Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 249,00 zł
- SUBARU IMPREZA WRX 2.0 KOŁO KÓŁKO PASOWE WAŁU FA20
- 261,99 zł z dostawą
- 336,96 zł
- ARP Śruby koła zamachowego Subaru Impreza WRX STi 2.0L EJ20 2.5L EJ25 2.5L
- 345,95 zł z dostawą
- 423,70 zł
- PÓŁOŚ NAPĘDOWA GSP do SUBARU IMPREZA 2.0 2.5
- 437,69 zł z dostawą
IMPREZA 2.0 SOHC EJ201 utwardzane gniazda+LPG+koła (6347491060)
Parametry
- Rok produkcji
- 2004
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Centralny zamek, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Klimatyzacja manualna, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Relingi dachowe
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 125
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 184000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1994
Opis
Polecam link opini auta na AUTOCENTRUM oraz porównanie z innymi modelami chociażby SUBARU usterki/niezawodnośc/cena do jakości
SUBARU IMPREZA 2.0 SOHC !!! EJ201 125KM
napęd permanętny 4x4 HILL-HOLDER, dźwignia Hi-Low Rocznik 2004 (rej. 10/2004) Przebieg 184 tyś. km BEZWYPADKOWY - WERYFIKACJA patrz opis Poszukiwany i LEGENDARNY silnik 2.0 SOHC 125KM (niewysilona, niezawodna konstrukcja o bardzo prostej budowie i tanim serwisowaniu - regulacja zaworów bez demontażu silnika) Utwardzane, seryjne gniazda zaworowe - patrz opis * Seryjnie przystosowany do LPG Instalacja LPG ( wtryski BARACUDA) na gwarancji do 11.2017 * ZAREJESTROWANY * Przegląd MAJ 2017 * Ubezpieczenie LIPIEC 2017 * JEDEN WŁAŚCICIEL Z NIEMIEC-UDOKUMENTOWANY, MOŻLIWY DO WERYFIKACJI SERWISOWANY Z NIEZWYKŁA DOKŁADNOŚCIĄ * PO DODATKOWYM PRZEGLĄDZIE W FIRMIE SERWISUJĄCEJ SUBARU 2x komplety kluczyków * 4x felgi aluminiowe Subaru i opony Bridgestone Turanza 6mm bieznika Komplet 4x kół zimowych Firestone Winterhawk 3-4mm * śruby ozdobne, antykradzieżowe wraz z kapslami ochronnymi4x AIRBAG (kierowcy,pasażera, boczne) * radio SONY mp3 USB * Nakładki zderzaka STi * olej syntetyczny MOTUL Specific 5W40 * nowe łożyska skrzyni biegów * klimatyzacja sprawna świeżo napełniona - rachunek lipiec 2017 * stare części z wymiany do wglądu
GRATIS: filtr oleju, olej MOTUL Specific 5W40, nowy zapasowy reduktor do instalacji LPG, folia 3M do przyciemnienia szyb, komplet kilku naklejek
Technicznie 10/10 pkt Wizualnie 8/10 (godny zachowania stanu kolekcjonerskiego - AUTO NIESPOTYKANE I UNIKATOWE, SILNIK I OSPRZĘT JEDNAK TYPOWY I POWSZECHNY DLA WIELU MODELI SUBARU Z TYCH LAT) Spalanie 10-11l LPG/100km 16-17pln/100km Niezawodna jednostka montowana również w Forester'ach
Zachęcam do zapoznania się z obszernym opisem. Znajdziesz w nim: opis auta, jego historię, aktualne serwisy, sposób jego weryfikacji, moje odczucia i opinie co do jego użytkowania, a także sugestie dla kogo jest to auto i SKĄD TAKA CENA
