I CAN
ZESTAW
INNOWACYJNYCH ŁYŻECZEK
DO NAUKI JEDZENIA
2 szt w zestawie
Kolor - różowy i zielony
Wiek 1+
Łyżeczka I CAN jest unikalnym szwedzkim wynalazkiem, który przynosi korzyści dzieciom uczącym się jeść.
Pozwala dzieciom lepiej trzymać łyżkę, a jednocześnie stymuluje rozwój zręczności w stopniu większym niż przy użyciu tradycyjnej łyżeczki.
- Łyżka ma unikalny na świecie płaski pionowy uchwyt, który unosi się z powierzchni stołu i pozwala dziecku wziąć łyżkę „uchwytem pincety” dwoma lub więcej palcami.
- Wiele innych dziecięcych łyżek zachęca do używania raczej prymitywnego chwytu całą dłonią, rzeczywiście stabilnego chwytu, ale nie zachęca to do rozwoju umiejętności motorycznych, a także do nauki jedzenia.
- Można również użyć dziury (dziecko wybiera naturalnie), która zapewnia kontakt między kciukiem a palcem wskazującym, aby zwiększyć stabilność, a jeśli dziecko tego chce, może przebić kciuk lub palec wskazujący, aby zapewnić pewny chwyt.
- Daje to dziecku dobre możliwości rozwoju, mniej bałaganu, a przede wszystkim szczęśliwsze dziecko.
6 różnych uchwytów, które dziecko może wykorzystać do ćwiczenia doskonałych umiejętności motorycznych.
- Pięć palców, precyzja, kciuk i chwyt poprzeczny są znacznie bardziej użytecznym chwytem niż „chwyt cały”, do którego zaprasza wiele łyżek dziecięcych.
- Dziecko ćwiczy palce zamiast ramienia i umożliwia intuicyjne przejście od jedzenia rękami.
- Otwór w łyżce zapewnia kontakt między kciukiem a palcem wskazującym w celu zwiększenia stabilności, a jeśli dziecko tego chce, może przytrzymać kciuk lub palec wskazujący, aby zapewnić pewny chwyt.
Rozwój dzieci w zakresie umiejętności samodzielnego jedzenia
- 6 miesięcy: dziecko je rękami.
- 9 miesięcy: dziecko zaczyna zbierać groszek, okruchy itp. Między palcem wskazującym a kciukiem. Dziecko trzyma łyżkę podczas karmienia. Zachęcaj dziecko do jedzenia. Używaj kciuków lub palców.
- 12 miesięcy: dzieci rozwijają swoje umiejętności motoryczne i mogą zacząć samodzielnie jeść za pomocą pokrętła lub uchwytu precyzyjnego.
- 18 miesięcy: dziecko je za pomocą umiejętności motorycznych o różnych chwytach. Po zakończeniu czyszczenia podłogi dziecko może już jeść! * (* Rozwój dzieci jest bardzo zróżnicowany! Po prostu zachęcaj, zachęcaj, zachęcaj! Pamiętaj, że chodzi o trening żywieniowy i zręcznościowy, bałagan jest nieunikniony i dobry!)