Wydawnictwo: WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ
Format: B5
Wydział: Mechanika
W publikacji podjęto problematykę możliwości zwiększenia efektywności zadań realizowanych przez załogowe i bezzałogowe maszyny inżynieryjne poprzez kształtowanie struktury hydrostatycznych układów napędowych jako ich głównych układów napędowych. Przedstawione i omówione wyniki badań modelowych i doświadczalnych potwierdzają zasadność wykorzystania hydrostatycznych układów napędowych do napędu zarówno układów jezdnych, jak i osprzętów roboczych maszyn inżynieryjnych, ze szczególnym uwzględnieniem bezzałogowych platform lądowych sterowanych w funkcji teleoperatora, pracujących w trudnych warunkach terenowych w strefach bezpośredniego zagrożenia życia operatora.
Spis treści:
1. WSTĘP
2. WPROWADZENIE, GENEZA I CEL PRACY
2.1. OKREŚLENIE OBSZARU PROBLEMOWEGO
2 2 WYBRANE ZAGADNIENIA Z ZAKRESU UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
2.3. OKREŚLENIE OBSZARU BADAWCZEGO
2.4. CEL I ZAKRES PRACY
3. STEROWANIE HYDROSTATYCZNYMI UKŁADAMI NAPĘDOWYMI
3.1. STEROWANIE DLAWIENIOWE
3.2. STEROWANIE OBJĘTOŚCIOWE
3.3. STEROWANIE Z KOMPENSACJĄ OBCIĄŻENIA
3.4. STEROWANIE LUDV
3.5. WNIOSKI Z ANALIZY METOD STEROWANIA HYDROSTATYCZNYMI UKŁADAMI NAPĘDOWYMI
4. BADANIA STANOWISKOWE WYBRANYCH ELEMENTÓW HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
4.1. BADANIA HYDROSTATYCZNEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO Z KOMPENSACJĄ OBCIĄŻENIA
4.2. BADANIA HYDROSTATYCZNEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO OSPRZĘTU ROBOCZEGO CIĘŻKIEGO ROBOTA WSPARCIA INŻYNIERYJNEGO
4.3. ZASTOSOWANIE HYDROSTATYCZNEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO Z KOMPENSACJĄ OBCIĄŻENIA W PRÓBIE NISZCZĄCEJ PRZĘSŁA MOSTU
4.4. WNIOSKI Z BADAŃ STANOWISKOWYCH HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
5. BADANIA MODELOWE HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
5.1. WSKAŹNIKI OCENY JAKOŚCI MODELOWANIA
5.2. BADANIA SYMULACYJNE HYDROSTATYCZNEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO Z KOMPENSACJĄ OBCIĄŻENIA Z WYKORZYSTANIEM PROGRAMU AUTOMATION STUDIO
5.3. BADANIA SYMULACYJNE HYDROSTATYCZNEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO Z KOMPENSACJĄ OBCIĄŻENIA Z WYKORZYSTANIEM PROGRAMU MATLAB SIMULINK
5.4. WNIOSKI Z BADAŃ MODELOWYCH HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
6. BADANIA POLIGONOWE HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW
NAPĘDOWYCH NA OBIEKTACH RZECZYWISTYCH
6.1. HYDROSTATYCZNY UKŁAD NAPĘDOWY DWUCZŁONOWEJ PRZEGUBOWEJ PLATFORMY GĄSIENICOWEJ "DROMADER"
6.2. HYDROSTATYCZNY UKŁAD NAPĘDOWY CIĘŻKIEGO ROBOTA WSPARCIA INŻYNIERYJNEGO
6.3. UKŁAD NAPĘDU JAZDY I SKRĘTU LEKKJEGO, WIELOZADANIOWEGO TRANSPORTERA KOŁOWEGO
6.4. UKŁAD NAPĘDU OSPRZĘTÓW ROBOCZYCH BEZZAŁOGOWEJ PLATFORMY DO WYKONYWANIA ZADAŃ SPECJALNYCH W STREFACH ZAGROŻENIA "BOGUŚ"
6.5. WNIOSKI BADAŃ POLIGONOWYCH HYDROSTAIYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH 7. SYSTEMY STEROWANIA ELEMENTAMI HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
7.1. STEROWANIE ELEMENTAMI HYDROSTATYCZNYCH UKŁADÓW NAPĘDOWYCH
7.2. STRUKTURA SYSTEMÓW OPARTYCH NA MAGISTRALI CAN
7.3. WYBRANE ROZWIĄZANIA SYSTEMÓW STEROWANIA OPARTYCH NA MAGISTRALI CAN
7.4. MAGISTRALA CAN w SYSTEMACH STEROWANIA POJAZDAMI WOJSKOWYMI
7.5. IMPLEMENTACJA TECHNOLOGII CAN w SYSTEMACH STEROWANIA POJAZDÓW INSTYTUTU BUDOWY MASZYN
7.6. WNIOSKI Z IMPLEMENTACJI SYSTEMÓW STEROWANIA OPARTYCH NA MAGISTRALI CAN W APLIKACJACH MOBILNYCH IBM
8. PODSUMOWANIE, WNIOSKI KOŃCOWE I KIERUNKI DALSZYCH BADAŃ
LITERATURA