SUBARU IMPREZA GRX 2000cm3 SOHC z silnikiem EJ201 (seryjnie utwardzane gniazda zaworowe/tylko w wersjach z seryjną, salonową instalacją LPG TELEFLEX - silnik SOHC 2.0 125KM, EJ201 (serynie utwardzane gniazda zaworowe, regulacja zaworów bez wyciągania silnika), słynna i najbardziej doceniana jednostka SUBARU instalowana w Forester’ach jako "wołach roboczych" do pracy z myślą o przebiegach w trudnym terenie rzędu 400, a nawet 500 tyś.km, a montowany również unikatowo w Impreza’ch (częściej były montowane jednostki mocniejsze DOHC, które z powodu wysilenia mocy i bardziej skomplikowanym serwisie spowodowanym budową są autami drogimi w serwisowaniu) Subaru IMPREZA SOHC 125KM - jest prosty, tani w serwisowaniu i w eksploatacji 10-11l LPG ( 11*1,60pln= 17,60pln/100km) - zarejestrowany (przegląd do maj 2017, ubezpieczenie lipiec 2017) - pełna dokumentacja (książka serwisowa, instrukcje, homologacja butli, książeczka i gwarancja LPG, TUV itp.) - oryginalne felgi aluminiowe SUBARU z oponami Bridgestone Turanza 6mm bieżnika - komplet kół zimowych z oponami Firestone Winterhawk bieznik około 3-4mm - 2 komplety kluczyków - sekwencyjna instalacja LPG (wtryskiwacze Baracuda ) GWARANCJA do 25.11.2017 - nakładki zderzaka jak w WRX , STi - udokumentowane posiadanie auta przez 1 właściciela w niemczech przez 10 lat - jestem pierwszym właścicielem w Polsce - auto zakupione w SUBARU Autohaus Geyer (Siemensstrase 1, 95369 Unterstainach Deutschland ) za pośrednictwem firmy z Chodzieży dającej 6-miesięczną gwarancję AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI HONDA I SUBARU - auto zalane olejem syntetycznym MOTUL Specific 5W40 ( przy 179tyś. km) - TECHNICZNIE W PEŁNI SPRAWNE 10/10 (silnik suchy, precyzyjny, bez niepokojących dźwięków, po regulacji zaworów, równe obroty, nie dymi, brak utraty oleju, skrzynie biegów bdb, zawieszenie bdb, układ jezdny bdb) - WIZUALNIE: karoseria zadbana z niewielkimi śladami 12-letniej eksploatacji, bez wgniotów, większych rys czy uszkodzeń, optycznie zachęca do pielęgnacji auta, które nadaje się jako pojazd kolekcjonerski ze względu na stan i unikatowość nadwozia - auto na przestrzeni roku: Wymiana: filtrów, oleju, pasków osprzętu, łączników stabilizatora, rolki, gum stabilizatora GWARANCYJNA wymiana 4szt łożysk skrzyni biegów na oryginalne (brak zamienników) koszt 1200pln Więc skrzynia biegów jest znowu jak fabryczna Po przeglądzie klimatyzacji i jej napełnieniu Po przeglądzie serwisu SUBARU i regulacji luzów zaworowych Wszystko udokumentowane - Jeśli poszukujesz auta bezwypadkowego, z udokumentowana historią, interesuje cię auto nietuzinkowe, lecz niezawodne i idealne w swojej prostocie, a do tego masz dosyć jeżdżenia i poszukiwań auta gdzie wciskano Tobie, że auto jest w stanie bdb i bez wypadkowe. a na miejscu czekało Cie niemiłe rozczarowanie to zapraszam do zapoznania się z moim obszernym opisem. OFERTA OD OSOBU PRYWATNEJ AUTO BEZWYPADKOWE UDOKUMENTOWANA HISTORIA ŁATWA WERYFIKACJA
Zachęcam do zapoznania się z całym opisem. Jest on długi i wyczerpujące ponieważ wiem , że wielu z Was przejeżdża sporo kilometrów więc chcecie znać FAKTYCZNY stan auta, a ja nie jestem handlarzem tylko bezpośrednim użytkownikiem tego auta dlatego wiem o nim wszystko i spędziłem sporo czasu PEWNIE JAK I WY na poszukiwaniach auta, które w końcu będzie spełniać moje oczekiwania i faktycznie będzie bezwypadkowe.
