Honda Prelude 2.2 VTI 4WS (H22A5) - 185KM
Rok 1997
Sprowadzona z Belgii z przebiegiem 140 tys.
Przy przebiegu 165 tys. zostaly wymienione:
- Skrzynia M2B4 ze szpera (wersja JDM) w miejsce automatu
- Sprzeglo Excedy Stg I
- Koło zamachowe Fidanza (lżejsze o jakieś 4kg, prawie połowę)
- Amortyzatory KYB AGX (regulowana twardość)
- Sprezyny Eibach Sport (zalozona seria ale dorzucam w pakiecie)
Instalacja gaz. BRC w kole zapasowym, butla 30l. W tym roku konczy sie waznosc butli. Spalanie 12-13l cykl mieszany.
- 4WS (tylne kola skretne)
W 2013 kompletna naprawa konserwacja karoserii. Reperaturki tylnich nadkoli, progi, malowane wszystkie elementy. Po dwoch stluczkach przedni zderzak i prawy przedni blotnik wyglada jak wyglada. Poza bąblem na tylnej klapie przy zamku (pojawil sie po tej zimie) brak widocznej rdzy.
Rozrząd kompletny wymieniony przy przebiegu 195tys.
W lutym 2018 kompletny remont zawieszenia (2600zl -jest faktura)
Nieszczesliwie z braku oleju silnik zostal zatarty. Wymienione panewki (800zl) i auto jest na chodzie jednak silnik to remontu.
Auto mialem przywracac do stanu pierwotnego dlatego zaczalem od zawieszenia jednak z powodow finansowych zostalem zmuszony do odpuszczenia mojego planu i z niechecia wystawiam na sprzedaz.
Kto zna nie musze opisywac. Ok. 7s do 100, VTEC to powody dla ktorych sie chcialo odnawiac auto ktore ma przeszlo 20 lat. Dla osob ktore nie znaja... Niewiele aut dogania :) (pomijamy Porsche czy jakies Audi RS).
Licze, ze ktos doprowadzi Pralke do ladu i na pewno bedzie sprawiac frajde kolejne lata.
Nie ma mnie na miejscu takze kontakt do wspolwlasciciela (taty).
"Wspolwlasciciel" robil zdjecia i nie chcac pokazywac blach... :) Zdjecia sa jakie sa.... :) W razie potrzeby zrobi nowe :)
Kontakt 509 039 575