Piękne auto w bardzo dobrym stanie.
Dodatkowe informacje:
- Auto serwisowane w ASO Honda (dostępne faktury)
- Aluminiowe felgi 17"
- Opony 225/45/17 letnie oraz zimowe w komplecie
- Silnik zadbany, tankowany najczęściej paliwem Shell V-Pover Nitro+ Diesel
- Średnie zużycie paliwa z ostatnich 8000km to 5,4 l/100 km (możliwość podesłania foto)
- Model ten nie posiada filtra cząstek stałych (DPF)
- Bardzo duzy bagażnik (415 l), jeden z największych w autach klasy C
- Dodatkowo możliwość zakupu zestawu bagażników THULE w idealnym stanie za 2500zl (cena nowego kompletu około 3500zł) oraz łańcucha śniegowego THULE K-Summit (model z najwyższej klasy).
- Możliwość obejrzenia samochodu w innych miastach np. Lublin, Poznań po wcześniejszym ustaleniu, ponieważ auto jest cały czas użytkowane.
Na temat silnika Honda 2.2 i-CTDi rozpisywał się nie będę ale wiadomo, że jest to jedna z najbardziej niezawodnych jednostek napędowych Diesel'a na rynku.
"... Z perspektywy ponad 10 lat kariery rynkowej można śmiało powiedzieć, że motor 2.2 i-CTDi to jeden z bardziej udanych diesli ostatniego dziesięciolecia.
..."
Autoświat:
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-silniku-2-2-i-ctdi-czy-honda-zrobila-dobrego-diesla-awarie-usterki-koszty/8rtfp
Ten typ silnika montowany był najczęściej w Honda Accord. Z uwagi na swoją cene Honda Civic z tym silnikiem mogła osiągać cenowo poziom praktycznie skromnie wyposażonego Accord'a z najsłabszym silnikiem benzynowym. Przy mniejszej wadze Honda Civic osiągi z tym silnikiem są imponujące.
Więcej informacji technicznych:
https://www.autocentrum.pl/honda/civic/viii/hatchback-5d/silnik-diesla-2.2-i-ctdi-140km-2006-2010/
http://www.danetechniczne.com.pl/test-honda-civic-2-2-i-ctdi-140-km/