⭐⭐⭐⭐⭐
Przedstawiamy Państwu najnowszy interfejs diagnostyczny T31 wersja V3
Prosty, szybkie urządzenie służące do diagnostyki samochodowej idealne dla użytkowników prywatnych jak i dla bardziej zaawansowanych.
✅TESTER DIAGNOSTYCZNY OBDII T31 V3 (08.2023)
- Język POLSKI
- Brak konieczności przenoszenia laptopa do samochodu
- Brak potrzeby instalowania jakichkolwiek programów czy aplikacji
- Podświetlany wyświetlacz LCD z regulacją kontrastu.
- Brak ukrytych kosztów związanych z użytkowaniem testera
- Brak licznika uruchomień
- Mała i praktyczna obudowa wykonana z wysokiej jakości materiału
- Wytrzymały, odporny przewód o długości 62,5 cm
- Bardzo dobrze wykonana wtyczki OBDII.
- Łatwo zmieści się w praktycznie każdym schowku samochodu.
- Waga urządzenia jest znikoma co jest jego wielką zaletą
- Gotowy do pracy zaraz po podpięciu do gniazda OBD II
- Skasujesz nim kontrolkę CHECK ENGINE !
⚠️ UWAGA !
Co oznacza wersja V3 ?
- Poprawiona komunikacja
- Wersja płyty głównej V3 z października 2023r.
- Poprawione działanie systemu po aktualizacji poprawki z 10.2023
- Wytrzymalsza wtyczka
- Zastosowanie lepszego materiału do wykonania obudowy
- Poprawione działanie klawiszy funkcyjnych
- Poprawiony ekran LCD
- Zwiększony kontrast ekranu
- Zmniejszona waga urządzenia
▶️ FUNKCJE URZĄDZENIA :
- ODCZYT KODÓW - Dokonuje odczytu błędów z komputera silnika samochodu i prezentuje krótki opis na ekranie LCD.
- KASOWANIE BŁĘDÓW - Usuwa błędy z komputera silnika samochodu, co powoduje zgaszenie kontrolki CHECK ENGINE.
- DANE W CZASIE RZECZYWISTYM - pokazuje podstawowe parametry silnika (podczas jego pracy)
- ZAMROŻONE RAMKI - zapamiętuje odczyty z niektórych czujników w momencie wystąpienia błędu. Analiza danych z "zamrożonej ramki" umożliwia dokładne ustalenie okoliczności, w jakich błąd wystąpił.
- STATUS I/M - przedstawia stan systemów związanych z emisją pojazdu.
- NUMER VIN - wyświetla numer identyfikacyjny VIN pojazdu.
✅
Obsługuje auta produkowane od 2003 roku do teraz poniższych marek:
- Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lincoln, Mercedes, Mini, Opel, Porsche, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volkswagen, Volvo
✅
Obsługuje auta produkowane od 2006 roku do teraz poniższych marek:
- Citroen, Dacia, Fiat, Lancia, Peugeot, Renault
✅
Obsługuje auta produkowane od 2005 roku do teraz poniższych marek:
- Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota
✅Wparcie protokołów CAN:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Obsługiwane języki:
- Polski, Angielski, Rosyjski, Niemiecki, Włoski, Holenderski, Hiszpański, Francuski
- Brak obsługi Polskich znaków
- Obsługa ciężarówek - BRAK
- Obsługa rosyjskich samochodów - BRAK
- Obsługa aut dostawczych - TYLKO niektóre egzemplarze
Samochody których nie obsłuży to urządzenie:
- Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Renault Clio 2 / Megane 1, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagena Golf V / Golf IV / Skoda z silnikami 1.2 MPI oraz 1.4 MPI ze sterownikiem simensa / Ford B-MAX
Tester nie obsługuje zaawansowanych systemów diagnostycznych, takich jak DPF, resetowanie błędów AIRBAG, usuwanie błędów ABS czy przypisywanie pilota (kluczyka) do samochodu. Jest to proste urządzenie służące do szybkiego odczytywania kodów błędów, które zawsze jest łatwo dostępne.
Warto zauważyć, że kasowanie błędu nie naprawia samochodu, a jedynie usuwa błąd z pamięci systemu. Jeśli istnieje jakaś usterka w pojeździe, kontrolka CHECK ENGINE może ponownie się zapalić lub nie zgaśnie.