Witam.
Chciałbym zaoferować mój rower Intense M16C size L zakupiony 8 marca 2018 - od kwietnia zaliczył dosłownie kilkanaście wyjazdów. Zakupiony oczywiście jako NOWY z Europejski8ej dystrybucji. Koszt ponad 6000 EUR
Na rower jest jeszcze 3 lata gwarancji !!! Posiadam oryginalny karton Intense'a oraz wszystkie papiery, faktura i instrukcja.
Zastosowane zawieszenie VPP wykorzystywane jest również w rowerach Santa Cruz V10. Jak nie nie jeździleś wcześniej na takim, to nie wiesz co to znaczy "że zawias klei". Zapraszam na testy!
Boxxer jak i Vivid po przeglądzie, z wymianą wszystkich uszczelek w Spider Suspension oraz Wichu Workshop - ponad 800 zł
Rama jak i korba obklejona taśmą 3M, Shelterem, a nawet dętką na tylnym trójkącie - stare sposoby najlepsze :)
Generalnie rower prawie jak w seryjnej specyfikacji z trzema wyjątkami:
zmieniłem alu kierownicę na carbonowa Renthala (550 zł),
sprężynę na powietrzny damper Vivid Air (1900 zł)
Sainty na hamulce Sram Code RSC z tarczami (2000 zl), wszystkie części oczywiście nowe i na gwarancji. Łącznie rower doinwestowany vs seryjny na ponad 4400 zł.
Specyfikacja:
Rama carbon, rozm. L, przedni oraz tylni trójkąt, a także łączniki wahaczy z carbonu. Regulowany skok ramy, do wyboru 216 albo 241 mm. Tytanowe śruby. Dolny link z dwoma smarowniczkami (kalamitki), można smarować zawieszenie bez rozbierania go (jak w V10).
Amortyzator - Rock Shox Boxxer World Cup
Damper - Rock Shox Vivid Air R2C
Kierownica - Renthal Fatbar Carbon 780mm
Mostek - Renthal Integra 2
Hamulce - Sram Guide RSC, tarcze 2 x 200mm
Przeżutka oraz manetka - Sram X01 DH
Kaseta - Sram 7 biegowa
Koła - 27.5 DT Swiss FR 1950, są to koła DT na legendarnych piastach DT 240s
Opony - Maxxis Minion ST
Napinacz - E13 LG1
Stery - Cane Creek 40
Sztyca - Thomson Elite
Siodło - WTB Volt Team
Z chęcią udzielę więcej informacji, pisz, dzwoń. Rower do obejrzenia we Wrocławiu.
Telefon / SMS
+48 509 544 836
Przed Kliknięciem Kup Teraz konieczne oględziny roweru.
NIE WYMIANIAM SIĘ ORAZ NIE SPRZEDAJĘ NA CZĘŚCI!!!