PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Uatrakcyjnij swoj? WWW!
Skoro mawia si?, ?e obraz jest wart wi?cej ni? tysi?c s?ów, mo?na te? powiedzie?, ?e jeden wykres jest wart wi?cej ni? tysi?c tabel z danymi. Dlatego w?a?nie u?ytkownicy uwielbiaj? wykresy! Ju? jeden rzut oka pozwala wyrobi? sobie zdanie na temat ka?dego problemu. Je?eli do tego doda? interaktywne rozwi?zania, efekt mo?e by? tylko jeden zachwyt Twoich klientów! Biblioteka D3 pozwala na budowanie interaktywnych wykresów, które pozwol? Ci na efektown? prezentacj? posiadanych informacji.
W trakcie lektury tej ksi??ki przekonasz si?, jak szybko mo?na przygotowa? atrakcyjny wykres, prezentuj?cy nawet najbardziej skomplikowane dane. Najpierw gruntownie poznasz podstawy HTML-a, JavaScriptu oraz formatu SVG. Po tym wst?pie b?dziesz gotowy, by rozpocz?? przygod? z bibliotek? D3! Okre?lanie osi, skalowanie, efekty specjalne to tylko niektóre z poruszanych tematów. Gdy ju? opanujesz tworzenie wykresów, pora przej?? do kolejnego rozdzia?u. Dowiesz si? z niego, jak na posiadany wykres nanie?? interaktywne dodatki. Na sam koniec zobaczysz, jak nak?ada? dane na mapy geograficzne oraz eksportowa? stworzone wykresy. Ksi??k? t? doceni ka?dy programista, który kiedykolwiek stan?? przed problemem wizualizacji danych.
Przekonaj si?, jak ?atwo mo?na:
- tworzy? wykresy
- korzysta? z danych w formacie CSV
- skalowa? wykresy
- dodawa? do wykresów interaktywne informacje
Zachwy? u?ytkowników przydatnymi wykresami!
- Autorzy: Scott Murray
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2014
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 248
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781492013488
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Przedmowa
- Konwencja typograficzna przyjęta w tej książce
- Korzystanie z przykładowego kodu
- Podziękowania
- 1. Wprowadzenie
- Dlaczego warto przedstawiać dane graficznie?
- Dlaczego programować?
- Po co nam interaktywność?
- Dlaczego w internecie?
- O czym jest ta książka?
- Kim jesteś?
- Czego nie znajdziesz w tej książce?
- Kod w przykładach
- Dziękuję!
- 2. Wprowadzenie do D3
- Funkcje biblioteki
- Funkcje, których nie znajdziesz w bibliotece
- Początki i tło historyczne
- Inne możliwości
- Wykresy od ręki
- Grafy
- Odwzorowania kartograficzne
- Prawie od zera
- W trzech wymiarach
- Narzędzia przygotowane za pomocą biblioteki D3
- 3. Podstawy wykorzystywanych technologii
- Kod HTML
- Treść i struktura
- Budowanie struktury znacznikami
- Najczęściej stosowane znaczniki
- Atrybuty
- Klasy i identyfikatory
- Komentarze
- DOM
- Narzędzia programisty
- Renderowanie i model pudełkowy
- Kaskadowe arkusze stylów CSS
- Selektory
- Właściwości i wartości
- Komentarze
- Wprowadzanie stylów na stronę
- Osadzanie kodu CSS bezpośrednio w kodzie HTML
- Odwoływanie się do zewnętrznego arkusza stylu
- Reguły zdefiniowane dla znacznika
- Dziedziczenie, kaskadowość i szczegółowość
- JavaScript
- Witaj, konsolo!
- Zmienne
- Inne typy zmiennych
- Tablice
- Obiekty
- Obiekty i tablice
- JSON
- GeoJSON
- Operatory matematyczne
- Operatory porównania
- Instrukcje sterujące
- Jeśli tylko
- Dla zachowania ciągłości
- Do czego przydają się tablice?
