Sprzedam Hondę Civic SI czyli amerykański odpowiednik europejskiego Type R (ufo). Auto z 2007 z silnikiem k20z3, silnik prawie taki sam jak K20Z4 w europejskim Type R, różni się kolektorem wydechowym i oprogramowaniem ECU, SI posiada fabrycznie szperę – mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) , łańcuch rozrządu. Części mechaniczne w większości pasują od europejskiego type - r.
Opłata OC ważna do 04.09.2018 r., przegląd do 24.07.2018. Samochód garażowany, służy mi jako środek transportu do pracy głównie po Warszawie i okolicach, czasami dłuższe wyjazdy do rodziny przez Polskę, użytkowany w normalny sposób, wymiany oleju zgodnie z wskazaniem komputera, na bieżąco wszystkie wymiany, naprawy. Zdjęcia aktualne, wykonane po umyciu samochodu na myjni dlatego ta woda na lakierze.
Ponieważ powiększyła mi się rodzina jestem zmuszony sprzedać samochód i kupić coś większego czterodrzwiowego. Jest to moja perełka. Uważam, że wizualnie jest o wiele bardziej męski i sportowy niż civic Type R europejski. Samochód kupiłem od znajomego w sierpniu 2016 roku przy przebiegu 82600 km. Znajomy kupił go w 2009 roku przy przebiegu 22000 km w komisie, gdzie był wstawiony przez osobę, która sprowadziła je jako dobro przesiedleńcze. Przypłynął uderzony z przodu: wymieniony i nieoryginalny pas przedni, reflektory, maska , błotniki. Po naprawie wstawione przez poprzednika do komisu w lipcu 2009 r.
Mechanicznie samochód bez zarzutów, świeżo po wymianie sprzęgła, oleju w skrzyni oraz oleju w silniku, lakier auta w stanie dobrym, można znaleźć małe defekty wynikające z użytkowania. Odtwarzacz CD wymaga czyszczenia głowicy nie czyta mp3, działają oryginalne płyty audio. Alufelgi oryginalne 17’’ posiadają liczne odpryski z użytkowania zima i lato więc wizualnie wymagają odmalowania.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Nie interesuje mnie zamiana na inny samochód, o kontakt proszę tylko osoby poważnie zainteresowane kupnem, samochód do obejrzenia w tygodniu wieczorami po pracy lub w weekendy w Warszawie.
__________________________________________________________________________________________________________________________
W samochodzie oprócz standardowych wymian oleju co ok 8 tys. km (wg zaleceń komputera) oraz filtra powietrza , zostały wykonane następujące wymiany:
01.09.2016 (przebieg 89000 km) wymienione świece na irydowe NGK
29.09.2016 (przebieg 92000 km) (wymieniona rolka kierunkowa, prowadząca paska klinowego zębatego GATES oraz rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego CAFFARO.
17.01.2016 (przebieg 94000 km) naprawa lamp przez wymianę soczewek soczewki z toyoty Auris, regeneracji dokonano na Niezapominajki 114 w Otwocku, od tamtego czasu nie wymieniałem żarówek - profesjonalna robota, wcześniej problemy z palącymi się żarówkami.)
30.01.2017 (przebieg 97720 km) wymiana klocków hamulcowych przednich na ATE i płynu hamulcowego
21.04.2017 (przebieg 103000 km) regulacja zaworów w Automax Service.
17.07.2017 - problem z wydajnością klimatyzacji, wymiana kompresora klimatyzacji na zregenerowany
08.12.2017 - (przebieg 115160) wymiana sprzęgła na OEM, wymiana oleju w skrzyni biegów
Wyposażenie podstawowe:
- Klimatyzacja manualna
- 8 poduszek powietrznych
- Regulowana kierownica wielofunkcyjna w 2 płaszczyznach
- Wspomaganie kierownicy
- 6 biegowa skrzynia manualna
- Autoalarm oryginalny
- Immobiliser
- Centralny zamek
- Bagażnik otwierany z pilota
- Elektryczne szyby
- Dwa gniazdka zapalniczki
- Radio fabryczne 350 Wat + CD Premium wraz z zestawem 6 głośników + subwoofer + wejście AUX
- Tempomat w kierownicy
- ABS, ESP
- Szyberdach elektryczny
- Szpera - LSD
- dwa zestawy kluczyków z pilotem
- Opony zimowe