UWAGA! PRZED KUPNEM PROSIMY O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WERSJI OPON: TERENOWE LUB SZOSOWE.
ULTRON T10 V2 – ulepszona hulajnoga elektryczna ULTRON T10
Hulajnoga Ultron T10 V2 to idealne rozwiązanie dla tych, którzy w przystępnej cenie chcą nabyć hulajnogę elektryczną, sprawdzającą się w miejskiej dżungli oraz na łonie natury, gdzie w zasięgu wzroku nie ma żadnych zabudowań. W tym modelu inżynierowie postawili na balans. W ich zamierzeniu T10 miała być mocna, lecz nie masywna. Jakościowa i wydajna, lecz pozostająca w dobrej cenie. Niełatwe zadanie dla producenta. Tym większy ukłon w stronę firmy Ultron – bo postawione przed sobą zdanie wykonali znakomicie, co sprawi, że model Ultron T10 V2 staję się popularną e-hulajnogą, coraz częściej spotykaną w mieście.
Akumulator i zasięg:
Co powoduje zainteresowanie użytkowników tym wybitnym dziełem? Zacznijmy od akumulatora – jednej z najdroższych części hulajnogi elektrycznej (warto o niego dbać, tak aby zachował sprawność jak najdłużej). Hulajnogi elektryczne konkurencyjnych firm często są prezentowane jako pojazd o ogromnym zasięgu już wtedy, gdy ich pojemność akumulatora wynosi 15 Ah (amperogodzin). Więc co mamy powiedzieć, o hulajnodze Ultron T10 V2, która posiada akumulator o pojemności aż 21Ah, a do pełnego naładowania potrzebuje zaledwie 6-10 godzin?. Tym razem nie będziemy tego ubierać w słowa, a zaprezentujemy podejście matematyczne: 21 Ah do 15 Ah to 140% „ogromności”. Jakie słowo odpowiednio określi tę wartość – decyzję powierzamy naszym klientom.
My zaś zostawiamy za sobą konkurencję i wracamy do konkretów. Tak pojemna bateria pozwala na pokonywanie realnych zasięgów do 50 km na jednym ładowaniu. Czyli na hulajnodze Ultron T10 V2 spokojnie moglibyśmy przejechać maraton (i wygrać, nawet na najniższym z trzech dostępnych trybów prędkości). Choć pewnie na koniec zostalibyśmy zdyskwalifikowani za „doping technologiczny”
Hamulce, amortyzacja, koła:
Jednak, żeby móc w pełni cieszyć się jazdą, trzeba mieć pewności, że producent zadbał o nasze bezpieczeństwo. W przypadku hulajnogi elektrycznej Ultron T10 V2 taką pewność mamy. Hamulce tarczowe hydrauliczne umieszczone z przodu i z tyłu skracają drogę hamowania i pozwalają sprawnie reagować na każdą przeszkodę, która pojawia się na drodze. Dodajmy do tego amortyzatory: dwa podwójne z przodu i dwa pojedyncze z tyłu. Producenci nie żałowali środków na inwestycje w zawieszenie i klienci z pewnością też narzekać nie będą. Wrażenie robi zwłaszcza układ czterech sprężyn odpowiadających za pracę zawieszenia, umieszczonych przy przednim kole. Na własne oczy widzimy, co sprawia, że jazda przebiega lekko, płynnie i… mięciutko!
Skoro wspomnieliśmy o kole: Ultron trzyma się sprawdzonego rozwiązania, czyli pompowanych kół z terenowym bieżnikiem. Tym razem 10-calowe, doskonale komponujące się z niewielkimi gabarytami hulajnogi. Zapewniają świetną przyczepność i umożliwiają stabilną jazdę bez poślizgów, nawet w trudnych warunkach. A przecież, mając do dyspozycji taki sprzęt, chcielibyśmy sprawdzić go w warunkach outdoorowych, prawda? Hulajnoga Ultron T10 V2 spisuje się na tyle dobrze, że można się wybrać na popołudniową wycieczkę, po czym jeździć i jeździć, kompletnie tracąc poczucie czasu i zauważyć to dopiero, gdy zrobi się ciemno. Ale to nie przeszkoda! Na wyposażeniu hulajnogi dostajemy lampę umieszczoną z przodu kierownicy, o bardzo silnym strumieniu światła, gwarantującym doskonałą widoczność nawet po zmroku. Nie do przegapienia jest również czerwone światło stop umieszczone na tylnym błotniku. U wielu innych producentów hulajnoga jest „goła”, a oświetlenie trzeba dokupić oddzielnie. Ultron oferuje wszystko w zestawie.
UWAGA! PRZED KUPNEM PROSIMY O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WERSJI OPON: TERENOWE LUB SZOSOWE.
UWAGA! PRZED KUPNEM PROSIMY O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WERSJI OPON: TERENOWE LUB SZOSOWE.