Auta szukałem ponda pół roku. Gdy finalnie zrodziła się koncepcja zakupu jakiegoś 4x4 AWD z napędem stałym zjeździłem sporo sprzedawców, handlarzy, komisów – ZAWSZE rozczarowanie, zawsze coś nie pasowało „do układanki”. A to element za bardzo zużyty niż inne, a to ślady demontażu na śrubach, dziwnie nie pasujące zużyciem plastiki, komora silniki jak po 3-ech powodziach lub wnętrze jak gdyby wozić w nim regularnie świnie. W końcu zdecydowałem się na poszukiwania SUBARU Forestera – świetny silnik SOHC 2.0l, niezawodny, piękny w swojej prostocie, rozsądny cenowo w eksploatacji, rzadko wybierany przez młodzieżJ Niestety obejrzałem kilka i wszystkie w stanie BDB wyglądały jak by były przez cały swój żywot na misji w środku lasu. Niby na zdjęciach OK ale w rzeczywistości było widać co przeszły. W końcu przez zupełny przypadek natrafiłem na ofertę Imprez’y, która była wyposażona w silnik , którego szukałem i dodatkowo posiadała seryjną instalację Teleflex. Po 3-krotnych oględzinach auta, poświęconych około 10h na testy, oględziny itp., po kontakcie z niemieckim dealerem, weryfikacji VIN’u, dokumentów, książki serwisowej, kodów wyposażenia auta, oraz kilkoma pytaniami na które odpowiedział mi serwis SUBARU KOCAR w końcu znalazłem auto, które spełniało moje oczekiwania. Egzemplarz z poszukiwanym silnikiem z serii EJ201, który seryjnie przez SUBARU wyposażany był w instalacje gazową firmy Teleflex GFI - Necam. Firma Subaru zaopatrując w instalacje Teleflex modele Impreza oraz Forester wypuszczała je z silnikami wyposażonymi w głowice z utwardzanymi gniazdami zaworowymi. Dlatego tez modele te posiadające instalacje salonowe są tak poszukiwane na rynku.
Dodatkowo silniki w wersji SOHC są poszukiwane ze względu na ich długowieczność i prostotę konstrukcji, a także ogromne walory ekonomiczne – spalanie gazu na poziomie 10-11 litrów co jak na auto z permanentnym napędem 4x4 jest genialnym wynikiem. Nie są to jednostki wysilone, nie porywają może zawrotnym przyśpieszeniem ale w wersji EJ201 2.0l SOHC nie trzeba wyciągać silnika do regulacji zaworów. Wersje DOHC niestety pod tym względem są problematyczne ponieważ zalecana kontrola luzów zaworowych co 12-15tyś.km użytkownikom wersji DOHC przysparza dużo problemów. Finalnie raczej okazuje się, że użytkownicy wersji DOHC rezygnują z regularnych kontroli i regulacji, a robią to dopiero gdy czują, że silnikiem jest coś nie tak. Regulacja zaworów w wersji SOHC sprowadza się do zdjęcia pokryw/ kontroli/ewentualnej regulacji/ założenia pokryw - koszt 200zł Wersja DOHC - wyciągnięcie silnika/kontrola/regulacja - koszt 1000-1200zł(nie w serwisie) Troszkę o samym aucie i jego historii. Na auto natrafiłem przypadkiem będąc już zniechęcony poszukiwaniem pseudookazyjnych modeli różnych aut z sensownym napędem 4x4, a nie dołączanym automatycznie. Wszystkie auta niby w idealnym stanie okazywały się katastrofa. Zacząłem interesować się modelem Subaru Forester. Zasięgnąłem wiedzy na forach oraz w serwisie Subaru KOCAR i tak zacząłem poszukiwania Subaru Forester'a w wersji 125KM SOHC, a najlepiej z seryjną instalacją gazową. W niezbyt dużej ilości tego typu ofert udało mi się odnaleźć wersje z takim sinikiem ale niestety wszystkie Forestery były mocno zmęczone, często z przebiegiem powyżej 280tyś. km, z mocno zniszczoną tapicerką oraz nadwoziem, Komory silników wyglądały niezadowalająco, a bolączką wszystkich modeli był już mocno przepracowany napęd 4x4 - różnego rodzaju szumy, świsty.
