INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY
DS150E CDP VCI+A BT
- Najnowszy model interfejsu. Wersja z bluetooth.
- Nowość!!! Wersja (V3.0) najnowszy i najdroższy układ płyty głównej.
- Do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych 12 i 24V
- Najświeższe oprogramowanie 2017R3 PL. Samodzielna aktywacja. Nie trzeba wysyłać plików.
- Nie istnieją wersje oprogramowania 2018/2019/2020.
- Brak limitów uruchomień urządzenia oraz Brak abonamentów !
- Instalacja Testera na wielu komputerach.
- Wymagania sprzętowe:
- Win Xp, Win 7, Win8, Win10, 32/64 bit
Zakres obsługi: Pojazdy Osobowe, Pojazdy Ciężarowe, Naczepy
PROGRAM W POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ
INSTRUKCJA INSTALACJI + INSTRUKCJA WIDEO ( NA ŻYCZENIE KLIENTA )
Funkcja Główna: Urządzenie służące do diagnostyki elektroniki pokładowej pojazdów osobowych i ciężarowych oraz naczep czołowych producentów
Dzięki urządzeniu CDP możliwe jest, w zależności od modelu samochodu:
1. Odczytywanie i kasowanie kodów błędów zapisanych w różnych sterownikach np. silnika, automatycznej skrzyni biegów, ABS, ESP, poduszkach powietrznych i innych.
2. Odczyt pomiarów wartości pracy rzeczywistej czujników, parametrów pracy pomp, sterowników, danych silnika oraz odczytu wszystkich potrzebnych informacji pracy pojazdu: ciśnienia na listwie wtryskowej, pracy turbosprężarki oraz odczytu danych magistrali elektrycznej pojazdu. Mamy możliwość odczytu danych zapisanych w sterownikach (m.in przebiegu auta lub motogodzin pracy komponentu co pozwala zweryfikować przebieg pojazdu).
3. Kodowanie sterowników. Należy jednak pamiętać, iż jest to urządzenie typu multi-diagnoskop, a nie serwisowe, więc nie ma możliwości użycia funkcji kodowania porównywalnej z urządzeniami serwisowymi, służącymi do obsługi typowo konkretnej marki.
4. Wypalanie filtrów cząstek stałych DPF/FAP, adaptacje przepustnic, sprzęgła orz czujników m.in. czujnika skrętu, odległościowego tempomatu oraz wtryskiwaczy po ich wymianie.
5. Funkcja zapisu parametrów podczas jazdy - Flight Record. Dane są zapisywane w pliku. Jest to idealne rozwiązanie, aby ocenić pracę podzespołów podczas jazdy oraz pod obciążeniem.
6. Wymuszone uruchomienie pracy podzespołów (wentylatory, pompy paliwowe, pompy wtryskowe, EGR itp.).
W zależności od modelu i wyposażenia pojazdu można diagnozować następujące moduły:
- Silnik ( Wysokoprężny, Benzynowy)
- Układ hamulcowy (ABS,ASR, EBS, zwalaniacz itp, elektryczny hamulec postojowy, itp.)
- Deska Rozdzielcza ( wskaźniki, wyświetlacz, tachograf, itd.)
- Układy bezpieczeństwa ( AirBag, SRS, .... )
- Klimatyzacja (też webasto)
- Skrzynia biegów
- Immobiliser
- Funkcje różne (audio, moduł komfortu, elektryczne wspomaganie,4WD, zawieszenie pneumat., Elektronika pojazdu i wiele innych)
- Reset kontrolki serwisowej
- Zawieszenie (elektronika, pneumatyka, ... )
- AdBlue
- Cofanie tłoczków hamulcowych
- I inne
Nie bierzemy odpowiedzialności za postępowanie niezgodne z prawem w wyniku użytkowania urządzenia i oprogramowania.