Sprzedam swoją weekendową zabawkę której w posiadaniu jestem od 2012 roku. Auto 90% czasu leżakuje w garażu by w pozostałe 10 % sprawić mi frajdę jakiej doświadczam tylko podczas szurania po ulicach :) Seryjny nudny silnik D15Z1 został doładowany Kompresorem z Mercedesa - Eatonem M62 bez elektrosprzęgła, przez co wyje cały czas i głośno sapie dzięki blow offowi Greddy. Gdy już wszyscy usłyszą, sapanie połączone z wyciem i tarciem ukaże się rozpłaszczona Honda w dość niecodziennym malowaniu i oklejeniu (polecam przejazd przed Mazo, można znaleźć żonę:)) Zawieszenie to gwint z 4g/CRX dzięki czemu można zejść nim o wiele niżej niż na dedykowanym do 5g. Prawdę mówiąc zrobiłem wszystko by uginał się minimalnie, a tak na prawdę to auto ugina się tyle co na oponach :) Sztywności pilnuje komplet rozpórek oraz Xbar. Honda kiedyś przeżyła wypad na tor w Toruniu, odwiedzała tor na Żeraniu (R.I.P.). Pojazd brał udział w kilku dużych imprezach tuningowych; w tym roku odwiedził największą imprezę z autami Japońskimi - JAPFEST , ma również kilka tematów na forach o tematyce tuningowej i nie tylko. Dokładniejszych informacji udzielę telefonicznie pod numerem: 792290014. Zawracaczom głowy, ciekawskim Januszom oczekującym wygody i komfortu - serdecznie dziękuję. Jeśli masz jaja ze stali dzwoń, jeśli chcesz się przejechać to tylko po okazaniu gotówki.
W dniach 27-29 października auto będzie do obejrzenia na targach motoryzacyjnych Warsaw Moto Show w Strefie Tuningu na Hali Expo Ptak w Nadarzynie
FP pojazdu na Facebooku: fb/TaggedHondaCivic/
Poniżej pełna specyfikacja auta:
MODEL: EG4 1994r
SILNIK: VTEC-E D15Z1 + Kompresor Eaton M62
UKŁAD DOLOTOWY: kolektor ssący D16Z6, przepustnica H22, IC, stożek, bov Greddy, chłodnica gruby Chinol z cienkim wiatrakiem, nowy termostat
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, wydech po całości d16z6, końcowy Ulter NRS + wspawana nierdzewka 89mm
ELEKTRONIKA: Full elektryka (lusterka, szyby, szyber, światła)
UKŁAD NAPĘDOWY: dłuuuuga skrzynia z d15z6 + sprzęgło półspiek obite kevlarem
ZAWIESZENIE: Zawieszenie H&R z crx/4gen + springi z coiloverów + odboje, rozpóra pod maską, regulowane wahacze przednie + tylne, ASR, LCA
KOŁA: Szeroka Stal 15'x10J,11J opony 195/50/15, 215/45/15 4xBridgestone
BODY-KIT: malowanie szary mat + tagi, oklejenie Manga, Lampy przednie Clear Black, dokładka Type Concept front ABS, canardsy by TA Customs, Lotka podyeba Spoon, ambery, lampy red&white USDM , lustra Spoon elektryczne, Qucik Fastenersy przód + tył, Fender flary z tyłu 7cm, skrzydło kastom w pełni regulowalne (kąt nachylenia, szerokość, wysokość)
ŚRODEK: fotel kierowcy MIRCO S3, fotel pasażera z preludy IV, pasy fejk Takata, kiera Luisi, naba + Quick Release Slim, gałka biegów Skunk2, szklany szyber, czarne wnętrze, zegary by LUK, gajgery (AutoGauge temp. oleju, ciśnienie oleju, temp wody) w miejsce radia, gajgery (AutoGauge Boost, EGT) na słupku, brak tylnej kanapy, Xbar ( możliwość wyjęcia)