- Funkcje
- Komentarze
- Wprowadzanie skryptów na stronę
- Sposoby na JavaScript
- Typowanie dynamiczne
- „Unoszenie” zmiennych
- Zasięg funkcyjny
- Globalna przestrzeń nazw
- SVG
- Znacznik SVG
- Proste kształty
- Nadawanie stylów znacznika SVG
- Warstwy i kolejność rysowania
- Przezroczystość
- O kompatybilności
- 4. Przygotowania do pracy
- Pobieranie biblioteki D3
- Odwoływanie się do biblioteki D3
- Przygotowanie serwera stron WWW
- Terminal z interpreterem języka Python
- MAMP, WAMP i LAMP
- W drogę
- 5. Dane
- Tworzenie znaczników
- Łączenie metod
- Po jednym odwołaniu
- Przekazywanie
- Bez łączenia
- Dowiązywanie danych
- W więzi
- Dane
- Wczytywanie danych z pliku CSV
- Wczytywanie danych zapisanych w formacie JSON
- Proszę dokonać wyboru
- Powiązany i określony
- Używanie danych
- Funkcja rzecz potrzebna
- Dane chcą być gdzieś zapisane
- Więcej niż tekst
- 6. Graficzne przedstawianie danych
- Rysowanie za pomocą znaczników div
- Określanie atrybutów
- Kilka słów o klasach
- Wróćmy do słupków
- Nadawanie stylów
- Potężna metoda data()
- Dane losowe
- Rysowanie za pomocą znaczników SVG
- Tworzenie znaczników SVG
- Kształty definiowane danymi
- Jakie śliczne kolorki!
- Przygotowywanie wykresu słupkowego
- Stary wykres
- Nowy wykres
- Kolory
- Etykiety
- Przygotowywanie wykresu punktowego
- Dane
- Wykres punktowy
- Rozmiar
- Etykiety
- Dalsze działania
- 7. Skalowanie
- Jabłka i piksele
- Dziedziny i zbiory wartości
- Normalizacja
- Przygotowywanie funkcji skalującej
- Skalowanie wykresu punktowego
- Funkcje ASK_FOR_LINK_2() i ASK_FOR_LINK_2()
- Skalowanie dynamiczne
- Stosowanie wartości przeskalowanych
- Poprawianie wykresu
- Inne rozwiązania
- Inne funkcje skalujące
- 8. Osie
- Poznaj osie
- Metody przygotowywania osi
- Porządki
- Pod kreską
- A dlaczego nie Y?
- Ostateczny szlif
- Formatowanie opisów osi
- 9. Aktualizacje, przejścia i ruch
- Przeróbki w wykresie słupkowym
- Jak działają skale porządkowe?
- W zbiorze wartości tylko grupy
- Referencja do skali porządkowej
- Inne aktualizacje
- Aktualizowanie danych
- Interakcja za pomocą funkcji nasłuchujących zdarzeń
- Zmienianie danych
- Aktualizowanie elementów graficznych
- Przejścia
- Funkcja duration(), czyli ile to wszystko potrwa?
- Ostrożnie, osiadamy!
- Bez opóźnień, proszę!
- Dane losowe
- Aktualizowanie funkcji skalujących
- Aktualizowanie osi
- Każde przejście ma swój początek i koniec
- Ostrzeżenie: uważaj przy starcie
- I kończ z klasą
- Funkcja each() bez przejścia
- Przechowywanie elementów graficznych w ścieżkach przycinających
- Inne rodzaje aktualizacji
- Dodawanie wartości (i znaczników)
- Zaznaczanie
- Wejście
- Aktualizacja
- Usuwanie wartości (i znaczników)
- Wyjście
- Wyjście z klasą
- Łączenie danych za pomocą kluczy
- Przygotowywanie zestawu danych
- Aktualizowanie referencji
- Funkcje klucza
- Przejście wyjściowe
- Dodaj i usuń, czyli wszystko naraz
- Powtórzenie
- 10. Interaktywność
- Dowiązywanie funkcji nasłuchujących zdarzeń
- Poznajmy zachowania
- Najedź kursorem, żeby wyróżnić
- Grupowanie znaczników SVG
- Sortowanie kliknięciem
- Podpowiedzi
- Domyślne podpowiedzi przeglądarki
- Podpowiedzi wyświetlane w znacznikach SVG
- Podpowiedzi wyświetlane w znacznikach div
- Urządzenia dotykowe
- Pora ruszać dalej
- 11. Układy wykresów
- Układ kołowy
- Układ skumulowany
- Układ siłowy
- 12. Mapy geograficzne
- Poznaj GeoJSON
- Ścieżki
- Odwzorowania
- Kartogram
- Dodawanie punktów
- Pobieranie danych geograficznych i ich parsowanie
- Znajdź pliki kształtów
- Wybierz rozdzielczość
- Upraszczanie kształtów
- Konwersja do GeoJSON
- 13. Eksportowanie
- Mapy bitowe
- Plik PDF
- SVG
- A. Dalsza nauka
- Książki
- Strony WWW
- Na Tweeterze
- Indeks
- B. O autorze
- Kolofon
- Copyright
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.