Interfejs diagnostyczny VD-VCI+A-BT TCS CDP
Cechy urządzenia:
- diagnostyka aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i naczep
- urządzenie na płycie green PCB z przekaźnikami 5V gwarantuje poprawną i bezpieczną obsługę pojazdów
- działanie przewodowe przez kabel USB lub bezprzewodowe przez Bluetooth
- pracuje na napięciu 12V lub 24V
- współpraca z oprogramowaniem Delphi, WoW, Opus i inne
- tester zawsze jest aktywny - działa bez kodów, kluczy i licznika uruchomień
- możliwość instalacji na kilku komputerach z systemem Windows
Zestaw zawiera:
- urządzenie diagnostyczne,
- okablowanie,
- płyta CD z oprogramowaniem DS150E do samochodów osobowych i ciężarowych
Porty:
- 2xHS CAN (ISO 11898-2),
- SW CAN (SAE J2411),
- K / L (ISO9141-2),
- VPW (J1850),
- PWM (J1850),
- RS485 (J1708 ),
- TTL i (SPI, analogowy, 5volt out).
Obsługiwane marki:
Samochody osobowe:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Samsung, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, etc.
Samochody ciężarowe:
Allison, Chevrolet, Citroen, Dacia, DAF, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Iveco, Iveco trucks, KIA, MAN, MAN BUS, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/vaux hall, Peugeot, Renault , Renault truck, Scania, Scania bus chassis, Seat, Skoda, Toyota, Trailers, Volkswagen, Volvo bus chassis, Volvo trucks. etc.
Niektóre z możliwości urządzenia:
- odczytywanie i kasowanie kodów usterek
- odczytywanie oraz kasowanie kodów błędów zarejestrowanych przez sterownik
- odczytywanie VIN
- kodowanie immobilisera,wtryskiwaczy, kodowanie kluczyków itp.
- funkcja rejestratora danych
- autotest, regulacje
- skanowanie wszystkich systemów
- instrukcje, informacje, podpowiedzi
- programowanie adaptacje np. pompy wtryskowej, EGR
- podgląd aktualnych parametrów bieżących, rzeczywistych, również w formie graficznej
- sterowanie elementami wykonawczymi
- obsługa DPF w wybranych modelach
- zapisywanie parametrów podczas jazdy
Diagnoza, w zależności od modelu samochodu i wyposażenia, obejmuje m.in.:
- silnik (wysokoprężny, benzynowy)
- układ hamulcowy (ABS,ASR,EBS,zwalaniacz itp,elektryczny hamulec postojowy itp.)
- zawieszenie (elektronika, pneumatyka, itd. )
- deska rozdzielcza (wskaźniki,wyświetlacz,tachograf itd.)
- układy bezpieczeństwa (AirBag, SRS itd.)
- skrzynia biegów
- immobiliser
- AdBlue
- klimatyzacja (też webasto)
- reset kontrolki serwisowej
- funkcje różne (audio,moduł komfortu,elektryczne wspomaganie,4WD,zawieszenie pneumatyczne.,elektronika pojazdu itp.)