Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się
Adrian Markowski
- Oprawa: broszurowa
- Ilość stron: 388
- Rozmiar: 16.5x23.5 cm
- ISBN: 9788377441602
- Rok wydania: 2018
- Wydawnictwo: Harmonia
- Stan: jak nowa
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
JAK NOWA
- Niezauważalne lub znikome ślady używania, które mogą obejmować nieuniknione następstwa użytkowania książki (mogące pojawić się m.in. w procesie przechowywania),
- delikatne zagięcie pojedynczej kartki,
- ledwie dostrzegalne zabrudzenie okładki lub pojedynczych stron.
Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.