996 r , samochody azjatyckie od 2000r.
- Są wyjątki, niektóre wersje europejskie Forda, Opla wprowadzały standard OBD2 wlatach 1996-1998 r.
![]() ![]()
|