Vgate vLinker MC+
Interfejs Diagnostyczny OBD2 Bluetooth 4.0
✅Zaawansowana wersja: Vgate vLinker MC+ to udoskonalona wersja iCar Pro, stworzona z myślą o aplikacjach przetwarzających duże ilości danych.
✅Obsługa dodatkowych protokołów: Urządzenie obsługuje sieci SW-CAN i MS-CAN, wykorzystywane przez General Motors i Forda, a także standardowe protokoły OBD-II.
✅Najnowszy chip Bluetooth LE: Kompatybilny z Androidem i iOS, obsługując Bluetooth 4.0 i wyższe wersje, co gwarantuje szybkie i stabilne połączenie.
✅Automatyczne działanie: Interfejs samoczynnie włącza się przy uruchomieniu silnika i przechodzi w tryb uśpienia po 30 minutach od jego wyłączenia, eliminując konieczność ręcznej obsługi.
✅Zaawansowany chip MIC331X: Ten nowoczesny układ obsługuje więcej poleceń niż inne popularne chipy, zapewniając pełną kompatybilność i wyższą wydajność.
▶️Zaawansowane funkcje diagnostyczne
✅Vgate vLinker MC+ przekształca Twoje urządzenie mobilne w zaawansowane narzędzie diagnostyczne, pozwalając na monitorowanie wydajności pojazdu oraz kodowanie różnych funkcji.
✅Urządzenie obsługuje bajty żądania OBD do 1024 bajtów i bufor danych USART do 2000 bajtów, co zwiększa prędkość transmisji danych do 500 Kb/s.
✅Kompatybilność z poleceniami AT ELM i ST: Interfejs jest w pełni zgodny z poleceniami ELM327, ELM329 oraz STN, co umożliwia jego współpracę z różnorodnymi aplikacjami diagnostycznymi.
▶️Kompatybilność z pojazdami
✅Interfejs Vgate vLinker MC+ jest zgodny z szeroką gamą samochodów, w tym modelami BMW, Ford, General Motors oraz wieloma innymi.
✅Pełna kompatybilność z aplikacją Bimmercode pozwala na kodowanie BMW serii E, F i G, a wsparcie dla protokołu MS CAN umożliwia obsługę pojazdów marki Ford.
✅Dla General Motors dostępne jest wsparcie dla protokołu SW CAN, obejmującego marki takie jak Opel, Saab, Chevrolet, Vauxhall, Holden, Buick, Cadillac, GMC, Pontiac, Saturn, Oldsmobile i Hummer.
✅Interfejs obsługuje również większość modeli Forda wyprodukowanych po 2000 roku oraz około 92% modeli wyprodukowanych od 1996 roku. Dodatkowo, jest kompatybilny z aplikacją MotoScan dla motocykli BMW oraz AlfaOBD dla samochodów Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Chrysler, Dodge, Ram i Jeep. Dzięki aplikacji CarScanner możliwe jest kodowanie pojazdów marek takich jak Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Hyundai, Kia, Mitsubishi oraz General Motors.
✅Interfejs współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów wyposażonymi w standardowe złącze OBD2, zarówno w Europie, jak i na innych rynkach, w tym z samochodami benzynowymi od 2001 roku oraz dieslami od 2004 roku.
▶️Obsługiwane protokoły
✅ISO 15765-4 (CAN 250/500 kbps, 11/29 bit)
✅ISO 14230-4 (Keyword Protocol 2000)
✅ISO 9141-2 (auta azjatyckie, europejskie, Chrysler)
✅SAE J1850 VPW (GM)
✅SAE J1850 PWM (Ford)
✅SAE J2411 Single-Wire CAN (SW-CAN) – standard dla GM
✅Medium-Speed CAN (MS-CAN) – standard dla Ford
✅Wszystkie protokoły diagnostyczne dla motocykli BMW
▶️Wsparcie dla samochodów elektrycznych i hybrydowych
Interfejsy z serii vLinker MC są przystosowane do współpracy z najnowszymi modelami samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz ich aplikacjami. Dzięki aplikacji Car Scanner można obsługiwać wiele pojazdów elektrycznych i hybrydowych dostępnych na rynku. Istnieją również dedykowane programy dla konkretnych marek, takie jak Deep OBD dla BMW i grupy VAG, Leaf Spy Lite/Pro dla Nissan Leaf, ScanMyTesla dla Tesli oraz vctool.app dla pojazdów z grupy VAG.
Inne aplikacje to Hybrid Assistant dla hybrydowych modeli Toyoty i Lexusa oraz ABRP, która umożliwia planowanie tras dla samochodów elektrycznych.
▶️Możliwości programowania za pomocą aplikacji Bimmercode
Interfejs vLinker MC+ BT4.0 pozwala na programowanie różnych funkcji w pojazdach za pomocą aplikacji Bimmercode. Umożliwia to aktywację funkcji takich jak światła awaryjnego hamowania, światła do jazdy dziennej, światła powitalne, automatyczne składanie i rozkładanie lusterek oraz ustawianie długości trwania alarmu. Możliwości są szerokie, a szczegółowe informacje dostępne są w aplikacji.