Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 240,00 zł
- Honda VFR 800 V-TEC (02-07) BOK PRAWY OWIEWKA
- 260 zł z dostawą
- 330,00 zł
- Honda VFR 800 V-TEC (02-12) BOK LEWY OWIEWKA
- 350 zł z dostawą
- 10 400,00 zł
- Honda VFR (vfr800) ładna z Holandii BARDZO
Honda VFR800 (nie v-tec, vtec), Warszawa (5812524521)
Sprzedający danielkalinowski
poleca 100,00%
|
78
Opis
Witam. Do sprzedania mam moje oczko w głowie, jakim jest Honda VFR 800 rc46 z 1999 roku. Sprowadzona z Włoch do Polski w 2010 roku. Nie jestem handlarzem. Jest to mój prywatny sprzęt, którym jeżdżę prawie 6 lat. Przegląd kończy się 9.05.2016 a OC+NNW 19.01.2016. Motocykl posiada silnik o pojemności 800cm3 i mocy 110koni. Jest to 4 cylindrowa jednostka w układzie V. O czym to świadczy? O tym ze vfr-ka ciągnie już od 3tys./obr. a nie 10tys./obr. jak w silnikach rzędowych w motocyklach typu sport. Bieg można zmieniać przy 5-6 tys./obr. i wciąż jest, czym wyprzedzać. Nic nie stoi na przeszkodzie by biegi zmieniać dużo później (ja jednak preferowałem jazdę bardziej turystyczna). Akcesoryjny, barwiony wydech Scorpion Titanium zaczyna wtedy miło brzmieć, jest bardzo lekki. Na tyle milo, ze w trasie jego głośność nie jest mecząca, a w korkach jednak łatwiej przejechać między samochodami bo po prostu Cię słychać. Chyba nie słyszałem takiej Hondy lepiej brzmiącej niż na tym Scorpionie. Na przeglądach nie robili problemów. Ci którzy szukają tego modelu VFR zdaja sobie sprawę, albo i nie, ze ten silnik ma rozrząd na kolach zębatych. Dzięki temu jest bezobsługowy. Nie ma tu pasków, łańcuchów czy napinaczy, które trzeba wymieniać za kosmiczne pieniądze. Nie będę wspominał ile kosztuje wymiana rozrządu w nowszych VFR.
Spalanie VFR800 jak na ta pojemność i moc jest naprawdę niskie. Mieści się w przedziale 6-8 litrów. W trasie można zejść do 5.5, ale chyba nie do tego służy 110 koni i 82Nm ;) 8 litrów to wynik, jaki się osiąga w mieście jeżdżąc bardzo dynamicznie a także stojąc od czasu do czasu w korkach. Jak wiesz, od maja zmieniły się przepisy wiec i automatycznie spalanie spadło hehe.
Motocykl jest ładny i zadbany. Nie kopci, nie dymi i nie spala oleju. Wszystkie wymiany oleju i filtrów wykonywane, co rok. Wymieniłem także filtr paliwa, który wg Hondy jest częścią niewymienna. Nie wiem, kto to wymyślił, ale nie wyobrażam sobie tego filtra nie wymienić, co jakiś czas.
Co zostało w VFR800 zmienione, dołożone i wymienione:
-wydech Scorpion Titanium (nie jest spalony, tak jest malowany fabrycznie)
-dedykowane świece NGK.
-śruby owiewek zmienione na nierdzewne (mam oryginalne i oddaje).
-czerwone paski na kola.
-crashpady.
-niebieskie klocki hamulcowe Nissin.
-opony Metzeller z6.
-żarówki tylnej lampy.
-żarówka przednia Tungsram Megalight Ultra +90 i postojowa dioda biała.
-żarówki podświetlania zegarów i diody podświetlające wyświetlacz na niebiesko.
-stelaż Givi i kufer Kappa 48litrow.
-nowy napęd: łańcuch DID, zębatki Sunstar.
-nowy uszczelniacz lagi i olej w obu lagach.
-nowe łożysko główki ramy i przedniego kola.
Do motocykla dodaje:
-nowy pokrowiec Oxford.
-blokada z alarmem na koło Xena.
-klucze Macallister do odkręcenia crashpadów.
-torba magnetyczna na bak Oxford, rozkładana.
-materiałowa, antypoślizgowa nakładka na siedzenie dla pasażera.
-różne naklejki.
-smar do lancucha Motul.
-kufer ze stelarzem.
-instrukcja obsługi w segregatorze.
-wszelkie paragony i rachunki.
Motocykl na co dzień stoi na parkingu przykryty pokrowcem. W tym roku kupiony nowy. Zimą moja vfrka odstawiana była do grzanego garażu. Co roku zapisuje przebieg, jaki robiłem. Kupiłem motocykl, który miał 35688km. W tej chwili jest to niecałe 71000km. Przebieg wciąż rośnie, tyle ze bardzo powoli. Po prostu nie mam, kiedy jeździć. W tym roku zwiedziłem Tatry, w zeszłym Bieszczady a 2 lata temu mazury. Akumulator ma 2 lata, ale wciąż jest w świetnej kondycji. Po miesiącu stania na parkingu odpala za pierwszym dotknięciem.
5 lat temu miałem mała glebę przy niewielkiej prędkości. Nie miałem wtedy crashpadow. Delikatnie podrapana jest prawa owiewka. Miałem ja naprawiać, nawet kupiłem naklejki na wzór oryginalnych, ale darowałem sobie, bo po prostu mi to nie przeszkadza. Naklejki również oddaje. Po tym incydencie założyłem crashpady. Na wszystkie części i naprawy mam paragony oraz rachunki.
Sprzedaje go tylko i wyłącznie, dlatego, bo muszę kupić samochód. Miałem przejeździć jeszcze przyszły sezon, ale niestety musiałem zmienić plany ze względu na pracę. Sprzęt można obejrzeć w Warszawie na Bródnie w godzinach bardziej wieczornych. Jak nie odbieram to oddzwonię. "Kup teraz" po wcześniejszych oględzinach. Przejażdżka dopiero po wyłożeniu pieniążków na stół. Cena do rozsądnej negocjacji.
Wrzuciłem także film na youtube jak moja Honda wygląda i brzmi. Dodatkowe zdjęcia mogę dosłać na maila.
Kontakt do mnie: 502-671-153, Daniel.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.