Jedyny w Polsce program dla systemu MS Windows do automatyzacji obsługi posprzedażowej w serwisie Allegro.pl. Zamówienia z serwisu Allegro są automatycznie wstawiane do Twojego systemu księgowego (Comarch ERP Optima) jako Rezerwacje od odbiorcy z kompletem danych - adres kupującego, dostawy i faktury VAT oraz oczywiście zamówione przedmioty. Dzięki temu masz możliwość wystawienia dokumentów sprzedaży Faktura VAT, Paragon oraz dokumentów magazynowych. W efekcie stany magazynowe w Twoim głównym programie księgowym są zawsze aktualne, a Ty nie musisz przepisywać/wystawiać dokumentów magazynowych ręcznie.
Rozbudowana lista zamówień
Interfejs aplikacji został przygotowany z myślą o firmach, które obsługują po kilkadziesiąt zamówień dziennie. Dodatkowo dzięki szybkiemu filtrowaniu i wyszukiwaniu obsługa telefoniczna klienta jest szybka i pozwala przekazać klientowi informacje o aktualnym stanie zamówienia.
Program używany jest przez wielu sprzedających, którzy wysyłają dziennie po ponad 200 paczek. Ciągle zbieramy uwagi od klientów, aby usprawnić obsługę zamówień. Aktualnie oferowany przez nas program jest jednym z najlepszych dostępnych rozwiązań na rynku.
Obsługa zestawów produktów
Program został wyposażony w obsługę zestawów (np. na cele promocji), nawet jeżeli nie masz skonfigurowanych zestawów w swoim systemie księgowym. Wyprzedź konkurencję i zwiększ sprzedaż. Podczas wiązania aukcji z produktami w systemie księgowym istnieje możliwość utworzenia zestawu. Wystarczy tylko, aby do aukcji zostało przypiętych kilka kartotek produktów z systemu księgowego. W takim przypadku, gdy kupujący kupi zestaw z takiej aukcji do systemu księgowego (a więc też i na paragonie) zostaną wybite produkty, które wchodzą w skład takiego zestawu w ilościach takich jak określono.
Chcesz wyprzedzić konkurencję? Stwórz zestaw promocyjny - aukcję z informacją, że na tej aukcji kupujesz 2 produkty w niższej cenie, np. Komputer Laptop + Myszka. Następnie w programi powiąż aukcję z odpowiednimi produktami z systemu księgowego i obsługuj takie zamówienia jak każde inne (oczywiście pakując 2 produkty).
Statusy zamówień
Przygotowaliśmy statusy zamówień, które wspomagają osoby przygotowujące paczki do wysyłki i wprowadzają porządek w obsłudze klienta. Zamówienia pobrane z Allegro.pl na początku otrzymują status NO (Nowe). Operator przegląda każde zamówienie i przygotowuje paczkę, czyli kompletuje pozycje z tego zamówienia. Po przygotowaniu paczki oznacza je jako PA (Pakunek). Gdy przejrzy wszystkie lub część nowych zamówień przefiltrowuje listę zamówień zaznaczając status PA i eksportuje zamówienia do systemu księgowego, w którym wystawia paragon lub fakturę. W przypadku, gdy eksport nie powiedzie się (np. brakuje powiązań między aukcją a produktem w systemie księgowym), to zamówienie otrzymuje status NK (Niekompletne). Oznacza to, że trzeba sprawdzić zamówienie i wykonać czynności opisane w polue Komunikat. Jeżeli zamówienie zostało przekazane do systemu księgowego to otrzyma status PK (Wyeksportowane) lub KS (W systemie księgowym). Po wystawieniu faktury VAT w systemie księgowym i aktualizacji statusu zamówienia w programie powinno ono otrzymać status ZA (Zakończone). W tym momencie obsługa zamówienia kończy się.
Bezpieczeństwo danych i zgodność z RODO
Korzystając z programu Rexoft Allegro Linker masz pewność, że informacje o transakcjach, w tym dane teleadresowe Twoich klientów, Twoja wielkość sprzedaży nie jest przechowywana w bazach danych pośredników (różnych platform internetowych tego typu).
Dane o transakcjach przechowywane są jedynie w serwisie Allegro oraz w Twoim systemie księgowym. Zachowujesz pełną poufność informacji o Twoich klientach! Dzięki naszemu programowi spełniasz również wymagania w rozporządzeniu RODO.
Ps. A czy zastanawiałeś się co się stanie jeżeli serwis pośredniczący ulegnie awarii albo ktoś włamie się do ich bazy? (wszystkie Twoje dane mogą trafić do ... internetu ... wszystkich?)
Szczegółowe informacje o programie
Więcej informacji o programie w tym instrukcję obsługi znajdziesz na stronie programu https://allegrolinker.rexoft.pl.
Dostępne licencje
Dla naszych klientów przygotowaliśmy kilka wersji licencji, które zależne są m.in. od liczby aukcji i zamówień, które program ma obsługiwać:
- STANDARDOWA - 10 zł / m-c, 200 aukcji, 400 zamówień / m-c
- BIZNESOWA - 20 zł / m-c, 500 aukcji, 1000 zamówień / m-c
- PREMIUM - 40 zł / m-c, 2500 aukcji, 5000 zamówień / m-c
Referencje
“W końcu mogę wyjść o czasie z firmy. Dzięki temu programowi codziennie zaoszczędzam 4 godziny.” -- Szymon Ć.
“Od kiedy korzystam z programu nie mam problemów z obsługą zamówień. Wszystkie zdążam wysłać max. następnego dnia.” --- Radosław P.
“Już nie przeklepuję ręcznie mozolnie danych do paragonu. Spakowanie zamówienia zajmuje mi do 5 minut :-)” --- Marcin R.
I jeszcze więcej
Program posiada liczne udogodnienia tj. kreator konfiguracji, który pomoże Ci w pierwszym uruchomieniu programu i pierwszej obsłudze zamówień. Możesz też być cyklicznie informowany o nowym zamówieniach, aukcjach itp. które należy obsłużyć i skonfigurować, aby program mógł w pełni automatycznie pobierać i przekazywać zamówienia do systemu księgowego.
Co kupujesz na tej aukcji?
Na tej aukcji kupujesz licencję STANDARDOWĄ programu Rexoft Allegro Linker na okres 1-miesiąca. Przy wypełnianiu formularza pozakupowego prosimy koniecznie o wypełnienie danych do faktury. Licencja wystawiana jest na konkretny numer NIP i tylko firma o tym numerze NIP może korzystać z programu. Zamówienia obsługujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15:00. Jeżeli zamówisz licencję w sobotę, to otrzymasz licencję w poniedziałek po godz. 9:00 i od tego dnia będzie ona aktywna przez 1 miesiąc.
Wsparcie techniczne
Naszym klientom dostarczamy wsparcie techniczne przy uruchomieniu i użytkowaniu programu. Jesteśmy dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15:00 pod tel. +48 18 479 1 497 lub mailowo allegrolinker@rexoft.pl.