Najnowsza i najszybsza generacja interfejsu Euroscan 2017 ELM327 v2, który jest przeznaczony do diagnostyki samochodów wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2017 włącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN.
- Interfejs podłączany do komputera przez port USB
- Urządzenie jest wyposażone w diody sygnalizujące transmisję
- Interfejs jest profesjonalnie zaprojektowany i bardzo prosty w obsłudze
- Umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC silnika oraz podgląd wartości bieżących (LIVE DATA)
- ELM327 v2 (chip: STN1110) - Układ 10x szybszy od zwykłego ELM327
- Możliwość bezpłatnej aktualizacji firmware interfejsu
ELM327 v2
Obsługuje poprawnie wszystkie protokoły OBD2 EOBD JOBD:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (Keyword Protocol 2000)
- ISO9141-2 (Asian, European, Chrysler vehicles)
- J1850 VPW (GM vehicles)
- J1850 PWM (Ford vehicles)
Interfejs współpracuje między innymi z programem:
- ScanTool.net
- PCMSCAN (występuje również wersja PL)
- ScanXL-ELM (występuje również wersja PL)
- Maxitest ((występuje wersja PL)
- DashCommand-ELM
- GM Mode 22 Scan Tool by Terry
- OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters
- OBD Logger by Jonathan Senkerik
- OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij
- obd2crazy.com
- ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser
- pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
- RDDTC by Pete Calinski
- Real Scan by Brent Harris
- EasyOBD II
- ProScan
- OBD2Spy
- OBD Logger
- OBD-II ScanMaster
- RealScan
- wOBD by WDT
- OBD Gauge for Palm OS
- ScanTest for Pocket PC
- ScanMaster-ELM
- ScanXL
- FiatEcuScan (występuje również wersja PL)
- MultiEcuScan (występuje również wersja PL)
Zastosowanie:
- Odczytuje kody generyczne i charakterystyczne producenta
- Odczytuje statusy lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Odczyt parametrów online
- Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA)
- Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem 9)
- Oczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu
- Możliwość zapisania wyników skanowania (do 15 wyników)
- Kontrola zużycia paliwa
- Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- Pomiar mocy silnika
- Pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
i wiele innych...
Dlaczego ELMv2 na STN1110 jest lepszy od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie ELM327v1.4 i ELM327v2 na STN1110
- Chip STN1110 zastosowany w interfejsie ELM327 v2 jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od starego ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani użytkownicy)
Interfejs ELM327 v2 Euroscan 2013 obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBD2/EOBD.
Interfejs umożliwia poprawną pracę z oprogramowaniem FiatECUScan, MultiECUScan