Na sprzedaż Honda Legend IV (wersja po liftingu KB2) z najwyższym możliwym wyposażeniem dla tego modelu (brak jedynie systemu LKAS czyli asystenta pasa ruchu). W 2015 roku samochód został sprowadzony z Włoch gdzie był serwisowany w ASO. W Polsce serwisowany dalej również w ASO, co potwierdza książka. Auto bezwypadkowe. Przed zakupem w 2016 roku sprawdzałem laserowo geometrię. Wszystkie szyby oryginalne, poduszki na swoim miejscu. Jeszcze we Włoszech lakierowany był w ASO jedynie przedni błotnik. W Polsce po „obcierce” parkingowej lakierowane tylne prawe drzwi (zdjęcia sprzed naprawy do wglądu)
Wyposażenie wersji Executive Plus:
- ABS (Anti-lock Braking System)
- VSA (Vehicle Stability Assist – system stabilizacji toru jazdy)
- TCS (Traction Control System)
- EBD (Electronic Brake-Force Distribution – system rozdzielający siłę hamowania)
- BA (Brake Assist – system wspomagający hamowanie w sytuacjach awaryjnych)
- CMBS (Collision Mitigation Braking System – system ograniczający skutki kolizji. Za ten system Honda dostała w 2010 roku nagrodę NCAP, a w ich testach zderzeniowych model Legend wysokie noty i 5 gwiazdek)
- ACC (Adaptive Cruise Control – tempomat adaptacyjny)
- ANC (Active Noise Cancellation – System aktywnego likwidowania hałasu ANC wykorzystuje dwa mikrofony oraz jednostkę sterującą. Mikrofony nieustannie „nasłuchują" wnętrze kabiny pasażerskiej. W przypadku wykrycia niepożądanych częstotliwości, system ANC wytwarza i wysyła sygnały o odwrotnej fazie.)
- AFS (Active Front Lighting System – reflektory ksenonowe HID skrętne)
- Pop-up Hood (system zwiększenia bezpieczeństwa pieszych w chwili potrącenia)
- Napęd SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive – wektorowanie napędu pomiędzy osie, oraz tylne koła. System SH-AWD umożliwia bezpieczne i komfortowe prowadzenie pojazdu we wszystkich warunkach jazdy. Na śliskich nawierzchniach system SH-AWD kieruje moc do koła o największej przyczepności. Podczas jazdy na wprost lub pokonywania szerokich łuków system skieruje do 70% momentu napędowego do przednich kół, w celu zoptymalizowania trakcji. Podczas pokonywania ciasnych zakrętów, możliwe jest przekazanie do 100% momentu napędowego dostępnego na tylnej osi do tylnego zewnętrznego koła. Koło to jest automatycznie przyspieszane, aby wytworzyć dodatkowy pęd. Przekłada się to na większą stabilność podczas pokonywania zakrętów, większą precyzję oraz naturalną charakterystykę kierowania. W skrócie, auto jeździ jak przyklejone do asfaltu.
- 6 poduszek powietrznych (2 czołowe, 2 boczne w fotelach, 2 kurtyny boczne) (po akcji serwisowej wymiany poduszki kierowcy w 2017 roku)
- aktywne zagłówki
- inteligentne napinacze pasów
- fabryczny autoalarm
- fabryczny immobiliser
- centralny zamek z pilotem z kluczyka
- 2 oryginalne kluczyki
- otwieranie wszystkich szyb z pilota
- otwieranie bagażnika z pilota
- el. szyby przednie
- el. szyby tylne
- el. szyberdach
- el. tylna roleta przeciwsłoneczna
- el. składane tylne zagłówki
- el. lusterka podgrzewane / fotochromatyczne
- el. regulowane fotele przednie - 8 pozycji
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- fotele przednie z pamięcią ustawień fotela kierowcy
- przednie fotele podgrzewane i wentylowane
- perforowana skórzana tapicerka
- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
- skórzana kierownica wielofunkcyjna
- aktywny tempomat (samochód korzystając z radaru, sam przyspiesza i hamuje w czasie jazdy po mieście i po autostradzie)
- łopatki zmiany biegów przy kierownicy (w trybie Sport skrzynia nie zmieni sama biegu niezależnie od obrotów silnika)
- komputer pokładowy
- radio + CD + DVD + MP3 + WMA
- system nagłośnienia Premium BOSE (10 głośników)
- DTS System Surround (dla płyt CD)
- zmieniarka CD/DVD na 6 płyt
- port USB, AUX, Bluetooth Audio
- nawigacja z 8-calowy kolorowym wyświetlaczem (nowe mapy Europy 2017)
- kamera cofania
- zestaw głośnomówiący Bluetooth
- możliwość sterowania wieloma funkcjami poprzez komendy głosowe
- klimatyzacja dwustrefowa
- rolety przeciwsłoneczne tylnych drzwi, oraz tylnej szyby
- podłokietnik przód
- podłokietnik tył
- skrętne reflektory ksenonowe HID
- ciśnieniowe spryskiwacze reflektorów
- światła przeciwmgłowe
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- podświetlane klamki zewnętrzne LED
- tylne lampy LED
- Oryginalne Felgi Honda 18” z Oponami Letnimi Dunlop Sportmaxx RT (DOT 2016)
- Oryginalne Felgi Honda 17” z Oponami Zimowymi Nokian (DOT 2016 zakupione w 2018 używane 3 miesiące)
Moc maksymalna: 300KM @ 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 370Nm @ 5000obr/min
Przyspieszenie od 0-100km/h: 7.1s
Prędkość maksymalna: 250km/h
Spalanie w mieście: około 14L/100km
Spalanie w trasie do 120km/h: około 10L/100km (spokojnie można zejść poniżej 10L przy prędkościach rzędu 90 - 100km/h)
Spalanie na autostradzie przy 140km/h: około 11,5L/100km
Działania serwisowe:
- 2016 przebieg 165.000km - Nowy filtr powietrza, kabinowy, nowe świece zapłonowe, wymiana oleju z filtrem
- 2016 przebieg 166.000km - Nowy filtr paliwa, pompka ciśnieniowa spryskiwaczy reflektorów
- 2016 przebieg 170.200km - Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów (10 litrów oleju ATF-DW1)
- 2016 przebieg 170.500km - Wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej, oraz w tylnym moście
- 2016 przebieg 170.600km - Wymiana płyny hamulcowego (MOTUL), regulacja zaworów
- 2016 przebieg 177.000km - Wymiana oleju wraz z filtrem (MOTUL X-Cess 8100 5W40)
- 2017 przebieg 190.000km - Nowy kompletny rozrząd, wymiana oleju z filtrem MOTUL X-Cess 5W40 8100, nowe przednie klocki hamulcowe)
- 2018 przebieg 195.000km - Nowy filtr kabinowy
- 05.2018 przebieg 197.000 - Zabezpieczenie lakieru woskiem z ochroną UV, zaimpregnowanie skór, przeprowadzone ozonowanie oraz procedura antyalergiczna we wnętrzu samochodu.
Auto uszanowane, zadbane, oraz na bieżąco serwisowane wyłącznie na oryginalnych częściach.
Posiada oryginalną książkę serwisową.
W pełni świadomie i szczerze informuję, iż na chwilę obecną nie wymaga wkładu finansowego.
Sprzedaję gdyż przesiadam się na Hybrydę.