Imprezę kupiłem po części spełniając marzenia z dzieciństwa. Jest to kompromis pomiędzy poszukiwaniami auta JAPOŃSKIEGO, niezawodnego, prostego w budowie, taniego w eksploatacji, nadającego się świetnie pod LPG, ze stałym napędem 4x4, a do tego dającym satysfakcję z unikatowości gdyż w ciągu 12 miesięcy może widziałem z 3 podobne modeleJ Pomimo tego wszelkie części są powszechnie dostępne ponieważ te same silniki były instalowane w wielu modelach Subaru, a rozwiązanie techniczne przechodziły do kolejnych pokoleń. Konstrukcja silnika i rozmieszczenie podzespołów jest tak przemyślne, że ktoś kto ma smykałkę do aut z zamiłowania jak ja z podstawowymi i średniozaawansowanymi zadaniami poradzi sobie sam. Tuż po zakupie auta zacząłem je dopieszczać by mieć w końcu cacko o które będę dbał dlatego od razu sporo zainwestowałem w sprawdzenie auta wzdłuż i wszerz wykonując nawet serwis części, które wydawały się jeszcze całkiem OK (łączniki i gumy) ale chciałem mieć auto na tip-top. Instalacja gazowa Teleflex’a źle zaczęła reagować na polski gazL pojeździłem po serwisach LPG, nikt za bardzo nie chciał tego ruszać. Proponowano mi czyszczenie wtryskiwaczy LPG lub ich wymianę ale ze względu, że były to wtryskiwacze starej generacji ich koszt to SZOK 800zł/szt. Doszedłem do wniosku, że to bez sensu i potrzebuję czegoś nowego, czegoś przystosowanego do polskiego gazu i czegoś taniego w serwisie i o legendarnej wytrzymałości i gwarancji na wtryskiwacze na 100tyś. Km dlatego zdecydowałem się przy 179tyś.km na założenie NOWEJ instalacji gazowej (25.11.2015) opartej na wtryskiwaczach BARACUDA. Wtryskiwacze z gwarancją na 100tyś. Km, a ich ewentualna awaria i wymiana to 70pln/sztJ Od tego czasu wszystko śmiga PERFEKCYJNIE ciesząc kosztami jazdy na poziomie 16-18pln/100km ( tankowane na LOTOS, Shell, BP) Auto ma kilka fajnych wizualnych dodatków widocznych na foto, które łącznie kosztowały kilkaset złotych. Zakupiłem folię do przyciemniania 3M 80% - okleiłem jedne okno tylne i jeden trójką i odpuściłem. Wygląda to ok ale lepiej by resztę zrobił to fachowiec ponieważ okazało się to bardzo trudne. Resztę rolki dokładam gratis. Razem z rolką jest certyfikat na folię. Auto posiada komplet kół stalowych na zimowych oponach ( wartości 1200pln). Koła raczej do wymiany lub ewentualnie na zimy takie jak w zeszłym roku;).
Stan techniczny auta oceniam na BDB ze względu na jego przygotowanie i brak aktualnie części eksploatacyjnych , które były by w zakresie nadającym się już do wymiany. Silnik chodzimy bez zarzutu, nie zużywa oleju, olej w silniku czysty, płyn chłodniczy czysty, brak wycieków, akumulator oryginalny SUBARU Banner funkcjonujący perfekcyjnie, skrzynia biegów po wymianie oleju oraz zaopatrzone w nowe łożyska SUBARU, napęd 4x4 bez zarzutu, hamulce sprawne, tarcze hamulcowe w stanie bdb, dźwignia Hi-Lo do jazdy w trudnym terenie na niskim przełożeniu BDB, zbierzność przy przyspieszaniu i hamowaniu OK, stan opon letnich około 6mm bieżnika, HILL-HOLDER ( system zapobiegający się z suwaniu auta ze zbocza w momencie jego zatrzymania i wciśnięciu sprzęgła bez wciskania hamulca) W PEŁNI SPRAWNY, zawieszenie sztywne bez luzów, stuków pisków itp. Wnętrze bardzo zadbane jak na tyle lat. Ewidentnie auto było użytkowane głównie tylko przez jednego właściciela Pana K.Fischera, który niechętnie je pożyczał domownikom:). Kupując auto byłem zaskoczony jego stanem jak np. małą ilością rys na różnych plastikach, które w latach eksploatacji się pojawiają, bardzo dobrym stanem wizualnym bagarznika, świetnym stanem komory silnika (uto garażowane w wentylowanym pomieszczeniu). Wnętrze auta zadbane, czyste, posiadające wszystkie oryginalne zawleczki śruby, bez oznak demontażu, Wykładzina zadbana, niezmechacona, plastiki całe, bez śladów demontażu, tapicerka w stanie BDB poza fotelem kierowcy , który określam na stan DB. Fotele kubełkowe wygodne posiadające zdejmowalne pokrowce !!!!!!! Rewelacyjna zaleta. Wewnętrzna tapicerka w stylu CARBON’owym. Wszystkie szyby sprawne, idealnie pokrywające się z uszczelkami, brak szumów podczas jazdy.(wdzieranie sie przez szparę szyb i uszczelek wiatru to oznaka demontażu drzwi lub szyb). Drzwi są bezramkowe dlatego ewentualne auta powypadkowe są niemożliwe do spasowania i w tych autach ewidentnie słychać szum wdzierającego się powietrza J Zawiasy bez śladów demontażu, na drzwiach brak oznak korozji, wszystko w stanie BDB. Bagażnik zachowany w stanie BDB, oryginalna wkładka bagażnikowa SUBARU oraz oryginalne wycieraczki SUBARU. W bagażniku oryginalny trójkąt, lewarek, apteczka, zestaw: klucz, hak holowniczy i śrubokręt SUBARU. ZAWLECZKI I KORRKI – wszystkie plastikowe zawleczki, korki tapicerki, korki zderzaka i elementów są oryginalne. Auto wyposażone w seryjne głośniki spełniające oczekiwania przeciętnego konesera muzyki oraz w radio SONY ( mp3, USB, książka, klucze do wyjmowania, osłona w komplecie) Popielniczka czysta nie przypalona, bez oznak palenia, Schowek - podłokietnik w stanie bdb.
