Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET). Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
Alicja Tanajewska , Renata Naprawa, Cecylia Mach
SZKOŁA PODSTAWOWA/ GIMNAZJUM.
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny powstał z myślą o nauczycielach, pedagogach, terapeutach oraz innych specjalistach pracujących na co dzień z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zawiera praktyczne informacje i wskazówki dotyczące:
- zakresu wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania dostosowanych do potrzeb i możliwości każdego ucznia;
- rodzaju i zakresu zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną;
- form i metod pracy;
- form, sposobów i okresu udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- działań wspierających rodziny i bliskich ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
Książka w stanie idealnym
Książkę można odebrać osobiście w Krakowie