Witam, z żalem wystawiam na sprzedaż moje oczko w głowie. Honda kupiona przeze mnie rok wcześniej i od tego czasu zostało zrobione:
- wymiana końcówek drążka kierowniczego
- wymiana sprężyn przednich na Eibach -30 mm (tylne są też Eibach stare - w gratisie dorzucam nowe)
- klocki hamulcowe przednie ATE
- klocki hamulcowe tylne TRW
- głośniki GMS-1968
- wymiana świec
- przy przebiegu 231600 km: REMONT SILNIKA: nowe pierścienie tłokowe z Japonii za 1000zł (pierścienie to powszechna wada tego modelu), uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze na wałach; całkowity koszt: 2500 zł - efekt: Honda praktycznie nie bierze oleju!
- zmieniony filtr powietrza na Pipercross (wielokrotnego użycia - wymaga jedynie regularnego mycia i smarowania olejkiem); dołożyłem też wlot zimnego powietrza znad nadkola własnej roboty
- łączniki stabilizatora tył i przód, gumy stabilizatora przód
- przy przebiegu 240400: wymiana sprzęgła na nowe Exedy, oleju w skrzyni biegów na Honda MTF, uszczelniacz wału od strony skrzyni, sworzeń wahacza z przodu po prawej
- 2 razy zmieniany filtr kabinowy
- w maju tego roku serwis klimatyzacji (nabicie i ozonowanie)
- w maju tego roku woskowanie
- zmiany w środku: dokupiony podłokietnik dopasowany do tego modelu, aluminiowe nakładki na pedały, stalowa gałka zmiany biegów Skunk2
- w środku na plastiki regularnie był nakładany dressing Poorboys Natural Look
- w sierpniu spolerowane lampy z przodu
- w zimie instalacja gazowa profesjonalnie wyregulowana - wyrzucała błąd check engine, od tego czasu jest ok
- Radio w samochodzie to Pioneer z USB i MP3.
Ponadto regularnie co 10 tysięcy kilometrów: wymiana oleju, wymiana filtrów gazu, regulacja luzu zaworowego.
Do silnika wlany jest dobry olej Millers 10W50 (pełen syntetyk).
Gratis dorzucam wspomniane sprężyny na tylną oś i nowe tarcze hamulcowe na tył (jeszcze nie trzeba zmieniać).
Auto stoi na oponach letnich Nokian i aluminiowych felgach 16", w komplecie dorzucam opony zimowe Hankook 15" na stalowych felgach. Opony w bardzo dobrym stanie - letnie po 2 sezonach, zimowe po jednym. Zużycie znikome.
Ogólnie Hanią jeździ się super, jest dynamicznie i prowadzi się pewnie, obniżone zawieszenie pomaga w pokonywaniu zakrętów :) A do tego auto jest bardzo ekonomiczne dzięki instalacji LPG Stag 4 Qbox. Spalanie gazu w okolicach 8-10 litrów na 100 km, zależnie od stylu jazdy, gdy jeżdżę na VTECu bliżej jest do 10l.
Sprzedaję z powodu chęci zamiany na Type-R, oczywiście ta sama generacja :)
Auto zadbane, regularnie sprzątane, myte i woskowane. Nigdy nie było palone w środku.
Przegląd ważny do sierpnia 2018, OC do 18.03.2018 r.
Samochód sprowadzony w 2014 r. z Niemiec. Po sprowadzeniu założone była instalacja gazowa (jesień 2014).
Posiadam wypełnioną książkę serwisową (przynajmniej do pewnego momentu :))
Hondę naprawdę polecam, zachęcam do obejrzenia i zapraszam na jazdę próbną. Kontakt pod numerem telefonu 693775030.