Elektryka: szyby sprawne, światła zewnętrzne i wewnętrzne sprawne, nawiew sprawny, klimatyzacja sprawna, kontrolki sprawne, system zamykania zamków w momencie nieotwarcia drzwi sprawne, HILL-HOLDER sprawny, światło przeciwmgielne sprawne, spryskiwacze sprawne – WSZYSTKO DZIAŁA. Lakier: stan lakieru jest BDB widać, że auto jeździło głównie po asfaltach , a nie polnych drogach czy szutrach. Oczywiście znajdzie się jakiś odprysk na zderzaku czy masce wielkości 2x2mm lub jakaś mikro rysa na karoserii widoczna z 50cm ale ogólnie nie chodząc z lupą tylko oglądając auto lakier można ocenić na naprawdę znakomity. Szyby: wszystkie oryginalne bez defektów. Wydech: sprawny, pięknie brzmiący BOXER, niezardzewiały.
NAPĘD 4x4 SPRAWNY BEZ LUZÓW STUKÓW ŚWISTÓW ZGRZYTÓW. Cichy i płynny - jego praca jest niesłyszalna dla ucha tak jak by się jechało z autem z napędem 2x. Nie dajcie sobie wmówić jak to niektórzy sprzedający robią mówiąc "przecież to jest napęd 4x4 musi trochę świszczeć i go słychać albo drugi tekst sprzedających " napęd 4x4 ma dużo części łożysk wał dlatego słychac stuki przekładni itp - to zuuuuuupełnie naturalne" :)))) BZDURA - napęd musi bć CICHY I PŁYNNY inaczej wiadomo, że coś jest do roboty (może za 30tyś.km a może za 500km - tego już na ucho nie zweryfikujesz)
Auto daje dużą satysfakcje z jazdy co jest spowodowane kilkoma czynnikami. Jednym z nich jest unikatowość nadwozia - jeżdżąc autem przez około rok spotkałem na drodze może 3-4 egzemplarzy o tym nadwoziu lecz raczej żadnego z silnikiem 2.0 SOHC. Kolejna sprawa to sama jednostka napędowa, która dla wtajemniczonych daje duże poczucie bezpieczeństwa gdyż jest to jednostka jedna z najbardziej udanych w historii SUBARU. Nie spotykają ją większe awarie, jest prosta w budowie, prosta w obsłudze, komora silnika i wszystkie podzespoły są bardzo czytelnie rozmieszczone, serwis jest tani ze względu na prostote, niezawodnośc i powszechność części. Sam silnik może nie jest "potworem" ale za to oferuję kompromis pomiędzy rozsądnym spalaniem, dużą niezawodnością, świetnymi parametrami jezdnymi, prestiżem SUBARU, a nadal silnikiem BOXER, który jest wyraźnie rozpoznawalny !!!! Auto jest zwinne, przyczepne, o świetnej widoczności z przodu. Fotele kubełkowe są wygodne i świetnie trzymają jednak nadają się raczej dla osób średniego wzrostu do max 182cm. Ja mam 179cm i czuję się w nim świetnie. Wszystko w aucie jest przemyślane konstrukcyjnie, pod ręką, bez zbędnego przerostu formy nad treścią.
