Honda Magna VF750C jest ze mną od 2014 roku i zrobiliśmy razem prawie 10 tys km.
To bardzo mocny jak na chroma motocykl, silnik V4, gdzie pary cylindrów są przesunięte o 90 stopni był montowany w ścigaczu VFR. Zbiera się jak zły wprawiając w zakłopotanie niejednego plastika.
Aktualnie ma założone strumienice, przez co na mieście z automatu masz otwarty korytarz w korku.
Ma wystawioną wysoką kierownicę, więc pachy są wentylowane :)
Ma wstawione akcesoryjne stopki, uchwyt do telefonu zintegrowany z szybą, na kierownicy zegarek, woltomierz i gniazdo USB z kompasem.
Po co woltomierz? Miałem sporo problemów z elektryką. Bywało, że że zlotu wracałem bez prądu na lawecie.
Wszystko zostało ogarnięte przez eliminację wadliwych kostek, zastąpionych wtykami Gold w CycloSerwis.
Historia serwisu
2014 - nowe opony Metzeller ME880, nowy napęd DID, serwis pozakupowy (przebieg 70200)
2015 - nowy regulator napięcia, nowy akumulator, klocki przód, serwis roczny
2016 - jeszcze jeden regulator napięcia i jeszcze jeden akumulator, naprawa alternatora, naprawa elektryki, serwis roczny
2017 - sprzęgło, serwis roczny
2018 - wymiana kostek i serwis elektryczny, serwis roczny
Moto od poprzedniego serwisu w sierpniu 2018, ma zrobione 1100 km, decyzję o wymianach płynów i filtra oleju pozostawiam kupującemu, można też, jeszcze w tym lub w następnym sezonie wyczyścić i wyregulować (zsynchronizować) gaźniki, do sprawdzenia/wymiany płyn hamulcowy. Te prace pozostawiam już nowemu nabywcy, bo wstawi tam gdzie ma "swojego" mechanika, zrobi to po swojemu, wleje "swój" olej i filtr, filtr powietrza jest K&N, więc trzeba go wyczyścić chemią do filtrów i naolejować. Wg mojej opinii w tej chwili nie trzeba tego robić w tej chwili.
Aktualny przebieg to 79600.
Moto bezwypadkowe, z uszkodzeń ma punktowe wgniecenie na baku które odkryłem po powrocie z trasy i nie mam pojęcia jak powstało.
Do motonga dodaję oryginalny zestaw cichych tłumików, oryginalne podnóżki, jeden boczek (ten drugi zgubiłem na trasie i przejechał po nim tir, nie było co zbierać, więc dokupiłem komplet chromowanych na alisrali), krawat, piórnik, 2 sakwy i kuferek centralny zamykany na klucz. Daję 2 komplety kluczyków i 2 dodatkowe kierownice, jedna szeroka jak Wisła, druga wąska ale też akcesoryjna.
Badania techniczne i przegląd kończą się pod koniec sierpnia 2019.
Można wracać na kołach, do obejrzenia Warszawa Białołęka, Lidzbarska 23