Przedmiotem aukcji jest
Interfejs diagnostyczny Multiplexer Mercedes-Benz od 1989 do 2005.
Zestaw zawiera:
- Interfejs diagnostyczny do Mercedesa z multiplexerem.
- Kabel z wtykiem MB 38pin.
- Kabel z wtykiem MB 14pin.
- Kabel z wtykiem MB OBD2.
- Kabel z wtykiem z pinami.
- Kabel podłączeniowy do komputera (rs232).
- Kabel podłączeniowy do komputera (USB)
- Płyty CD z sterownikami
Interfejs oferuje diagnostykę w następujących modelach Mercedesa
- E-klasa W124
- KLASA-S W126
- KLASA-C W202
- KLASA-S W140
- KLASA SL R129
- KLASA-E W210
- KLASA-CLK W208
- KLASA SLK R170
- KLASA CLK W209
- KLASA-C W203
- KLASA-E W211
- KLASA-M W163
- KLASA-B W168
- KLASA-S W220
- W215
- KLASA-SLK R230
- KLASA-G G461, G463
- Vito
- V• Class
- Sprinter
- Viano,
- Vaneo
Interface w samochodach MERCEDES umożliwia :
Moduły diagnostyki analogowej 1988• 1995: - Diagnoza i kasowanie błędów silnika, hamulców, SRS - Nadwozia: W124, W126, W201, R129, W202, W140 - Systemy: MAS, KE, HFM, LH, DI, EDS, EA, TPM, AIRCON, ABS, ASD, ASR, ETS, ADS, GM, RST, CST, RB, EAG, IRCL, EDW, SRS, ISC, CF, DM, ATA, 4MATIC
Moduły diagnostyki cyfrowej:
Diagnoza, kasowanie błędów, silnika i wszystkich systemów pokładowych,a także adaptacja, aktywacja, deaktywacja i kodowanie modułów. Pełna informacja o modułach oraz pełen opis błędów , instrukcje postępowania i prawidłowe wartości parametrów. W124; W202; W140; R129; W210; W208; R170; W209; W203; W211 W163; W168; W220; W215; R230; G461; G463; Vito; Klasa-V ; Sprinter; Viano; Vaneo;
Sterowniki silników benzynowych i diesla
- odczyt i kasowanie kodów błędów oraz:
- Live Data, ME ECU
- Coding & ME Adaptation
- HFM Live Data
- HFM ECU
- Coding & HFM Adaptation
- LH Adaptation
- MSM Live Data
- Including :CDI Live Data STREAM
- CDI INJECTOR TEST
Pozostałe sterowniki (w tym ABS, airbag, skrzynie biegów itd):
- ABS, ASR, ETS, ESP
- AIRBAG
- KL (Instrument Cluster)
- BAS (Break Assistance)
- EGS (Electronic Gerabox)
- ASSYST • AIR Conditioning
- AIRMATIC
- ABC (Active Body Control System)
- PSE (Pneumatic System)
- PTS (Parktronic System)
- KG (Keyless Go)
- AAM (Activity System)
- D2B (Command System)
- ATA/DAS
- EIS (electronic Ignition System)
- UCP, LCP, OCP
- HRA (Xenon)
- SAM (Signal Acquisition System)
- DCM (Door Control System)
- ESA (Electronic Seat Syetem)
- CGW (Central Geteway System)
- ACS (Automatic Clutch System)
- ESM (Electronic Selector System)
Interface umożliwia także:
- Odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich sterowników(odczytywany jest nr. błędu , jego opis i sposób naprawy)
- Odczyt danych rzeczywistych( parametry pracy silnika ,,ABS itp.)
- Adaptacja , aktywacja , deaktywacja i kodowanie sterowników
- Testy elementów wykonawczych np. wtryskiwacze oraz kasowanie inspekcji "Servis" , "Oil" i wpisywanie wartości progowych