Witam! Do sprzedania posiadam Honde Civic VI generacji w wersji EK4. Jest to najmocniejsza oraz jedyna sportowa wersja popularnego modelu produkowana na Europę. Identyfikuje się ona mocą 160km, dzięki czemu frajda z jazdy jest ogromna. Prezentowany model nie jest składakiem dość często spotykanym na Polskich drogach, a oryginalną wersją kultowego modelu. Długie opłaty: przegląd do sierpnia 2018, OC do października 2018. Pod względem mechanicznym stan oceniam na bardzo dobry, wnętrze dobry+, karoseria dobry. Model zadbany, nie katowany. Wszystko działa jak należy.
Wyposażenie:
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka, szyberdach
- klimatyzacja
- autoalarm z kluczyka
- podłokietnik
Pod względem modyfikacji Hondy w kwestii wyposażenia warto wspomnieć o gałce biegów Skunk2 oraz o wzmacniaczu, który wraz z 6 głośnikami (2 przód, 2 sleepery, 2 tył) generuje dźwięk bardzo przyjemny dla uszu.
W kwestii modyfikacji mechanicznych, jedyna to poliuretan w zawieszeniu. Proszę nie myśleć, że Honda jest twarda tak, że nie da się jeździć po drodze. Zawieszenie pracuje znakomicie, bardzo kulturalnie. Jest sztywne, a zarazem stosunkowo komfortowe. Nie haczy na progu
W tym momencie warto wspomnieć o poważniejszych naprawach, które zostały wykonane „za mojej kadencji”, wszystkie wykonane były w renomowanym warsztacie Pana Czesława w Chorzowie warsztathonda, który od lat zajmuje się tylko i wyłącznie Hondami.
- nowe, oryginalne sprężyny przód
- wymieniona uszczelka pod głowicą na oryginalną, planowanie etc
- wymieniona sprężarka klimatyzacji
Po drodze było oczywiście sporo napraw typowo eksploatacyjnych. Nie będę wspominał o hamulcach, czy też częściach zawieszenia, bo oczywiście są to naprawy wykonywane na bieżąco. Wymieniona była również przednia szyba, pękła ze względu na uderzenie kamieniem na autostradzie.
Honda przez czas swojego istnienia miała dwie sytuacje, w których konieczne były naprawy typowo blacharskie.
- Jeszcze w Niemczech miała stłuczkę – widać to zresztą po prawej stronie samochodu (widoczne na zdjęciu), została dość nie umiejętnie naprawiona przez blacharza, jednak mi to nie przeszkadzało w jeździe na co dzień
- W lutym 2017r miałem dość nieprzyjemne zdarzenie, które spowodowało konieczność wymiany przedniego zderzaka jak i chłodnicy – faktura za naprawę do wglądu
Oprócz wspomnianych wyżej sytuacji, niestety na lakierze (zderzak tył, lewa strona) widać, że ktoś chyba źle wyliczył sobie odległość podczas parkowania w mieście i zarysował Honde – nie robiłem, nie przeszkadzało mi to. Jest również kilka odprysków, małych rysek, jednak nie są one aż tak bardzo widoczne.
Chciałbym również wspomnieć o kilku wadach, które posiada Honda:
- lewy wkład lusterka trzeba wymienić – w prawym górnym rogu strzeliło (nie utrudnia jazdy jak i zakresu widoczności)
- jakaś bardzo kulturalna osoba wyłamała plastik w prawym lusterku przez co po dłuższej jeździe odrobinę się składa. Na obecny moment jest zrobiony patent „na Polaka”, który wyeliminował problem. Oczywiście regulacja elektryczna działa właściwie
- od pewnego czasu powyżej 90km/h, po lewej stronie z przodu słychać bardzo cichy świst. Przydałoby się wymienić uszczelkę szyby przedniej
- blacharka: nadkole prawy tył, małe odpryski, zderzak tył (prawa strona)
- wypadałoby zakonserwować podłogę po zimie
Silnik pracuje znakomicie, nie można mu nic zarzucić.
Ogólnie rzecz biorąc uważam, że jest to genialny samochód. Z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu. Daje masę frajdy, ale sprawdza się również w jeździe na co dzień. Myślę, że kosztem 2 tysięcy złotych, jesteś w stanie doprowadzić to auto do praktycznie ideału. Gdybym dysponował większą ilością pieniędzy, z chęcią bym ją zostawił jako drugi samochód, „na nadzielę”. Z przyjemnością odpowiem na każde Twoje pytanie, tak jak i Ty, chciałem posiadać swój bolid. Teraz Ty możesz go mieć i cieszyć się nim przez długie lata. Przebieg to tylko liczba, pamiętaj o tym!
Więcej zdjęć:
https://drive.google.com/drive/folders/1CnyPRJQ9euVLnZPNXaVDb1ULs_8lIg8e?usp=sharing