Z wielkim bólem serca sprzedam motocykl zbudowany na bazie Hyosunga gt 125 rocznik 2005.
Motocykl jest w moim posiadaniu trzeci rok i w tym czasie przeszedł całkowitą metamorfoze.
Wykonałem okrągłe zamknięcie ramy i założyłem siodło w stylu cafe. Bak pozbył sie lakieru a nastepnie został postarzany. Aktualnie jest na nim warstwa matowego bezbarwnego lakieru tak by korozja nie postępowała bardziej. Kierownica zmieniona na clip on. Nowe manetki, klamki, pompa hamulca przód, nowy zacisk z tyłu. Nowy korek wlewu paliwa. Na lagach założone retro gumy. Gazniki po regulacji. Kroćce doszczelnione wiec na pewno jeszcze długo posłużą nowemu wiaścicielowi. Z boku torby. Wymienione zegary na jeden mały prędkościomierz cafe. Lusterka przeniesione na bok kierownicy. Opony to Continental Twinduro TKC 80. W tamtym roku zmieniony napęd. Wszystkie swiatła i kierunki na homologacji. Zmieniony tłumik na bardziej pasujący do tej sylwetki i pieknie brzmiący mini. Aktualnie zatkany dbkillerem (a raczej jego atrapą) zeby nie wzbudzał zbędnych podejrzeń. Motocykl zalany nowym plynem hamulcowym i olejem po wymianie filtra.
Do zrobienia zostało sprzegło, ktore zaczeło silzgać. Koszt tarcz i spreżyn jest smieszny wiec nie jest to wieksza wada tym bardziej że puki co motocykl jezdzi super.
Kupujący moze zabrać ze sobą karton części, które wykręciłem wymieniłem lub odciąłem. Sa tam dwie kierownice, lusterka, kierunki, stare szosowe opony, swiatła, tlumik itd.
Ostatnie zdjęcie przedstawia motocykl zaraz po tym jak został przebudowany czyli z tablicą rejestracyjną i tylnym swiatłem pod zamknięciem ramy. Niestety z racji skoku tylnego koła tablica była pod złym kątem. Po małej nieprzyjemności ze stróżami prawa dospawałem na szybko prymitywny montaż tablicy i przeniosłem wszystko do tyłu. W planach było wykonanie montażu na wachacz ale niestety jestem zmuszony sprzedać motocykl z powodu zbliżającego sie wyjazdu na stałe.
Motocykl jest w ciągłej eksploatacji. Wszedzie gdzie sie pojawia budzi wiele pozytywnych emocji i ogromne zainteresowanie. W klasie 125 jest to najwiekszy motocykl z dużym wizualnie silnikiem i dlatego został wybrany przeze mnie do budowy tego projektu. Jest to idealna maszyna dla kogoś kto chciałby pojeździć dużym customem a z różnych powodów (tak jak ja) nie może ubiegać sie o kat. A. W przeciwieństwie do innych 125 motocykl ma gabaryty 600tki i zazwyczaj jest z nią mylony.
Sama jazda przynosi wiele radości. Doskonały projekt dla kogoś kto uwielbia motocykle z wyglądem Retro.
Link do dysku z dużą ilością zdjęć
Przegląd i OC do 10.2018
Cena do negocjacji ale uprzejmie proszę o rozsądek. Same opony to 1000zł.
Tel:
514276576
Niestety nie zawsze jestem dostepny pod telefonem ale chetnie odpowiem na kazde pytanie. Można smiało pisać wiadomości przez formularz.