Prędkość i silnik:
Skoro o trybach prędkości mowa: Wielu klientów zastanawia się przed zakupem, jaką maksymalną szybkość może osiągnąć na wypatrzonym sprzęcie. Poruszając się e-hulajnogą Ultron T10 V2 będzie to około 65 km/h. A teraz pora na historyczną ciekawostkę militarną: hulajnoga Ultron T10 V2 jest szybsza od swojego „imiennika” produkowanego w latach 1954-67: radzieckiego czołgu T-10, którego prędkość maksymalna wynosiła 42 km/h. Kończąc krótką lekcję historii, pamiętajmy, żeby z hulajnogi korzystać rozważnie. Jej możliwości szczytowe, choć niezwykle kuszące, to zbyt wiele jak na warunki panujące w mieście (dlatego domyślnie prędkość jest ona ograniczona do 25 km/h). Jednak poza miastem, na terenie prywatnym, tam gdzie nikogo nie ma, nikt nas nie widzi i nie występuje przez to ryzyko kolizji, możemy przeprowadzić właściwe testy naszego sprzętu. A jest co testować!
Dwa silniki o łącznej mocy 2400 W aż rwą się do pracy i tylko czekają na uruchomienie! Po naciśnięciu manetki poczujemy przyśpieszenie, a świat wokół zacznie się rozmywać. Zwracamy uwagę na wyjątkowo łatwy dostęp do sterownika. Bardzo praktyczne rozwiązanie, ułatwiające serwisowanie hulajnóg Ultron. Czyli mamy kolejny plus, który zadowoli poczatkującego jak i zaawansowanego użytkownika. Oferowana maksymalna prędkość i moc spowodują, że jako właściciele e-hulajnogi Ultron T10 V2 nie będziemy się nudzić i ułożymy sobie w głowie nową definicję pojęcia „radość z jazdy”!
Waga i wygląd:
Kolejnym plusem hulajnogi Ultron T10 V2 są jej niewielkie rozmiary (115x62x128 cm). Producentom udało się zamknąć ogrom możliwości w eleganckim, zgrabnym kształcie. W tej hulajnodze nie ma elementów, które są zbędne. Mamy do czynienia z wyjątkowo solidną konstrukcją (nośność do 150 kg), ale nie ogromną machiną, co ułatwi nam zwinne manewrowanie. Zgrabne wykonanie docenimy zwłaszcza jeżdżąc po mieście. Przemykanie między samochodami, pieszymi, czy innymi uczestnikami ruchu jeszcze nigdy nie było tak łatwe! Waga 32 kg czyni ją jedną z lżejszych e-hulajnóg na rynku – mowa oczywiście o sprzętach podobnej jakości, oferujących zbliżone osiągi. Prosty system składania czyni transport hulajnogi rzeczą banalną, przy jej przenoszeniu docenimy zwłaszcza dodatkowy chwytak nad tylnym błotnikiem. Pozostałe elementy wyglądu są charakterystyczne dla serii „T”. Znajdujące się obok kierownicy przewody zabezpieczone specjalną osłonką ochronną. Stacyjka odpalana kluczykiem w (zestawie są dwa, lepiej ich nie zgubić, bo bez kluczyka nie odpalimy silnika). Panel LCD posiadający aż 20 różnych funkcji. Dla szczególnie ceniących komfort i wygodę interesującą opcją będzie możliwość dokupienia siodełka, by móc cieszyć się jazdą na siedząco.
UWAGA! PRZED KUPNEM PROSIMY O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WERSJI OPON: TERENOWE LUB SZOSOWE.
Dlaczego warto kupić u nas?
Jesteśmy autoryzowanym i wyłącznym dystrybutorem hulajnóg Ultron w Polsce. Mamy w ofercie wszystkie produkowane przez fabrykę modele. Zapewniamy szybką i darmową dostawę z magazynu zlokalizowanego w Polsce, pełną dostępność części zamiennych oraz własny, profesjonalny serwis, zarówno gwarancyjny, jak i pogwarancyjny.
Marka Ultron jest obecna na rynku od kilku lat. Dotychczas była znana w Chinach oraz w Rosji, coraz częściej hulajnogę Ultron spotkać można jednak i w Zachodniej Europie. Zdobywa coraz szersze grono fanów wśród osób, które cenią solidne produkty i moc. Co trzeba podkreślić, Ultron to zdecydowanie hulajnoga dla dorosłych. Jej maksymalne parametry wykluczają używanie jej przez osoby niepełnoletnie.
- Waga produktu: 32kg
- Maksymalna prędkość: 65 km/h
- Maksymalny zasięg: 50 km
- Moc silnika: 2 x 1200 W
- Akumulator: 21Ah
- Czas do pełnego naładowania: 6-8 godzin
- Hamulce: 2x tarczowe hydrauliczne
- Wymiary kół: 10''
- Producent: Ultron
- Model: Ultron T10 V2