HPI RACING - RS4 Sport 3 1/10 RTR
1965 Ford Mustang Hoonicorn - Ken Block
Oznaczenie producenta: 115990
W zestawie:
- Model RS4 Sport 3 Touring Car
- Pilot do sterowania 2.4GHz TF-41
- Akumulator 2000mAh 7,2V
- Ładowarka do gniazda 230V
- Baterie AA do pilota 4szt.
- Klucz krzyżakowy do kół
- Klucze imbusowe "L"
- Dodatkowe spinki
- Dodatkowe części zawieszenia
- Opcjonalne tłoczki amortyzatorów
Wymagane do uruchomienia:
- Nic! Wszystko jest w zestawie
Sugerowane do zabawy:
- Szybka ładowarka ok. 60min
- Dodatkowe akumulatory NiMH
- Dodatkowe akumulatory LiPo
Dane techniczne:
- Skala: 1:10
- Długość: 431mm
- Szerokość: 200mm
- Wysokość: 127mm
- Rozstaw osi: 254mm
- Silnik FIREBOLT 15T 540
- Regulator prędkości SC-3SWP2
- Akumulator Plazma 7.2V NiMH 2000mAh
- Szacowana prędkość ok. 50km/h (na LiPo 2S)
- Napęd: 4x4
RS4 Sport 3 przy współpracy z niesamowitym, legendarnym Hoonicorn'em
W pełni szczegółowa, wyskalowana replika samochodu. To wszystko, co musisz wiedzieć. Nadal chcesz więcej? Porywający i niesamowity model z 1965r. Ford Mustang Hoonicorn RTR niewątpliwie jest gwiazdą filmu Ken Block Gymkhana. Teraz możesz dostać jego wierną replikę w skali 1/10 opartą na podwoziu modelu HPI 4WD, RS4 Sport 3.
Zdalnie sterowany model samochodu RC wyposażono w niesamowitą karoserię, felgi Fifteen52 i doskonale odwzorowane opony Pirelli P Zero schowane pod poszerzonymi nadkolami. Dodatkowo zabudowany na całej długości układ przeniesienia napędu 4WD, wzmocnione wały napędowe i niezależne zawieszenie z wahaczami są w pełni przygotowane do niesamowitych akcji. Model jest kompletnie zmontowany i gotowy do jazdy od razu po wyjęciu z pudełka! Odkryj Gymkhana 7 tutaj i teraz !
Pilot do sterowania 2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełną kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu.
Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA.
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie!
Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując zestaw RTR zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
Części zamienne
Posiadamy pełną ofertę części zamiennych standardowych i opcjonalnych, dzięki którym w przypadku uszkodzenia modelu można go z łatwością naprawić i po krótkim czasie wrócić do użytkowania.
Do zestawu dołączany jest spis części wraz z ich ilustracją oraz symbolami, co znacznie ułatwia identyfikacje oraz zamawianie niezbędnych elementów.
Elementy opcjonalne
W sprzedaży są również dostępne elementy tuningowe, wykonane z anodyzowanego aluminium lub włókna węglowego.
Pełnowymiarowy Hoonicorn w skali 1:1 to całkowicie customowa, przygotowana stricte do drfitu maszyna, zaprojektowana przez studio designerskie mistrza serii Formula Drift - Vaughn Gittin Jr'a.
ASD Motorsports potrzebowało dwa lata, aby zbudować ten projekt bazując na szczegółowej specyfikacji i wymaganiach championa. Hoonicorn wyposażony został w potężny silnik V8, który generuje prawie 850 koni mechanicznych mocy i kręci się do 9000 obr./min. Silnik współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów Dakar Rally i przenosi napęd na 4 koła.
Całości dopełnia całkowicie customowe, regulowane zawieszenie i trzyczęściowe koła fifteen52 z mega-szerokimi 18 calowymi oponami o mieszance przygotowanej na specjalne zamówienie samego Kena Blocka. Więcej o tym projekcie i inspiracjach twórcy możecie przeczytać w artykule autorstwa Vaughn Gittin Jr!
http://www.speedhunters.com/2014/12/the-hoonicorn-rtr-build-story/
Wytłaczane, jednoczęściowe podwozie
Płyta główna uformowana została z jednego kawałka wzmacnianego tworzywa i posiada wyprofilowany centralnie tunel przygotowany z myślą o przeniesieniu napędu jak w prawdziwym pojeździe. HPI poszło o krok dalej względem dotychczas dostępnych na rynku plastikowych, wanienkowych płyt podwozia.
