Witam serdecznie
Przedmiotem aukcji jest samochód Hyundai i20.
Auto użytkowane w firmie przez moją Żonę na dojazdy do pracy i jazdę po mieście z towarem. Świetnie sprawdza się w ruchu miejskim ze względu na swoje gabaryty, łatwo jest nim się przemieszczać i parkować. Jest to auto dwuosobowe, ponieważ posiada kratkę, co dla mnie jako osoby prowadzącej działalność gospodarczą jest plusem. Posiada wbity w dowód rejestracyjny VAT-1 czyli jest to samochód ciężarowy. Wystawiam na auto pełną fakturę VAT 23%, kwota podana w aukcji jest kwotą brutto. Kupujący nie płaci PCC.
Jestem drugim właścicielem auta, pierwszym była firma z Gorzowa Wlkp., ja odkupiłem go z salonu Krotoski-Cichy w Poznaniu, ponieważ Klient zostawił to auto w rozliczeniu. Data pierwszej rejestracji to 31 sierpnia 2011, ja zakupiłem auto z przebiegiem 50 159 km, aktualny przebieg to około 99 000 km. Samochód z krajowej sieci dealerskiej, poprzedni właściciel zakupił go w salonie Hyundai-a w Gorzowie Wlkp.
Silnik 1,2 78KM, auto wyposażone w ABS, immobilizer, poduszki powietrze, wspomaganie układu kierowniczego, elektryczne szyby przód, centralny zamek, klimatyzację, radio fabryczne, komputer pokładowy. Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa. Kolor lakieru grafit metalic, 2 kluczyki, oryginalna instrukcja obsługi, karta pojazdu.
Zamontowałem też podłokietnik, bardzo przydatna sprawa.
Wszystkie przeglądy, naprawy itp. były robione na bieżąco, olej i filtry wymieniane co 10 tys km.
Auto sprzedaję z dwoma kpl opon.
Zimowe: Dunlop Winter Response 2
Letnie: Fulda Ecocontrol
Nr nadwozia: MALBA31BABM024497
Z racji tego, że zaczęła lekko rdzewieć klapa tylna a dokładniej rant pod szybą oraz fakt, iż został lekko puknięty zderzak tylny dałem auto miesiąc temu do polakierowania. Polakierowane zostały właśnie klapa i zderzak, mam zdjęcia do wglądu sprzed malowania i po. W zasadzie można było tego nie robić ale chciałem zachować estetykę skoro sprzedaję auto, myślę że 90% osób by po prostu jeździło i się tym nie przejmowało. Koszt lakierowania to około 700 zł, bo doszedł do tego demontaż i montaż szyby oraz prostowanie na ciepło wybulenia na zderzaku. Tak jak wspominałem, fotki mam do wglądu.
Z wymian to: wrzesień 2015 – akumulator Bosch i świece zapłonowe, listopad 2016 – naprawa rozrusznika oraz wymiana plecionki tłumika, wrzesień 2017 – wymiana klocków przód TRW.
Co należy na pewno zrobić po zakupie (lub co ja bym zrobił):
- olej wraz z filtrem, filtr powietrza, kabinowy, można odgrzybić klimatyzację – działa dobrze ale przegląd klimy robiłem dawno temu więc warto.
Mechanik przeglądał auto miesiąc temu i mówi, że nie ma do czego się przyczepić.
50 tys km przejechane w 4 lata to bardzo niewiele a niecałe 100 tys w 7 lat to przebieg pozwalający na pokonanie kolejnych km bez obawy o jakieś grubsze naprawy.
Stan licznika oczywiście oryginalny, muszę tylko poszukać potwierdzeń z przeglądów z wpisanym stanem licznika na dzień badania technicznego.
Zapraszam do zadawania pytań i oględzin auta
tel, do mnie - 663-555-005 Radek (gdybym nie odbierał to na pewno oddzwonię)
Pozdrawiam
W dniu dzisiejszym 14.08. wykonałem przegląd techniczny (stan licznika 98820 km), więc nowy użytkownik ma zaoszczędzone na badaniu tech. 99 zł:)