Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 400,00 zł
- Pas tył Honda Integra dc5 Acura RSX
- 400 zł z dostawą
- 298,00 zł
- Dla Honda Acura Integra DB6-DB9 DC1 DC2 DC4
- darmowa dostawa
- 63,99 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- HONDA INTEGRA [DC5] Tuleja wahacza tył
- 72,98 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 2000
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS
- Wyposażenie - komfort
- Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 263
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Żółty
- Przebieg [km]
- 81000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1996
Opis
Cześć,
na sprzedaż auto, które mam w posiadaniu nieco ponad 2 lata. Jest to dobrze znane W1 PROFI, obecnie w specyfikacji trackdayowo-wyścigowej.
Auto strojone przez jednego z byłych właścicieli - Miniac’a z PromotoR, serwisowane w Precision Sport Service bez najmniejszych oszczędności.
Podstawowe info:
Model: Honda Integra Type R
Rocznik: 2000
Kolor: Phoenix Yellow
Przegieg nadwozia: 81000 km
Przebieg silnika: ~300 km (po pełnej rewizji w czerwcu)
Moc: 263KM/214Nm
Modyfikacje:
- Kompletny blok Benson, zatulejowany (tuleje 84mm)
- Kute tłoki doprężające CP
- Kute korby Manley
- Panewki ACL
- Głowica B18C6 po portingu Portflow
- Większe zawory dolotowe i wydechowe
- Tytanowe sprężynki i talerzyki Supertech
- Wałki Skunk2 Pro Stage 3
- Regulowane kółka rozrządu AEM
- Miska olejowa z przegrodami
- Kolektor dolotowy Edelbrock Victor X
- Przepustnica Skunk2 70mm
- Wtryskiwacze 440cc
- Świece NGK Laser Platinum
- Dolot Tegiwa - kopia 1:1 Mugen
- Rura dolotowa - by Fawor
- Gruba, miedziana chłodnica (nie chińczyk) + wentylator Spal
- Lekkie koło zamachowe ACT
- Kolektor wydechowy AN-R
- Wydech 2,5" + 2 tłumiki przelotowe (spełnia normę dB na Torze Poznań)
- Hondata S300
- Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju (STRI/Autogauge Peak)
- Przekładka z wyjściem na dodatkowe czujniki
- Chłodnica oleju Mocal 16-rzędowa, węże Mocal 5/8" i podstawka Mocal z serii Hi-flow
- Skrzynia S80, długi 1 bieg Carbonetics, krótkie IV i V, przełożenie główne 4.7 - po rewizji w tym roku w PromotoR
- Szpera płytkowa Kaaz 1,5 way - sprawdzona w tym roku w PromotoR
- Short shifter + przedłużony lewarek
- Kompletne zawieszenie Tein Mono Sport (uwaga - nie Mono Flex, zamontowane w 2014 roku, przejechało ze 450km)
- Stabilizatory przód/tył Whiteline na poliuretanie
- Przednie wahacze regulowane Skunk2 Pro Plus na poliuretanie
- Zwiększony KWSZ
- Regulowane tylne wahacze poprzeczne Staffa
- Poliuretany w zawieszeniu (żółte Stronglex)
- Przewody w oplocie Goodrige
- Tarcze EBC, klocki Yellow Stuff
- Nawiew na tarcze
- Felgi 16x7" ET45 Rota Slipstream
- Opony 225/45 T1R
- Lekka maska VIS Carbon
- Regulowany spojler Tenzo-R
- Zderzak przedni z kitu C-West - obecnie zamontowany zderzak ori JDM z dokładką
- Kierownica Sparco
- Fotel Bimarco Hammer + pasy 5-pkt
- Folet Momo Lesmo Pro z ważną homologacją FIA
- pAsy Schroth 6 pkt z ważną homologacją FIA
- Klatka Scheffler Race Cages
+ masa usprawnień których nie pamiętam :)
Dodatkowo do kupienia:
- kpl kutych kół BBS (17x8” 7,9kg) ze slickami Micheli S8B
- kpl felg BBS RK 17”
Oczywiście możliwe są stag’e pośrednie - wówczas cena do ustalenia.
Odpowiadając na najczęstsze pytanie - sprzedaję z racji zmiany marki.
Auto dla mega pedanta wymaga dopieszczenia wizualnego - zderzaka JDM nie chciało mi się już lakierować, jest kilka pęknięć, rys, otarć czy rdzawych miejsc. Podwozie proste, niezniszczone, niezużyte - auto zrobiło bardzo mało KM, obecnie nieco ponad 81 000. Idealne pod auto trackday lub WSMP DN kl. Open -2000 cm
Można o kompletną historię wypytać poprzednich właścicieli, dobrze znanych jeszcze z czasów forum sr.pl ;-)
Z linków o o aucie:
- http://promotormocy.pl/mods/hondaintegra-timeattack
- http://www.racingforum.pl/Super-profi-Integra--t74462.html
- https://www.youtube.com/watch?v=jZYK2B-7Ygg - hamowanie po strojeniu
- https://www.youtube.com/watch?v=97sVf9Pssy4 - 1 strojenie 2013
- http://www.rallyandracing.pl/index.php?mact=Gallery,md8881,default,1&md8881dir=klatkibezpieczenstwa%2Fhonda%2Fhonda_integra&md8881returnid=22&page=22
Podana na aukcji cena raczej już nie do negocjacji - to i tak ułamek inwestycji, tak jak zawsze przy sprzedaży tego typu aut :-) Oczywiście ze zdecydowaną osobą chętnie ponegocjuję :-)
Kontakt:
- piotr.jurek@hotmail.com
- 693728646 (po 19, jeśli nie odbieram, co zdarza się często - oddzwonię)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.