Honda Civic VIII w wersji Type S z silnikiem 2.2 i-ctdi. Auto w kolorze Blueish Silver Metalic. Przebieg 145 tys. km, dwa kluczyki. Bogata wersja wyposażenia.
Wyposażenie samochodu:
- ksenonowe światła ,
- spryskiwacze świateł ksenonowych,
- tempomat,
- elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka,
- elektryczne szyby,
- podgrzewane przednie fotele,
- przyciemniane tylne szyby,
- czarna tapicerka z alcantarą,
- regulacja foteli w pełnym zakresie,
- regulacja kierownicy,
- wspomaganie kierownicy,
- skórzana wielofunkcyjna kierownica,
- sensor deszczu,
- sensor zmierzchu,
- centralny zamek,
- immobiliser,
- halogeny,
- uchwyty na napoje,
- VSA, ABS
- komputer pokładowy,
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- 8x airbag,
Samochód jest MOCNO DOINWESTOWANY, przeszedł szereg modyfikacji, które wymieniam poniżej:
UKŁAD DOLOTOWY:
Frontowy intercooler FMIC.pl 550X230X65 + customowe orurowanie, silikony FMIC.pl,
Sportowa wkładka filtra powietrza Pipercross dedykowana do modelu,
UKŁAD WYDECHOWY:
DPF – OUT/OFF,
KAT - OUT,
EGR - OFF
Przelotowy układ wydechowy z kwasówki o średnicy 2,5”.
ELEKTRONIKA:
Podświetlane miejsca na nogi BLUE LED,
LEDowe oświetlenie kabiny,
UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło spiekowe 16 łopatkowe na kole dwumasowym.
ZAWIESZENIE:
Zawieszenie gwintowane niemieckiej firmy AP Sportfahrwerke Model GF50-017 (gwarancja)
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód zaciski z modelu Type R FN2, klocki Ferodo DS Performance z gładką tarczą,
Tył zaciski z modelu Type R FN2 klocki ferodo z gładką tarczą
Przewody hamulcowe zakute w stalowym oplocie firmy HEL
BODY-KIT:
Grill Type-R,
Dokładki zderzaka w kolorze nadwozia jak w Type R
Lotka Type-R,
Felgi: JapanRacing JR3 8j ET35
Opony: Michellin Pilot Sport 3 215x45R18
Dystanse od renomowanej firmy Dystom 17mm na stronę na osi tylnej.
CAR-AUDIO:
Przód dwudrożny zestaw Hertz HSK 165 ze zwrotnicą + wzmacniacz, oprawione tweetery Hetrz'a, tył odcięty, wytłumienie drzwi profesjonalnymi matami Dynamat Xtreme, wygłuszenie boczków pianką GMS. Okablowanie zasilania: Hollywood PRO PCB4 21mm2. Okablowanie głośnikowe: Hollywood PRO SX14. Okablowanie RCA: Hollywood PRO – 425. Konektory, złączki, podkładki : Hollywood.
MOC: 206KM 450 Nm
Modyfikacja mapy silnika za pośrednictwem profesjonalnej firmy tuningowej REDUX MOTORSPORT. Pomiary mocy przed/po. Do wglądu wykresy z hamowni. Nie jest to apogeum możliwości silnika. Spokojnie można na tym setupie wygenerować moce rzędu 230 koni, bez hybrydy turbo. Po hybrydzie zdecydowanie więcej wykrzesa mocy.
Dodatkowo zaprogramowany jest Hard Limiter.
Honda wzbudza zainteresowanie wśród ludzi. Nikt nie przejdzie obok niej obojętnie. Ludzie dopytują, robią zdjęcia. Samochód nigdy nie uczestniczył w zawodach typu Time Atack, 1/4 mili, bądź tym podobnych imprezach. Modyfikacje robiłem czysto hobbistycznie dla własnej satysfakcji i radości z jazdy. Świetna alternatywa dla paliwożernego Type R-a FN2. Spalanie przy spokojnej jeździe może oscylować rzędu 5/6 litrów na 100 km przy równie potężnym zapasie mocy.
Z osprzętu seryjnego na życzenie mogę dorzucić seryjny układ wydechowy.
Dodatkowo komplet kół zimowych z felgami stalowymi wraz z drugim kompletem nakrętek.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą oraz zachęcam do zakupu.
Oczywiście przegląd jak i ubezpieczenie aktualne.
Tylko poważne oferty.
Podana cena jest ceną do niewielkiej negocjacji.
W grę nie wchodzi zamiana.
Oględziny auta po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Telefon: 697-967-698.