|
gadu - gadu
tel : (32) 263-33-54
kom : 698-401-602
osoba kontaktowa Monika Rząsa
w przypadku odbioru osobistego sklep czynny 8:00-17:00
|
|
![]() |
|
Istnieje możliwość odbioru zakupionych przedmiotów osobiście w sklepie po wcześniejszym ustaleniu ze sprzedawcą. Powyżej mapa dojazdu. Odbiór osobisty w sklepie pon-pt godz. 8:00-17:00 42-500 Będzin ul.Spacerowa 4a (wejście ul.Paryska1)
Wszystkie zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej i są ubezpieczone . Koszty wysyłki są przedstawione w treści aukcji bądź ustalane indywidualnie zawsze z korzyścią dla klienta. Kupując kilka przedmiotów należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu potwierdzenia kosztów. Aby ułatwić i przyspieszyć wysyłkę przedmiotu należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu formularza opcji dostawy ( numer tel.kontaktowego , adres do wysyłki , dane do faktury -jeżeli są inne niż adres wysyłki ) . Wysyłki realizowane są najczęściej w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty lub informacji o "pobraniu" , sprzedawca zastrzega sobie jednak zmianę terminu wysyłki z powodów niezależnych od niego . Po dokonaniu zakupu bezwzględnie obowiązuje Regulamin firmy kurierskiej oraz treści zawarte na stronie "o mnie" ( przede wszystkim w przypadku stwierdzenia uszkodzenia transportowego lub zwrotu) . W przypadku nie zastosowania się do procedur reklamacyjnych zgodnie z regulaminem lub stwierdzenia przez sprzedawcę ,że protokół reklamacyjny został błędnie sporządzony lub niezgodnie ze stanem faktycznym sprzedawca ma prawo zrzec się praw do roszczeń i reklamacja w dalszym postępowaniu prowadzona będzie indywidualnie pomiędzy klientem i firmą kurierską.
|
|
|
|
W pierwszej kolejności prosimy o prawidłowe wypełnianie formularza opcji dostawi i informacji o wybranej formie płatności w celu przyspieszenia lokalizacji wpłaty .
Płatności można dokonywać poprzez system PayU lub tradycyjnym przelew bankowym na konto:
32 1090 1812 0000 0000 8005 6070
Kolejna opcja płatności to płatność kurierowi w momencie odbioru przesyłki " za pobraniem " lub
płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego
|
|
|
|
![]()
Przedmiotem aukcji jest
KOCIOŁ GAZOWY FIRMY
MODEL
NIKE STAR 24 3 E
OTWARTA KOMORA SPALANIA
Nike Star 24 3 E i Eolo Star 24 3 E to nowe wersje wzornicze popularnych kotłów gazowych serii STAR 23 kW.
Wyposażone są w mikroprocesorowy system sterowania i regulacji pozwalający na dokładniejszą kontrolę parametrów pracy oraz cyfrowy wyświetlacz o zmiennej barwie ułatwiający komunikację z użytkownikiem.
![]()
091FLRF Bezprzewodowy programowany regulator temperatury-tygodniowy
![]()
•Posiada wszystkie funkcje modelu 091FL
•Zintegrowana i praktyczna podstawka regulatora o dwóch kątach nachylenia zapewnia wygodę i funkcjonalność
•Praca na częstotliwości 868MHz, gwarantuje bardzo stabilny i odporny na zakłócenia sygnał
•Łatwa zmiana kodu komunikacyjnego za pomocą przełączników
•Zasięg pracy do 60m w przestrzeni otwartej
•Beznapięciowy przekaźnik
![]() Cechy charakterystyczne kotłów Star 24 3 E:
mikroprocesorowa płyta sterująca z cyfrowym wyświetlaczem wymiennik podwójny, pozwalający na szybkie dostarczanie ciepłej wody dzięki ogrzewaniu bezpośredniemu system autodiagnostyki funkcja regulacji czasowej mocy palnika dwie niezależne sondy obiegu c.o. i c.w.u. system przeciwzamarzaniowy kotła system antyblokady pompy funkcja wybiegu pompy funkcja przewietrzania komory spalania po zakończonej pracy (model EOLO) zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu, przed nadmiernym wzrostem temperatury, przed zanikiem ciągu kominowego by-pass automatyczny naczynie ekspansyjne 6l, zawór bezpieczeństwa 3 bar, manometr kotła możliwość podłączenia cyfrowego sterownika pokojowego lub termostatu pokojowego
________________________________________________________________
GWARANCJA
WARUNKI GWARANCJI - KOTŁY TRADYCYJNE
![]()
|
WARUNKI GWARANCJI - KOTŁY TRADYCYJNE
|
1. Producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie kotła przy używaniu go zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.
2. Immergas Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia :
a) na okres 36 miesięcy od daty pierwszego uruchomienia urządzenia, lecz nie dłużej niż 42 miesięcy od daty jego sprzedaży. Gwarancja jest udzielana pod warunkiem wykonania przez Autoryzowany Serwis Techniczny Immergas corocznego przeglądu, każdorazowo przed upływem kolejnego roku eksploatacji kotła. Koszt przeglądów ponosi użytkownik.
b) na okres 36 miesięcy od daty pierwszego uruchomienia, lecz nie dłużej niż na 42 miesiące od daty sprzedaży na podzespoły w postaci członów żeliwnych oraz zasobników pojemnościowych ciepłej wody użytkowej 40, 60, 80 i 120 litrów.
3. Gwarancja na kocioł Immergas udzielana jest wyłącznie w przypadku :
a) potwierdzenia w karcie gwarancyjnej zainstalowania kotła przez wykwalifikowanego instalatora,
b) potwierdzenia w karcie gwarancyjnej podłączenia kotła do instalacji gazowej przez zakład posiadający odpowiednie uprawnienia,
c) potwierdzenia w karcie gwarancyjnej odbioru instalacji gazowej i nawiewno-wywiewnej przez odpowiednie służby lub okazania przez użytkownika ważnych protokołów odbioru,
d) dokonania pierwszego uruchomienia kotła wraz z regulacją przez Autoryzowany Serwis Techniczny Immergas. Wykaz A.S.T. Immergas jest dostępny u Autoryzowanych Partnerów Handlowych Immergas lub na stronie www.immergas.com.pl
|
________________________
Towar wysyłamy firmą kurierską
![]()
_________________________________________________________________________________
![]()
|
|