NIESAMOWITE 100+ km/h
WSPANIAŁY I MOCNY KEN BLOCK W AKCJI!
Moc HPI Flux jest w stanie rozpędzić replikę Kena ze startu do wyścigowych prędkości 100 + km/h za jednym pociągnięciem spustu, jest to doskonały sposób, aby naśladować wyczyny Kena wraz ze swoimi przyjaciółmi!
WR8 Flux jest zasilany przez masywny bezszczotkowy silnik 4000KV i sterowany wodoodpornym regulatorem prędkości obsługującym baterie 3S.
Moc jest przekazywana przez koła zębate i pełni ułożyskowany zespół napędowy 4WD oraz specjalnie zaprojektowane wieże amortyzatorów, rajdową geometrię zawieszenia i skuteczne amortyzatory dla dodatkowej kontroli!
WR8 posiada wiele ciekawych funkcji, które zwiększają jego trwałość gdziekolwiek chcesz nim jeździć. W tym duży prześwit, "skidplate", przedni zderzak piankowy, zoptymalizowane rajdowe zawieszenie, amortyzatory tłumiące wstrząsy, spoilery i owiewki na podwoziu i wiele innych ciekawych rozwiązań. Jest to idealna maszyna do wyścigu ze znajomymi, na dowolnej nawierzchni lub gdziekolwiek zechcesz jeździć.
Podobnie jak wszystkie modele RTR HPI Racing (Ready-To-Run), WR8 Flux jest fabrycznie złożony: wszystko co musisz zrobić, to zainstalować baterie i już jesteś gotowy do wspaniałej jazdy i akcji kaskaderskich! 4 baterie alkaliczne AA HPI Plazma do nadajnika są już w zestawie, a jedynie musisz dokupić akumulator LiPo 2S lub 3S do zasilania samochodu, oraz ładowarkę do ładowania akumulatorów.
ZAWIESZENIE JAK W PRAWDZIWYM AUCIE KENA!
PEŁNA REGULACJA JAK W PRAWDZIWYM SAMOCHODZIE!
Podsumowanie:
- W pełni zmontowany samochód w skali 1/8
na podwoziu Bullet Flux monster truck
- Silnik Flux Vektor 4000KV
- Wodoodporny regulator prędkości Vapor Pro
- System radiowy 2.4GHz
- Wodoodporny serwomechanizm skrętu
- Zamknięty pojemnik na odbiornik radiowy
- Aluminium podłoga grubości 3mm z wyważeniem balansu masy
- Pełny napęd 4WD dla doskonałej kontroli trakcji.
- Wydajne i wytrzymałe wałki napędowe
- "Skidplate" przedni zderzak z wytrzymałej pianki
- Podwozie połączone z kompozytem dla lepszego wyczucia jazdy
- Twarde olejowe 4-satelitowe dyferencjały
- Realistyczne gumowe opony "semi-slick"
- Aluminiowe wzmocnione wieże mocujące amortyzatory z przodu i z tyłu
- Olejowe amortyzatory z regulacją twardości i wysokości podwozia
- Przednie i tylne drążki stabilizacji
- Duży prześwit umożliwiający wyścigi na dowolnej nawierzchni
- Osłony tylnych amortyzatorów przed brudem
- Szybki dostęp do wszystkich krytycznych punktów serwisowych
- Serwo "saver" typu krzywkowego
- Wszystkie śruby na klucz hex
- Pełny zestaw łożysk kulkowych a uszczelnieniem
DO ZAKUPU GRATIS KLUCZE IMBUSOWE !