Prosiliście o sos ostrzejszy od Who Dares Burns! 2nd Assault? Hot-Headz! Podjeło rękawicę i proponuje wszystkim zapaleńcom ekstremalnych sosów Extreme Prejudice! Ten sos uderza szybko, mocno i długo nie odpuszcza. Buteleczka czystego niezmąconego bólu jaki oferuje Hot-Headz! Who Dares Burns! Extreme Prejudice! Doceniana została na licznych festiwalach Chilli w całej Wielkiej Brytanii. Według skali producenta ten sos klasyfikuje sie w skali: najostrzejsze. Producent deklaruje, że sos osiaga 1.2 MLN SHU!
Składniki:
świerze papryczki Scotch bonnet, przecier z papryczki Trinidad Scorpion, płatki chipotle, płatki z papryczki naga bhut jolokia, mango, czosnek, cebula, ocet, woda, sól, dym wędzarniczy w płynie, 6.4 MLN SHU ekstrakt chili.
Instrukcja przechowywania
Po otwarciu przechowtwać w lodówce.
1. Sprzedawca ostrzega, że produkty są ekstremalnie ostre i powinny być używane i konsumowane w sposób odpowiedzialny.
2. Konsument wykorzystuje Produkty wyłącznie na własne ryzyko. Akceptując ten Regulamin konsument oświadcza, że rozumie potencjalne niebezpieczeństwo, jakie niesie ze sobą używane i konsumowane produktów w sposób nieodpowiedzialny. Jeśli Konsument przekaże którykolwiek z tych produktów w prezencie, jest odpowiedzialny za poinformowanie odbiorcy o potencjalnym niebezpieczeństwie, jakie niesie ze sobą używane i konsumowane produktów w sposób nieodpowiedzialny.
3. Zawierając umowę sprzedarzy Konsument zgadza się, że Ahmed Hamdy Donkiszot, w żadnych okolicznościach nie będzie odpowiedzialny za żadne roszczenia z tytułu obrażeń ciała lub szkód wynikających z użycia lub niewłaściwego użycia zakupionych produktów.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek uszczerbek na zdrowiu kupującego wywołany przez produkt (zwiazany z ostrością sprzedawanych sosów). Z uwagi na fakt, iż sprzedawane sosy są bardzo ostre kupującym może być jedynie osoba pełnoletnia.
5. Produkty należy przechowywać zgodnie z instukcją na opakowaniu z daleka od zasięgu dzieci.
6. Powodem reklamacji nie może byćsubiektywne odczucie klienta na temat ostrości produktu. Skala ostrości prezentowana w Sklepie jest podawana za producentem i wszelkie reklamacje z tego tytułu Klient może kierować jedynie bezpośrednio do producenta.
7. W czasie odbioru przesyłki kurierskiej Klient przed podpisaniem dokumentu odbioru przesyłki zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. Jeśli stan przesyłki budzi wątpliwości, Klient ma prawo odmówić jej odbioru. W obecności doręczającego należy spisać protokół szkód lub braków, i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Sporządzenie protokołu odbioru spisanego w obecności doręczającego stanowi podstawę do przyjęcia i uznania reklamacji. Jeśli Klient przyjął i pokwitował przesyłkę bez jej wcześniejszego sprawdzenia, ryzyko uszkodzenia jej zawartości lub jakichkolwiek braków przechodzi na Klienta w momencie pokwitowania jej odbioru.
8. Jeśli odbiór przesyłki przez Klienta nie nastąpi w ustalonym przez przewoźnika czasie (zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej DPD) , a zamówiony produkt wróci po tym czasie do Sprzedawcy, uznaje się, iż Klient odstąpił od umowy sprzedaży. Tym samym, w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę, Klient otrzyma zwrot pieniędzy za zamówione, ale nieodebrane produkty. Koszt transportu nie jest zwracany.
Powodem reklamacji nie może byćsubiektywne odczucie klienta na temat ostrości produktu. Skala ostrości prezentowana w Sklepie jest podawana za producentem i wszelkie reklamacje z tego tytułu Klient może kierować jedynie bezpośrednio do producenta.