Nisko-profilowy projekt rozkładu masy
Jednym ze sposobów aby zapewnić RS4 Sport 3 najlepsze prowadzenie było upewnienie się, że wszystkie podzespoły zostaną zamontowane tak nisko jak to tylko możliwe. Dzięki temu samochód posiada niezwykle niski środek ciężkości, co zapewnia możliwość optymalnego pokonywania zakrętów.
Kompatybilny z zasilaniem LiPo 2s
RS4 Sport 3 wyposażony jest w nowoczesny regulator obrotów, który współpracuje z nowej generacji akumulatorami typu LiPo ( litowo-polimerowymi ), jak i z akumulatorami NiMh ( niklowo-wodorokowymi). Pamiętajcie o konieczności doboru prawidłowych adapterów, aby uzyskać kompatybilność zestawu z dodatkowymi akumulatorami.
Szeroki wybór akumulatorów
Płyta RS4 przygotowana jest z myślą o różnego rozmiaru akumulatorach, w tym także z myślą o 7 celowych akumulatorach NiMh. W zależności od Twojego zapotrzebowania na moc pomieści wszystko. Szeroki rzep zabezpiecza akumulator przed przesunięciem, a regulowana/plastikowa blokada umożliwia rozłożenie ciężaru na przód bądź na tył w zależności od preferowanego stylu zabawy.
Stały napęd na cztery koła
RS4 posiada stały napęd na cztery koła, który zapewnia pełną kontrolę oraz precyzję zarówno na drodze jak i na torze. Wszystkie koła, tak jak w prawdziwym samochodzie, napędzane są przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu oraz z tyłu. Dodatkowa przyczepność zapewnia lepsze przyspieszenie oraz kontrolę w zakrętach dla maksymalnej pewności oraz frajdy.
Uszczelniony układ napędowy
W całej gamie modeli RS4 Sport 3 zastosowano "wzdłużny" system montażu silnika, równolegle do centralnego wału napędowego. Cały układ napędowy, w tym także centralny wał i dyferencjały zostały całkowicie uszczelnione, tak aby zapobiec ich uszkodzeniu lub zablokowaniu przez brud, kamienie i zanieczyszczenia. Pełne łożyskowanie zapewnia maksymalną wydajność układu napędowego.
"Dolny" dostęp do wału centralnego
Centralny wał napędowy łączący przedni mechanizm różnicowy z tylnym zyskał łatwy dostęp od spodu podwozia. Taka konstrukcja zapewniła mu całkowitą szczelność aby chronić go przed kamieniami oraz brudem w każdych warunkach.
Opcjonalna, wykonana z włókna węglowego pokrywa wału napędowego
Standardową osłonę wału możesz łatwo zastąpić opcjonalną osłoną wykonaną z włókna węglowego, która oprócz rasowego wyglądu doda sztywności całej konstrukcji.
Łatwy dostęp do mechanizmów różnicowych
Dostęp do dyferencjałów nigdy nie był tak prosty. Wykręcenie 4 śrub wystarczy aby dostać się do mechanizmu różnicowego celem jego regulacji, wymiany smaru, kontroli zębatek czy też ogólnego przeglądu.
Cztero-zębatkowe metalowe dyferencjały
Stożkowe zębatki dyferencjałów z przodu oraz z tyłu samochodu przenoszą moc z wału centralnego na półosie napędowe każdego z kół. W pełni metalowa konstrukcja pozwala aby układ napędowy był w stanie przenieść moc jakiej dostarczają opcjonalne napędy silników bezszczotkowych. Uszczelniane łożyska kulkowe wspierają mechanizmy różnicowe. Praca Każdego z dyferencjałów może być niezależnie regulowana poprzez wymianę oraz dobór gęstości smaru/oleju według własnych preferencji.
Opcjonalny dyferencjał - Spool
Opcjonalny spool "usuwa" pracę mechanizmu różnicowego tak aby przenieść natychmiast wychylenia gazu, bądź hamulca prosto na koła.
Podwójne, w pełni regulowanie zawieszenie
W RS4 Sport 3 zastosowano przeniesione z wyścigów zawieszenie z podwójnymi wahaczami, wzorowane na współczesnych samochodach torowych. W pełni regulowane zawieszenie da ci możliwość dopasowania ustawień geometrii, wychyleń, kątów oraz zbieżności do wymagań toru. Kilku punktowe mocowanie amortyzatorów sprawdzi się przy setup'ie modelu w zależności od panujących warunków drogowych.
Opcjonalne, karbonowe wieżyczki amortyzatorów
Opcjonalne wieżyczki wykonane z włókna węglowego dodają nie tylko rasowego wyglądu, ale zapewniają dodatkową sztywność całej konstrukcji zawieszenia dla maksymalnej wydajności. Włókno węglowe jest wyjątkowo lekkie i obniża środek ciężkości RS4'ki.