Możliwa zamiana ! Czytaj do końca. Cena wywoławcza 33.000 - proszę pisać z ofertami innymi wszystko rozpatrzę i dzwonić Andrzej 517 264 011
przy zamianie około 20.000 + ewentualny motocykl, również czekam na propozycję.
GALERIA ZDJĘĆ : https://drive.google.com/drive/folders/1GlfByl_vwxu3dh0yaXGyCpjkz7YZ7_mi
Witam. Na sprzedaż bądź zamianę mam do zaoferowania piękną maszynę jaką jest Honda VTX 1300R z USA. Motocykl po pełnym customie, aerograf, chrom, kuty wydech na zamówienie, klakson na kompresorze, gmole, kufry Terysa wraz z siedzeniami, lightbary, chromowane oploty linek itd itd.
Krótko o historii i pochodzeniu. Motocyklem z salonu w USA wyjechał mój wujek (mieszkał tam 30lat) motocykl użytkował tam niecałe dwa lata, po otrzymaniu zielonej karty zjechał do polski przywożąc motocykl i kilka innych maszyn ze sobą. Tak naprawdę dopiero tutaj motocykl zaczął nabierać kształtów. A że na biednego nie trafiło, motocykl jest naprawdę mega doinwestowany i zbajerowany, a co najważniejsze nie przesadzony.
Motocykl w dalszym ciągu porusza się na amerykańskiej tablicy i papierach, z jednego prostego powodu... wujaszek nie byl nauczony do naszej kochanej biurokracji ciągłym donoszeniu kolejnych świstków do urzędu, a w stanach jak to w stanach.. dowód i załatwisz wszystko wszędzie. Na początku 2013r wujek na stałe wyjechał w kierunku Tajlandii, zostawiając wszystkie maszyny w garażu pod plandeką - oczywiście były przepalane ale nikt nimi nie jeździł, dopiero w ubiegłe Święta Bożego Narodzenia udało się nawiązać kontakt internetowy z wujkiem, od słowa do słowa przejąłem kilka maszyn które i tak stały.
Motocykl w maju przeszedł pełny serwis (mój sąsiad jest kierownikiem serwisu i salonu Yamahy w Krakowie) on serwisuje mi motocykl, quada itd, tak samo załatwia części - gość się zna na rzeczy. Założone nowe opony przód Metzeler tył Duro, nowe oleje, płyny oryginał z Yamahy, nowe klocki, nowa bateria, poprawiona elektryka, oczywiście wielogodzinne i kilkudniowe polerowanie całości. Ja motocykla nie rejestrowałem na PL ale do rejestracji motocykl przygotowałem - uważam że powinien zostać na USA blachach, fajnie to wygląda, i to kawałek historii.. Oczywiście papiery są, Title cło i vat - wszystko przetłumaczyłem u przysięgłego, więc jak ktoś chce rejestrować to proszę bardzo wszystko jest gotowe.
Ja maszynę ubezpieczyłem w PZU - do polisy jest wpisany amerykański numer rej. do tego mam przegląd na dużej kartce i tak jeżdżę - nikt się nie czepia a kilka kontroli miałem.
Co do wyposażenia i przeróbek, wujek był maniakiem, pieniądze miał... więc jak sobie tylko coś gdzieś upatrzył to zamawiał i już, co ważne wszytko szło ze stanów, bo on uważał że tam jest najwyższa jakość i prawdziwy chrom.
Kompplet kufrów Terysa wraz z kanapami - kosztowały około 10.000 po sprowadzeniu, za aerograf we wrocławiu w 2008r zapłacił nie całe 15.000 - co ważne motocykl z fabryki wyszedł srebrny, najpierw został przemalowany na czarno a następnie cały pomalowany aerografem. Przez motocykl przewinęło się kilka wydechów znanych firm takich jak vance&hines, cobra... żaden mu nie odpowiadał kształtem i dźwiękiem, ponoć porozdawał chłopakom na zlotach :) Dopiero mój wujek który prowadzi firmę zajmującą się obróbką stali nierdzewnej, wytoczył piękny pełnoprzelotowy wydech z kwasówki - uwierzcie mi, dźwięk miażdży... ryk i bulgot Vki - cudo, nie jest to dźwięk blaszanej puszki jak w golfie :) Gmole, podstopnice, klakson na kompresorze (schowany pod kanapą) wszystko co możliwe do osłonięcia - osłonięte chromem.
Wujek zawsze twierdził że to co zapłacił w salonie w stanach + to co do niego przez lata dokładał to 100.000 na nasze - wszystko możliwe, biorąc pod uwagę że za byle plastik chromowany ze stanów po opłatach cłach itd płacił po 200-300$ ...
Chcę go sprzedać z jednego powodu, to jest motocykl do turystyki, na zloty, na imprezy, dla nieco starszych a nie dla 27latka... dla ludzi poubieranych od stóp do głów w skóry a nie w Tshirt i adidasy... a ja po zlotach nie jeżdżę, turystycznie też nie, tym motocyklem jadę do rodziny i do sklepu,,, odcinki góra po 5km w podkoszulku i adidasach, Bez sensu go trzymać... mnie cieszy sport bądź enduro.
Dlatego akceptuję zamianę, przy zamianie chcę otrzymać 20.000 ... najbardziej interesowało by mnie jakieś hard enduro, najlepiej yamaha WR450, KTM EXC, Kawasaki... a z szosówek Kawasaki Z1000 lub Suzuki B-King - wtedy dopłata do ustalenia indywidualnie:)
przy sprzedaży cena 33,000 lecz rozważę każdą propozycję, biorąc pod uwagę że goły motocykl w dobrym stanie kosztuje 25-30.0000 to chyba nie duża cena za tak zbudowany motocykl :) oczywiście są też super rodzynki po 19.000... no ale.... proszę