Sprzedam Hondę Civic 6 generacji, Aerodeck MC2 1998 rok, 364000 km
- silnik benzynowy 1.8 VTi VTEC B18C4 169 KM + skrzynia S9B LSD szpera
- instalacja LPG (reduktor STAG 250 KM, wlew za klapką poprzez redukcję)
- 4 x elektryczne szyby
- elektrycznie regulowane lusterka
- klimatyzacja
- centralny zamek + pilot
- autoalarm
- ABS, 2 poduszki powietrzne
- radio z Bluetooth (zestaw głośnomówiący do telefonu), CD, USB, MP3 + 6 głośników
- opony letnie na oryginalnych alufelgach VTI (wymagają renowacji - rysy, otarcia)
- 2gi komplet kół - zimowe opony + alufelgi od Prelude (stan dobry +)
- hak holowniczy
- kamera / rejestrator jazdy
- 3 kluczyki
Jestem drugim właścicielem w Polsce (od 2016 roku), auto do Polski sprowadzono w 2009 roku z Włoch.
W styczniu 2020 auto przeszło przegląd techniczny bez żadnych zastrzeżeń - kolejny przegląd do 30.01.2021, OC do 28.08.2020.
Honda serwisowana w Tune4race oraz u Checkera - więc u ludzi którzy się na Hondach znają i się w nich specjalizują.
Samochód jeździ na oleju Motul 10w40 6100 - wymiany oleju + filtra robione co 10-12 tys. km (średnio raz w roku), filtr kabinowy wymieniany co sezon, klimatyzacja nabijana była latem 2019 (układ szczelny i sprawny).
LPG serwisowane w PITEC - co ok. 10 tys. km wymiana filtrów gazu.
Butla w miejscu koła zapasowego - do butli wchodzi ok. 36 litrów gazu, co przy normalnej jeździe (50/50 miasto/trasa) daje spalanie ok. 10 litrów gazu na 100 km.
Samochód ma 22 lata więc ma swoje bolączki:
- od wymiany do wymiany trzeba dolać ok 1 litr oleju
- są oznaki korozji - na dolnym rancie tylnych drzwi, na dolnym rancie klapy bagażnika
- na samochodzie są ryski, otarcia, drobne wgniotki - jednak za moich czasów (i wg zapewnień poprzedniego właściciela) samochód nie miał żadnej poważnej naprawy blacharskiej (żadnej kolizji)
- skóra na fotelu kierowcy wygląda najgorzej - wymagałaby renowacji
Honda ma też swoje plusy:
- serce ma nadal zdrowe i jak trzeba to potrafi pogonić niejedno tdi
- na LPG jedzie niemal tak samo dobrze jak na PB (różnica jest nieodczuwalna), a dzięki temu jeździ się zdecydowanie taniej
- kombi - więc jest pakowna - pomagała w przeprowadzce i urządzaniu mieszkania (da radę nią przewieźć 2.8 metrowe płyty meblowe - sprawdzone), spełniała funkcję sypialni na najbardziej mokrym Woodstocku w 2016 roku, zawiozła na wakacje letnie i zimą w góry i po kilku dniach postoju w śniegu odpaliła i wyjechała bez większych problemów.
W samochodzie zmieniono:
- filtr powietrza - stożkowy
- układ wydechowy - z kwasówki 2.25, końcowy z Integry
- założony short shifter - fabryczny też jest, zostaje z autem
- założono akcesoryjne światła przeciwmgielne WESEM
Kilka istotniejszych napraw z ostatnich 4 lat, gdy Honda była w moim posiadaniu:
- wymiana reduktora LPG na nowy STAG AC R01 250 KM
- wymiana chłodnicy na nową
- pasek rozrządu + pompa wody przy 313000 km
- regeneracja hamulców + wymiana wszystkich klocków hamulcowych
- serwis zawieszenia - m.in. wymiana "cukierków", wymiana wahaczy tył
- wymiana drążków kierowniczych + końcówek drążków
- wymiana przewodów wysokiego napięcia + świece
- regeneracja maglownicy
- luzy zaworowe ostatni raz regulowane 09.2019
- wymieniona pompa sprzęgła
- wymiana paska osprzętu (alternator, klima, wspomaganie)
- nowy rezystor dmuchawy
Na większość napraw mam rachunki, prowadzę własną historię auta - co i kiedy było serwisowane (do wglądu przy zakupie).
Historię auta można sprawidzić na stronie CEPIKu:
PWA LE51, VIN SHHMC2740WU001636, data pierwszej rejestracji 23.07.1998
Nie ma żadnego problemu by przy oglądaniu auta pojechać do dowolnego mechanika, ASO czy na stację diagnostyczną.
Cena oczywiście podlega uczciwej negocjacji.