PRODUKT
Urządzenie diagnostyczne Delphi DS 150e
- Z opcją Instalacji na Państwa Komputerze przez naszego pracownika
Diagnoskop zapewnia obsługę:
1) Pojazdy osobowe oraz dostawcze.
2) Pojazdy Ciężarowe oraz moduł naczep.
Urządzenie pozwala na kompleksową diagnostykę elektroniki pokładowej w pojazdach czołowych producentów z Europy, USA oraz Azji.
Urządzenie CDP pozwala m.in. na:
- Odczytywanie błędów zapisanych w pamięci sterownika oraz ich kasowanie, reset kontrolki serwisowej informującej o konieczności wykonania przeglądów oraz m.in. wykonuje podstawowe funkcje serwisowe: Cofanie tłoczków hamulcowych, adaptacje po wymianie komponentów oraz przyuczenie sterownika do nowego elementu
- Odczyt parametrów zapisanych podczas pracy elementów wykonawczych w pojeździe, takich jak: czujniki parametr pracy pomp ciśnieniowych w aucie, odczyt informacji o funkcjonowaniu sterownika silnika ECU.
- Klarownie przedstawia parametry:
- Ciśnienia na listwie wtryskowej
- Pracy turbosprężarki
- Funkcjonowanie Filtra DPF oraz zaworu EGR
- Odczyt ogólnych elementów magistrali CAN
- Zapisanego przebiegu (ew. motogodzin)
- Ilość cykli powtarzanego błędu
- parametry specjalne, charakterystyczne dla danego producenta.
FUNKCJE AKTYWNE:
- Kodowanie sterowników. Proszę jednak pamiętać, iż nie jest to urządzenie serwisowe i funkcje mogą być ograniczone, zależne od danej marki. Chciałbym podkreślić fakt, iż powstają legendy dotyczące możliwości kodowania i najlepiej w danej sprawie uzgodnic to z naszym pracownikie
- Kompleksowa obsługa Filtrów DPF/FAP oraz czujników związanych z normami spalin
- Obsługa systemu AdBlue
- Kodowanie wtryskiwaczy po wymianie
- Dodawanie wyposażenia pojazdu np. aktywacja tempomatu lub dodatkowego oświetlenia ( doświetlanie zakrętów itp)
Dodatkowe Opcje przydatne w pracy
- ZAPIS parametrów pracy rzeczywistej podzespołów
- Wymuszone uruchomienie komponentów:
- Wentylatory
- pompy paliwowe
- pompa wtryskowa
- zawór EGR
- układ hamulcowy
- Dezaktywacja blokady po wypadku tzw. crash Data. Funkcja jest dostepna jeżeli producent przewidział kasowanie kontrolki po wystrzale poduszek w oparciu o złącze OBD. Proszę pamiętać, iż niektóre sterowniki wymagają wymiany lub kasowania pamięci eprom za pośrednictwem osobnych programatorów
BUDOWA URZĄDZENIA:
- Interfejs posiada w pełni funkcjonalnie zaprojektowana płytę główną.
- Największym wyróżnieniem w stosunku do konkurencji na Polskim rynku jest zachowanie oryginalnej budowy.
- Płyta główna 2 modułowa:
Oznacza to, że jedna część (widoczna na foto w urządzeniu) jest płytką z sterownikiem i procesorem głównym, druga (foto płytki obok) to oddzielne przekaźniki Japońskiej formy NEC.
Tutaj dochodzimy do sedna sprawy, owianej zawsze tajemnica konstrukcji tych interfejsów.
Szanowni Państwo. Wytłumaczę dokładnie co zapewnia komunikatywność z pojazdami. Mianowicie Przekaźniki NEC( to te białe prostokąty na zdjęciu płytki) zapewniają przepływ impulsu elektrycznego. Powstały już w Polsce legendy dotyczące ich koloru. KOLOR NIE MA ZNACZENIA. przekaźniki muszą być oryginalne NEC i 5voltowe. Zazwyczaj są BIAŁE, Czerwone są 3 lub 4 voltowe- słabsze zazwyczaj mówi się iż są podróbkami..., stąd legenda, ale producent nie określił konkretnie ich koloru. zależny jest on od napięcia jakie przez nie przechodzi.
Płyta główna ma oznaczenie V 4.0
niższe modele często tańsze V2.0 i 3.0
Wracając jeszcze do historii budowy interfejsów. Stare modele miały w standardzie jedną płytkę. Dlatego po uszkodzeniu jednego z przekaźników przepalał się procesor. Czasem są jeszcze spotykane, ale nie jest to już dobry sprzęt
REASUMUJĄC
- Podwójna Płytka V4.0
- Przekaźniki NEC (raczej Białe)
- Połączenie pinowe miedzy płytkami.
Zapewnia to odpowiednie funkcjonowanie.
Mam nadzieję, że rozwialiśmy wszystkie wątpliwości
W ZESTAWIE KABEL OBD (16PIN)
Pozwala na obsługę pojazdów z złączem OBD2
NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE:
W zestawie jest dołączony Pendrive z softem potrzebnym do obsługi pojazdów.
SOFT z bazą modelową do 2017r oraz program WURTH ( dołączone są również w nim schematy elektryczne oraz serwisowe)
Ponownie wyjaśnie, aby było to jasne i zrozumiałe dla Każdego kupującego
NIE MA NOWSZYCH WERSJI SOFTU funkcjonujących na tych interfejsach
ZAPRASZAM Do Zakupu
Mamy nadzieję, że nasza oferta wydała się atrakcyjna i uczciwa.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA i ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE URZĄDZENIA
1) Do samochodów osobowych po 2001 roku nie ma wyganach przejsciówek, przed 01' potrzebne są dodatkowe kable (przejściówki)
2) Do samochodów ciężarowych od Euro 5 -> nie potrzeba innych kabli ( przejściówek)
3) Do samochodów ciężarowych przed Euro 5 potrzebne są kable
4) Instrukcja Instalacji w języku PL jest dołączona na Pendrive
5) Pomoc w Instalacji przez naszych informatyków wymaga rezerwacji terminu
6) Urządzenie jest zbudowane na najdroższej i najwyższej modelowo płycie głównej opisanej wyżej
7) Bluetooth jest wbudowany w interfejs, funkcjonuje również z kablem USB
8) NAJWAŻNIEJSZE POJAZDY KTÓRE NIE SĄ OBSŁUGIWANE z racji braku kompatybilności interfejsu z EDC17
osobowe: Iveco Daily Euro6, Mercedes Sprinter 906 po liftingu,Ducato 2.3 euro6, Jumper Boxer 2.0hdi e6, Grupa VAG z Płytą podłogowa MQB po 2016r: Passat B8, Tiguan II, Skoda Kodiac,Karoq etc, Pojazdy VAG z wirtualnym kokpitem, BMW seria G, Audi A6 c8, A4 B9, Q7 II, Renault Kajar, Talisman Espace od 14r->
Na innych aukcjach sprzedający kłamią iż modele te i ich pochodne są obsługiwane- BZDURA
9) samochody ciężarowe NIE Obsługiwane: DAF Xf106 Euro 6, MAN tgx,tga Euro6, Volvo fh e6 po 2015r, Scania po 2017-Nowy model, Actros MP5
10) Nalezy Pamiętać ze jest to jeden z najstarszych i najtańszych interfejsów tak powszechnie używanych na polskim rynku i ma swoje ograniczenia.
-