Stan idealny.
Obciążenie maksymalne 120 kg
Zalecane obciążenie maksymalne do 105 kg
Prędkość maksymalna 52 km/h
Ilość biegów 1
Silnik 2-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność 49 ccm
Moc silnika 1,9 kW
Gaźnik wersja sport
Filtr powietrza wersja sport
Paliwo 1:30 - mieszanka benzyny + olej syntetycznydo silników 2-suw.
Pojemność zbiornika paliwa 1 litr
Zasięg 25-35 km
Start ręczny
Sprzęgło automatyczne - odśrodkowe
Przednie zawieszenie tak
Hamulce tarczowe (przód/tył)
Opony 11,5'' ALLROAD CST
Skrzynia biegów przekładnia pasowa + łańcuch
Składanie tak - patent ''P-DESIGN USA''
Start/stop kluczykiem tak
Kierownica szeroka, typ BMX
Kolor czarny ze srebrnym podestem
Zdejmowane siedzenie tak
Waga 24 kg
Wymiary (L x W x H) 125 x 38 x 115 (52) cm
SIODEŁKO + Błotnik w ZESTAWIE !
Charakterystyka modelu XG09 ALLROAD:
- Prosta obsługa i działanie
- Terenowe opony Allroad do jazdy nawet w nieutwardzonym terenie
- Możliwość składania i transportu w bagażniku samochodu
- Siodełko zwiększa stabilność i bezpieczeństwo jazdy
- Możliwość dokupienia akcesoriów: lusterek, przedniego błotnika, koszyka
Więcej o modelu Nitro scooters XG09 ALLROAD
Hulajnoga spalinowa XG09 ALLROAD to najpopularniejszy model 1-biegowy na terenowych oponach dętkowych 11,5’ (29 cm). Profil opony został zaprojektowany z myślą o dobrej zwrotności, nawet w terenie, przy maksymalnej stabilności.
Ten model jest wyposażony w stacyjkę. Dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce można uruchomić hulajnogę (ręcznie za pomocą cięgła). Aby wyłączyć silnik należy przekręcić kluczyk w położenie 0 - wyłączone.
Skrzynia biegów
Ta hulajnoga spalinowa należy do nowej generacji, która wykorzystuje opatentowany mechanizm pasowy i inne cechy zgodne z patentem P DESIGN. Zaletą przekładni pasowej jest minimalne zużycie w porównaniu ze starszymi przekładniami "olejowymi”.
Przeniesienie napędu na tylne koło zapewnia masywny łańcuch, który można bez trudu wyregulować w ciągu kilku sekund. Hulajnoga wyposażona jest w osprzęt, który zapewnia maksymalne wykorzystanie mocy silnika. Dla użytkowników o wadze graniczącej z dopuszczalnym maksymalnym obciążeniem lub dla użytkowników, którzy dużo jeżdżą w terenie pagórkowatym zaleca się wymianę przedniej zębatki (zamiast 14 zębów, 11 zębów wraz z krótszym łańcuchem). Modyfikacja ta zwiększy moc silnika, ale także zmniejszy prędkość maksymalną.
Silnik
Zastosowany silnik jest silnikiem 2-suwowym o pojemności 49ccm chłodzony powietrzem. Dzięki zastosowaniu sportowego gaźnika z zewnętrznym filtrem powietrza wszystkie hulajnogi mają wysoką wydajność..
Przed startem należy wpompować benzynę do gaźnika przyciskając ręczną pompkę, znajdującą się na gaźniku silnika. Zbiornik ma objętość ok. 1,1L i może przejechać około 25 do 35 km. Zasięg zależy od wagi użytkownika, stylu jazdy i terenu. Silnik pracuje na mieszance benzyny bezołowiowej i oleju syntetycznego (półsyntetycznego) do silników 2-suwowych. Mieszanie odbywa się w stosunku 1:30, a stosunek ten musi być ściśle przestrzegany (proporcje dokładnie opisane w instrukcji obsługi).
Zawieszenie
Ten model jest wyposażony w najnowszej generacji przednie zawieszenie opracowane przez naszą firmę, aby zwiększyć stabilność, a zwłaszcza bezpieczeństwo hulajnogi.
Sztywność przedniej sprężyny można regulować zgodnie z potrzebami użytkownika.
Hamulce i kierownica
Szeroka kierownica wyścigowa jest podstawowym warunkiem łatwego prowadzenia hulajnogi przy wyższych prędkościach. W razie potrzeby kierownicę można obniżyć o kilka centymetrów. Aby poprawić bezpieczeństwo, kierownica BMX ma miękką podstawę.
Prawą ręką sterujemy gazem i przednim hamulcem (jak w motocyklach), a lewą ręką sterujemy tylnym hamulcem. Dźwignie hamulcowe mają fabryczne otwory (gwinty) do montażu oryginalnych lusterek, które poprawiają bezpieczeństwo jazdy.
Układ hamulcowy został poddany wielu innowacjom - zastosowano odporne na rozciąganie sportowe dźwignie i nowe tarcze hamulcowe (cięte laserowo). Jednocześnie zaciski hamulcowe zostały zastąpione nowym typem "J.A.K.". Mają one prosty system regulacji i są o wiele bardziej stabilne niż starsze hamulce. Hulajnogę można zahamować dzięki innowacyjności na długości kilka metrów. Aby zwiększyć efekt hamowania, zastosowano nowe klocki hamulcowe. Zaletą jest znacznie dłuższa żywotność, wadą jest od czasu do czasu „piszczenie” hamulców.
Inne
Ten model ma bardzo ładne 11,5-calowe opony terenowe CST - Allroad, przeznaczone do jazdy terenowej itp..
Zalecamy rozważenie zakupu oryginalnych akcesoriów. Zalecamy zakup osłony skrzyni biegów, która zapobiega niszczeniu paska przez kamienie i piasek spod kół.
Do przechowywania lub transportu skuter można łatwo i szybko złożyć, naciskając dźwignię.
Poruszanie się po drogach publicznych
Zgodnie ze stanowiskiem zajętym przez Departament Dróg i Transportu Drogowego Ministerstwa Transportu dotyczącym hulajnogi z silnikiem pomocniczym, poruszanie się przedmiotowym pojazdem na jezdni lub poboczu jest zabronione ze względów bezpieczeństwa. Mając na uwadze, że hulajnoga spalinowa nie odpowiada pojazdom opisanym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz fakt, że nie określono dla niego szczególnych zasad korzystania z dróg, w ocenie Ministerstwa Transportu ze względu na bezpieczeństwo, nie powinien on uczestniczyć w ruchu na jezdni. W obliczu braku uregulowania prawnego dotyczącego poruszania się hulajnogą z silnikiem pomocniczym należałoby poruszać się przedmiotową hulajnogą poza drogami publicznymi (np. place, podwórka, boiska, drogi prywatne, wewnętrzne).
Przejechane łącznie poniżej 30 kilometrów więc stan idealny.