Witam do sprzedania mam unikatową Hondę CRX wyprodukowaną na rynek amerykański w 1991r. pierwsza rejestracja 27.08.1992. Samochód jest w moich rękach od 6 lat, w tym czasie przeszedł pełną renowację wraz ze swapem silnika na d16z6/d16a6. Nie sprzedaję bo powiększyła mi się rodzina, ani nie wyjeżdżam do UK :) poprostu skończyłem projekt i szukam teraz jakiegoś roadestera. Samochód na poprzednim setupie startował na 1/4 mili (Lekka klapa bagaznika + lekka maska + D16Z6 +chip, około 6,5s do setki) Obecnie w autku jest silnik d16A6 (USDM) + głowica d16Z6 (VTEC) wszystko po remoncie na oryginalnych częściach i na dotarciu (jeszcze 800km...) Wnętrze obecnie skręcone (była wydmuszka), tylna klapa oryginalna z trzecim światłem stopu. W samochód włożyłem dużo serca i pieniędzy, próbuje odzyskać chociaż połowę włożonej kasy. Szczegóły spraw które w autku się działy w ciągu ostatnich 6lat:
Swap silnika z d15b2 na d16z6 obecnie d16a6 z głowicą d16z6 po pełnej renowacji (nowe pierścienie, uszczelki, świece rozrząd, termostat uszczelniacze, zawory....)
Wymieniona chłodnica, sprzęgło Exedy, lekkie koło zamachowe, uszczelki termiczne pod kolektorem i przepustnicą, przepustnica H22A2, chip w kompie OBD1-P28 (mapy jogala), zimne powietrze ze zderzaka, stożek Fujita
Wymienione tarcze ATE, nowy płyn hamulcowy, nowe linki ręcznego, zawias gwintowany AP racing, rozpórki przód i tył (budowa rajdówek), nowe wahacze przód, gumy zawieszenia
Wydech przelot ze strumienicą i tłumikiem końcowym z kwaski
Odmalowana karoseria (łącznie z wnętrzem), wstawione progi i nadkola tylne. Ambery depo, lekka maska (ori dodaje w idealnym stanie) dodatkowo dodaje tylną klapę z poliwęglanami (6kg), zapinki maski OMP (Od 2 lat samochód nie widzi zimy ale mam i dodaje 4szt opon zimowych)
Audio, glośniki 165 powerbass, radio Pioneer (winda) sterowanie iphonem, w bagażniku skrzynia powerbass i wzmacniacz microdimension, centralny zamek z pilota (2x kluczyki i piloty), nowy akumulator.
Fotele Mirco + pasy SPARCO (dodaje oryginalne fotele i pasy)
Koło: alufelgi MOMO thunder white (kupione w sklepie) + oponki BFGoodrich G-Force Profiler 195/50/15 + 4szt zimówki ten sam rozmiar
Wszystkie modyfikacje są odwracalne, mam oryginalne części więc można rejestrować na żółte tablice.
Gorąco polecam autko wszystkim fanom japońskiej motoryzacji. Autka nie polecam osobom w stylu daje 6 tysi i zabieram. Jazda próbna jak zobacze kase ;)
Część modyfikacji opisuję na CRX INFO
W razie pytań dzwoń 604 997 534