HISTORIA AUTA 2004 - zakup auta przez K.Fischera w SUBARU Autohaus Geyer serwisowany corocznie w SUBARU Autohaus Geyer przez jednego właściciela do roku 2014 (ostatni serwis w Autohause Geyer sierpień 2013) tylko w serwisie SUBARU Autohaus Geyer 2014 pozostawienie auta w rozliczeniu w SUBARU Autohaus Geyer 2014 - przegląd, oględziny i wymiana płynów ekploatacyjnych przez Autohause Geyer 2014 wystawienie oferty y przez Autohause Geyer koniec roku 2014 rezerwacja auta przez firmę PLATINUM TRADE z siedzibą w Chodzież 2015 przywiezienie auta do Polski przez PLATINUM TRADE 2015 - zakup auta przeze mnie
MÓJ EGZEMPLARZ SUBARU IMPREZA JEST DEDYKOWANY RACZEJ DLA KONESERA
CENA AUTA Cena uta podyktowana jest wieloma czynnikami. Sporo czasu poświeciłem na poszukiwania takiego egzemplarza- SAMI WIECIE CZYM SĄ POSZUKIWANIA AUTA BEZ WAD UKRYTYCH I MOŻLIWEGO DO WERYFIKACJI. Cena auta była najwyższa ze wszystkich ofert tego modelu jaki znalazłem (20400zł) - OKAZJE z góry odrzucałem, auta ze średniego pułapu cenowego raczej rozczarowywały. Auto posiada liczną dokumentacje. Można skontaktować się z firma w Niemczech jak i w Polsce. Auto posiada kompletną dokumentację wraz ze wszystkimi nawet najdrobniejszymi książeczkami SUBARU wydawanymi podczas zakupu (w oryginalnym etui SUBARU) Mocno doinwestowałem auto w serwis, wymianę części eksploatacyjnych i jego weryfikację techniczną - dokumentacja do wglądu, a co najważniejsze wymiana łożysk skrzyni biegów na NOWE SUBARU co jest OGROMNYM ATUTEM SZCZEGÓLNIE WŚRÓD AUT Z NAPĘDEM 4x4. Masz spokój psychiczny wiedząc, że skrzynia jest znowu jak nowa:) Auto zostało wyposażone w NOWĄ instalacje gazową wartą 2800pln. Homologacja butli jeszcze na 8 lat Komplet kół zimowych na felgach w stanie bdb wart około 1000-1200pln Nakładki na zderzak jak w wersji Sti 1000zł Kilka innych dodatków - 400zł Serwis i wymiana części, olejów, płynów, filtrów - około 2500zł Rejestracja w Polsce - około 250zł Aktualny przegląd oraz OC Przyciemnione 2 szyby 80% folia 3M (tylny trójkąt i jedna tylna pasażera) - zbyt trudne więc nie brnąłem dalej. Folie 3M wraz z certyfikatem dokładam gratis. Kto chce to dokończy lub na życzenie mogę zdjąć folie z tych dwóch szyb.
Ceny serwisów, części itp - około 7000pln Cena poszukiwań i weryfikacji - bezcenne;)
Wszystko jest WERYFIKOWALNE I ZGADZAM SIE BY POŚWIĘCIĆ SWÓJ CZAS NA OGLĘDZINY W WYBRANYM PRZEZ WAS WARSZTACIE, SERWISIE, STACJI DIAGNOSTYCZNEJ. OSOBIE ZDECYDOWANEJ PRZYJECHAĆ NA OGLĘDZINY POŚWIĘCĘ CZAS NA WERYFIKACJE AUTA KROK PO KROKU ZGODNIE Z KARTĄ WERYFIKACJI AUTA TZN. -karoseria(lakier) - szpary karoserii - tabliczki znamionowe - weryfikacja szyb - uszczelek - śrub - tapicerki - plastików - spawów - wycieków silnika - pracy skrzyni biegów - pracy wału napędowego - mostu - elektryki - nr seryjnych - kodów - dokumentacji itp. i wielu innych podpunktów
Dużo więcej zdjęć i w lepszej rozdzielczości do pobrania:
ZAPRASZAM NA OGLĘDZINY JAZDĘ PRÓBNĄ DO PRZEŹMIEROWA/ k. poznania lub KAŹMIERZA!!! tel. 733-66-88-22 Gdybym nie odbierał proszę o SMS z informacją a oddzwonię (pracuje często od 8:00-20:00 i ze względu na wykonywany zawód nie jestem stale pod telefonem)
v
|
||||||||||
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.