TCS CDP
Lista obsługiwanych marek przez interfejs:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, KIA, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Renault, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Subaru, Toyota, Volkswagen, Volvo
W połączeniu z komputerem PC lub laptopem stanowi wyjątkowo użyteczne narzędzie do każdego niezależnego warsztatu samochodowego. Przy pomocy diagnostyki szeregowej (OBD/OBDII/eOBD) można odczytać i wykasować kody usterek, błędy komputera, odczytać parametry bieżące (rzeczywiste) układów, skasować kontrolki serwisowe, itd.
Specyfikacja urządzenia:
- odczyt i kasowanie kodów usterek, możliwość ich zapisu i wydruku z drukarki komputera PC
- wysterowanie podzespołów wykonawczych silnika, ABS, systemów komfortu, klimatyzacji i innych
- odczyt bieżących parametrów pracy systemów
- regulacje i nastawy podstawowe
- kodowanie jednostek sterujących (ABS, Klimatyzacja, komfort)
- diagnoza linii CAN (m.in. BMW, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Saab,VW, Volvo)
- diagnostykę pokładową w standardzie OBD II/EOBD - pełna zgodność z protokołami tego standardu
- wyjątkowa technologia multipleksowa zastosowana w przewodach testowych
- bezprzewodowa komunikacja Bluetooth
- współpraca z komputerem stacjonarnym albo przenośnym (notebook) oraz Palmtopem
- dodatkowa dokumentacja techniczna dla różnych marek pojazdów tolerance data zintegrowana z programem testera jest doskonałą pomocą techniczną przy naprawach pojazdówmałe gabaryty i duża mobilność
- język POLSKI lub (English , Czesky, Dansk, Deutsch, Espanol, Francais, Greek, Hollands, Hungarian, Italiano, Norsk, Romana, Russian, Srpski, Suomen kieli, Svenska, Turkish)
FUNKCJE URZĄDZENIA
- Odczyt wersji i systemu sterownika
- Odczyt błędów
- Kasowanie błędów
- Kodowanie i programowanie systemów
- Programowanie kluczy i immo
- Podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów
- Test elementów wykonawczych
- Kasowanie crash data airbag
- Kasowanie inspekcji serwisowej
- Elektronika silnika
- Automatyczna skrzynia biegów
- Pompa diesla elektronika
- Systemy hamowania Abs
- Poduszki powietrzne Airbag i SRS
- Klimatyzacja
- Deska rozdzielcza
- Wspomaganie elektryczne kierownicy
- Immobilaizer Centralny zamek , alarm fabryczny
- Moduł komfortu
- Radio , systemy nawigacji , Telewizja
- Elektryczne szyby
- Nawigacja satelitarna
- Szyberdach elektronika
- Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne)
- System pomocy przy parkowaniu
- Regulacja zasięgu swiateł (Ksenony)
- Kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, etc.)
- Inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym
- Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
- Adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu etc.)
- Test podzespołów i kalkulatorów
- Kodowanie kalkulatorów
- Testowanie poduszek powietrznych
- oraz wiele innych
DANE TECHNICZNE
- Obudowa: wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia mechaniczne
- Procesor: 16 bitowy microprocesor
- Pamięć: 1 Mb flash EEPROM, 256 Kb RAM, 2 Mb Flight Recorder Flash
- Połączenie z komputerem: USB, Bluetooth (opcjonalnie)
- Zintegrowane na płycie głównej interfejsy: CAN interfejs, ISO 9141, SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPN, ISO 15765 CAN, szeregowy asynchroniczny
- zasilanie: z akumulatora pojazdu (9V - 60V) lub bezpośrednio ze złącza diagnostycznego
Zestaw zawiera:
1x Interfejs diagnostyczny (na przekaźnikach NEC JAPAN, białe lub pomarańczowe)
1x Kabel OBD2 z podświetleniem LED
1x Kabel USB
1x Płytka ze sterownikami lub link do oprogramowania.