Honda civic V 94r 1.3 D13b2 zmodzone na jakieś 90km może więcej. Zrobiona na typowy styl USA w stanie idealnym niemal ze salonowym z przebiegiem 120 tys., stan auta mówi sam za siebie, auto nie poszpalchlowane, posiada orginalne nadkola i uszczelki na nich, podłoga progi i podłużnica nic nie tknięte przez rdze tez ori. Honda bez grama rdzy.
Auto sprowadzone z Niemiec od pierwszego własciciela od nowosci w stanie orginalnym,I ja jestem pierwszym w Polsce w moim posiadaniu od 2 lat, wciągu tego zrobiłem nią 5 tys km przewaznie po autostradach na zloty prakycznie auto tylko stoi w garazu. Auto nie posiada żadnych usterek, chodzi jak szwajcarski zegarek, bardzo mocno doinwestowane wszystko co wymienie w opisie jest praktycznie nowe zaledwie z przebiegiem 4tys km. Zainteresowane osoby zapraszam o każdej porze dnia i nocy zdjecia zostały zrobione tel wiec sa słabej jakosći na zywo honda wygląda 100 razy lepiej CENA JEST ADEKWATNA DO STANU AUTA
Co zostało zrobione:
-2 lata temu kaloseria została polakierowana w orginalny kolor czerwony z palety hondy.
-Wnętrze jasne jak nowe z estetyczną wydmuszką, blacha zasłonięta sztywnym filcem na płasko w kolorze plastików wyglada jak Fabrycznie (wnętrze posiadam kompletne kanape,pułke bez dziur, dywanik bagaznika, płyte mocowania itp )
-Fotele prelude IV w bardzo dobrym stanie prawie jak nowe
-Boczki dzwi obite materiałem BRIDE
-Lusterko panoramiczne Broadway,
-Lusterka Spoon(Mam tez ori polakierowane w kolor,
-Lotka Backyard Special USDM,
-Dokłatka Oem Vti,
-Burta Oem USDM (Jak nowa została tylko polakierowana nic nie było przy niej robione a to cud)
-Kierunki przednie USDM z oprawkami Nowe,
-Kierunki Boczne płaskie USDM Nowe,
-Lampy tył USDM oprawki,
-Wloty czarne,
-Usnięnta tylna wycieraczka i zaslepiona specjlana zaslepką,
-Usunięte emblematy przód i tył,
-Nowe radio Sony,
-Nowe głosniki,
-Kolbki, czarne,
-C-Pillar,
-Rozpórka tylna górna,
-Rozporka przednia górna dedykowana pod silniki D13b2,
-Rozpórka przednia dolna sanki Oem,
-Rozpórka srebrna Asr,
-Rozprórka złota Beaks,
-Wahacze Skunk złote z gumami poliuretan złute wraz z tulejami
-Zawieszenie gwintowane Mts V4,
-Sprężyny Coilover,
-Profesionalne kpl zabezpieczenie podowzia wraz z profilami zamknietymi(Podwozie nie miało nawet nalotu przed zabespieczeniem było wstanie idealnym zostało zabespieczone na zapas nie musiałm tego robic ale zrobiłem przetrwa nastepne 30 lat),
-Nowe tarcze klocki szczeki tył (Ręczny żyleta),
-Tłumik 100% przelot na strumienicy kolektor 4-2-1 skracany pod miske końcowy wypolerowana kwasówa (Daje bardzo mocny basowy dzwiek bez odgłosu metalicznego) 128 dB,
-Cały wydech wysoko podwieszony wiec nic nie wystaje,
-Wymieniony rorzad pasek napinacz pompa wody,
-Wymieniony pasek altertatora i wspomagania,
-Wymieniony olej 10w40 Valvoline wraz z filtrem oleju,
-Wymieniony olej w skrzyni MTF-3 Hondy,
-Wymienoiny olej wspomagania PSF-S Hondy,
-Płyn chłodniczy Dynagel,
-Płyn hamulcowy,
-Filtr powietrza KN,
-Świece,
-Ostry wałek,
-Posciagane wszystkie blokady z gaźnika,
-Uszelka miski oraz pokrywy zaworów,
-Kable zapłonowe Niebieskie,
-Gałka zmiany biegów Spoon,
-Dywaniki Honda,
-Kierownica Nardi Torino (Nie z zadnego gównolitu mozna na niej stanać,
-Naba D1Spec,
-Felgi 15x8 z szerokim rantem (Rant w chromie srodek czarny neo chrom)
-Opony Nankang Ns 165.50.15
-Śróby felg Rays Volk racing czerwone Metal,
-Pokrwya zaworów polakierowana proszkowo na czerwono
-Akumulator Varta,
-Grube kaple masy czerwone,
-Chlapacze Przód i tył Oem (Posiadam drugi komplet przednich w stanie idealnym,
-Fender Washers,
-Pozostałem podzespoły takie jak Tuleje,Cukierki,gumy,Drazki,przeguby,Sworznie i tak dalej w stanie idealnym Oem
-I duzo roznych gadzetów typu mocowanie akumulatora chłodnicy nakretka wlewu oleju Mugen nakretka chłodnicy
I wiele wiele innych rzeczy o których pewnie zapomniałem.